Контрольна робота за темою «Поетичне бачення світу»
Мета: систематизувати й узагальнити знання учнів за даною темою; розвивати пам'ять, образне та логічне мислення, вміння виконувати тестові завдання, обґрунтовувати свої думки; виховувати кращі моральні якості, наполегливість та цілеспрямованість.
Тип уроку: урок контролю й корекції знань, умінь та навичок.
Хід уроку
І. Організаційний момент
ІІ. Оголошення теми й мети уроку
ІІІ. Робота над темою уроку
І – ІІ рівні Тест (6 балів)
а) Р.Бернс б) М.Басьо в) Дж.Родарі
2. Центральне місце в пісні «Люлька Згоди» («Пісня про Гайавату» Г.Лонгфелло) належить:
а) легендам про великих вождів
б) заклику до миру між народами
в) поетичним описам природи.
3. Зображення природи в хоку М.Басьо є засобом:
А) правдивого відтворення реальності
б) розкриття суперечностей світу
в) вираження думок і почуттів.
4. У поетичних рядках Бернса «Моє серце в верховині і душа моя, моя дума в верховині соколом буя…» (Переклад Лукаша) використаний художній прийом:
А) епітет б) метафора в) гіпербола.
5. Листівки у вірші Дж.Родарі є символом:
А) захоплення далекими подорожами
б) дружба між рідними народами
в) прагнення до пізнання світу.
6. Ліричний герой – це
А) автор ліричного твору б) ліричне «Я» поета в) прототип головного героя.
ІІІ рівень (3 бала)
Як дерева в час осінній
Наче небо на світанні…
І\/ рівень (одне із завдань) – 3 бала
І\/. Підсумок уроку.