Мета: повторити, систематизувати та закріпити вивчений матеріал; виявити рівень знань, умінь та навичок учнів з метою їх корекції; розвивати зв'язне писемне мовлення учнів, уміння виділяти головне, оцінювати прочитане та висловлювати своє судження з обґрунтуванням; виховувати кращі моральні якості на основі загальнолюдських цінностей.
Мета: повторити, систематизувати та закріпити вивчений матеріал; виявити рівень знань, умінь та навичок учнів з метою їх корекції; розвивати зв’язне писемне мовлення учнів, уміння виділяти головне, оцінювати прочитане та висловлювати своє судження з обґрунтуванням; виховувати кращі моральні якості на основі загальнолюдських цінностей.
Тип уроку: контроль, корекція знань та вмінь.
Обладнання, наочність: тестові завдання для самоконтролю з різними рівнями складності.
Перебіг уроку
І. Організаційний момент.
ІІ. Повідомлення теми та мети уроку.
III. Пояснення вчителя щодо виконання контрольної роботи
Завдання 1-6 - 0,5 бала, 7- 2 бали, 8,9,10,11 –по 1 балу, 12-3 бали.
IV. Виконання контрольної роботи
Початковий рівень
А кращої долі;
Б води для матері;
В нареченого;
Г чарівного зілля
А ведмідь;
Б рись;
В лев;
Г вовк
А Сварог;
Б Дажбог;
В Берегиня;
Г Перун
А щоб уславити воїна Синевіра;
Б бо воно було синє-синє, як небо;
В бо воно мало синій вир;
Г сподобалась назва.
А ранкового марева;
Б темної ночі;
В краси, добра «хатня» богиня;
Г війни
А золота рибка;
Б золота черепаха;
В золотий кит;
Г золотий дельфін
1 Угорський король |
А «Як виникли Карпати» |
2 Орел |
Б «Неопалим купина» |
3 Силун |
В «Мудра дівчина» |
4 Маруся |
Г «Яйце-райце» |
Середній і достатній рівні
Високий рівень
11. Напишіть твір-мініатюру на одну з тем:
А «Які магічні здібності я хотів би мати і чому?».
Б «Чи завжди добро перемагає зло?» (За вивченими казками)
В «Який фольклорний твір мені сподобався найбільше?».
V. Домашнє завдання
VІ. Підсумок уроку