29 квітня о 18:00Вебінар: Використання технології «перевернутий клас» на уроках хімії

Урок "Контрольна робота за темою "Поетичне бачення світу""

Про матеріал
Контрольна робота складається з чотирьох рівнів. Перші два рівні - тестові завдання (6). Максимальна кількість балів - 6. Третій рівень складається із трьох завдань - на встановлення відповідності. Максимальна кількість балів - 3. Четвертий рівень (творчий) - учні обирають одне із завдань. Максимальна кількість балів - 3.
Перегляд файлу

Контрольна робота за темою  «Поетичне бачення світу» 

Мета: систематизувати й узагальнити знання учнів за даною темою; розвивати пам'ять, образне та логічне мислення, вміння виконувати тестові завдання, обґрунтовувати свої думки; виховувати кращі моральні якості, наполегливість та цілеспрямованість.

 

Тип уроку: урок контролю й корекції знань, умінь та навичок.

 

Хід уроку

І. Організаційний момент

ІІ. Оголошення теми й мети уроку

ІІІ. Робота над темою уроку

  1. Інструктаж щодо виконання контрольної роботи.
  2. Виконання контрольної роботи.

І – ІІ рівні Тест (6 балів)

  1. Хто з поетів використовує епітети чужина чужа, осінній вечір?

а) Р.Бернс       б) М.Басьо           в) Дж.Родарі

 

2.  Центральне місце в пісні «Люлька Згоди» («Пісня про Гайавату» Г.Лонгфелло) належить:

а) легендам про великих вождів  

б) заклику до миру між народами 

 в) поетичним описам природи.

 

3. Зображення природи в хоку М.Басьо є засобом:

А) правдивого відтворення реальності 

б) розкриття суперечностей світу  

в) вираження думок і почуттів.

 

4. У поетичних рядках Бернса «Моє серце в верховині і душа моя, моя дума в верховині соколом буя…» (Переклад Лукаша) використаний художній прийом:

А) епітет   б) метафора    в) гіпербола.

 

5. Листівки у вірші Дж.Родарі є символом:

А) захоплення далекими подорожами 

б) дружба між рідними народами  

в) прагнення до пізнання світу.

 

6. Ліричний герой – це

А) автор ліричного твору   б) ліричне «Я» поета    в) прототип головного героя.

ІІІ рівень (3 бала)

  1. Установити відповідність між поетом і країною.
  1. Мацуо Басьо                                 а) Італія
  2. Р,Бернс                                           б) Японія
  3. Дж.Родарі                                      в)Америка
  4. Г.Лонгфелло                                  г)Шотландія.

 

  1. Установити відповідність між автором і художніми образами.
  1. Дж.Родарі                                     а) самотній ворон, квітуча слива
  2. Г.Лонгфелло                                б) Везувій димучий, палаци блискучі
  3. Р.Бернс                                         в) оповитий білим димом, величний голос.
  4. М.Басьо                                        г) любий рідний край, чужина, батьківщина.

 

  1. Установити відповідність художніх засобів у віршованих прикладах.
  1. Прощавайте, пущі дикі, тіняві гаї…                             а) порівняння
  2. В зброї всі, в яскравих фарбах                                     б) метафора

Як дерева в час осінній

Наче небо на світанні…

  1. Моя мрія в гори лине навздогін вітрам…                  в) епітет.

І\/ рівень (одне із завдань) – 3 бала

  1. Як ви розумієте вислів: «Ваша сила тільки в згоді, а безсилля – в ворожнечі»?
  2. Твір-мініатюра «Мій улюблений поетичний твір».
  3. Проаналізуйте один із хайку М.Басьо.

 

І\/. Підсумок уроку.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Maievska Liliya
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
19 квітня 2020
Переглядів
4465
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку