2 клас
Орієнтовні вимоги до проведення контрольних видів перевірок
Вид перевірки |
Семестр |
Вимоги до формування змісту та оцінювання |
|
І |
II |
||
Контрольне аудіювання (письмово) |
2 |
2 |
Орієнтовний обсяг тексту - 140-160 слів. Після прослуховування незнайомого тексту учні виконують завдання на розуміння фактичного змісту сприйнятого на слух тексту (хто?, що?, які?, де?, коли?, як?), відтворення послідовності подій; встановлення смислових, причиново- наслідкових зв'язків, визначення теми твору. Завдання мають стосуватись тільки фактичного змісту твору Для перевірки аудіативних умінь добирають 8 тестових завдань, з яких 4 завдання закритого типу з вибором однієї правильної відповіді серед трьох пропонованих варіантів по 1 балу за кожне і 4 завдання відкритого типу по 2 бали за кожне. |
2 клас
Літературне читання. Контрольна робота № 1. Аудіювання
І. Прослухайте уважно текст.
ЛЕДАЧА ПОДУШКА
Маленькій Яринці треба рано вставати, щоб до школи йти, а не хочеться, ой як не хочеться!
Ввечері питає Яринка у дідуся:
- Дідусю, чому вранці вставати не хочеться? Навчіть мене, дідусю, спати так, щоб хотілося вставати i йти до школи.
- Це подушка в тебе ледача,- відповів дідусь.
- А що ж їй зробити, щоб вона не була ледачою?
- Знаю я таємницю,- пошепки сказав дідусь.- Ото саме тоді, як вставати не хочеться, візьми подушку, винеси на свіже повітря, добре вибий її кулачками - вона і не буде ледачою.
- Справді? - зраділа Яринка.- Я так i зроблю завтра.
Ще дуже рано, а треба збиратись до школи. Не хочеться вставати Яринці, але треба ж нарешті подушку провчити, лінощі з неї вибити.
Схопилась Яринка швиденько, одяглася, взяла подушку, винесла на подвір'я, поклала на лавку - та кулачками її, кулачками.
Повернулася до хати, поклала подушку на ліжко - та й умиватися.
А дідусь у вуса посміхається. (147 сл.) В.Сухомлинський
Дата_________________________
уч______ 2 класу _________________________________________
Літературне читання. Контрольна робота № 1 . Аудіювання
За текстом В.Сухомлинського «Ледача подушка»
ІІ. Виконайте завдання
а) Яринка;
б) Ярися;
в) Алінка.
2. Що запитала дівчинка у дідуся?
а) чому ввечері спати не хочеться?
б) чому вранці вставати не хочеться?
в) чому потрібно ходити до школи?
3. Як лінощі вибивала дівчинка з подушки?
а) била кулачками;
б) вмивала водою;
в) виносила на вулицю.
4. Куди поклала дівчинка подушку, коли повернулася до хати?
а) на стіл;
б) на підлогу;
в) на ліжко.
5. Чому дідусь сказав, що подушка лінива?
____________________________________________________________________________________________________________________________________
6. Визнач тему твору.
____________________________________________________________________________________________________________________________________
7. Встанови послідовність подій у творі В.Сухомлинського «Ледача подушка».
□ А дідусь у вуса посміхається.
□ Ще дуже рано, а треба збиратись до школи.
□ - Дідусю, чому вранці вставати не хочеться?
□ - Це подушка в тебе ледача
8. Як провчила дівчинка ліниву подушку?
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
2 клас
Літературне читання. Контрольна робота № 2. Аудіювання
І. Прослухайте уважно текст.
Горбатенька дівчинка
Клас розв'язував задачу. Учні схилились над зошитами. Коли це у двері хтось тихо постукав.
— Відчини двері й подивись, хто там стукає,— мовив учитель.
Чорноокий хлопчик, що сидів за першою партою, живенько відчинив двері. До класу зайшов директор школи з маленькою дівчинкою. Тридцять п'ять пар очей впилися в незнайому дівчинку.
Вона була горбатенька.
Учитель затамував подих і повернувся до класу. Він дивився у вічі пустотливих школярів і мовчки благав: хай не побачить дівчинка у ваших очах ні подиву, ні насмішки.
У їхніх очах була тільки цікавість. Вони дивилися на незнайому дівчинку й лагідно всміхалися.
Учитель полегшено перевів дух.
— Цю дівчинку звуть Оля,— сказав директор.— Вона приїхала до нас здалеку. Хто поступиться їй місцем на першій парті? Бачите, яка вона маленька?
Усі шість хлопчиків і дівчаток, що сиділи за передніми партами, піднесли руки:
— Я....
Учитель був тепер спокійний: клас витримав іспит. (148 слів) В.Сухомлинський
Живенько – жваво, швидко.
Впилися – уважно дивилися.
Дата_________________________
уч______ 2 класу _________________________________________
Літературне читання. Контрольна робота № 2 . Аудіювання
За текстом В.Сухомлинського «Горбатенька дівчинка»
ІІ. Виконайте завдання
а) задачу;
б) вправу;
в) ситуацію.
2.Де відбувалася подія?
а) у магазині;
б) на подвір’ї;
в) у класі.
3.Хто прийшов з директором?
а) дівчинка;
б) хлопчик;
в) учитель.
4.Що було в очах учнів?
а) насмішка;
б) цікавість;
в) подив.
5. Встанови послідовність подій у творі В.Сухомлинського «Бо я – людина»
□ До класу зайшов директор школи.
□ Учитель був тепер спокійний
□ Учні схилились над зошитами.
□ Вони дивилися на незнайому дівчинку.
6. Чому дівчинку вирішили посадити за першу парту?
____________________________________________________________________________________________________________________________________
7. Визнач тему твору.
____________________________________________________________________________________________________________________________________
8. Який іспит витримали діти?
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
2 клас
Літературне читання. Контрольна робота № 5. Аудіювання
І. Прослухайте уважно текст.
КАМІНЬ
У лузі, під гіллястим дубом, багато років жила криниця. Вона давала людям воду. Під дубом біля криниці відпочивали подорожні.
Одного разу до дуба прийшов хлопчик. Він любив пустувати. Тож і подумав: «А що воно буде, як я візьму оцей камінь і кину його в криницю! Ото, мабуть, булькне дуже!»
Підняв камінь, кинув його в криницю. Булькнуло дуже. Хлопчик засміявся, побіг і забув про свої пустощі. Камінь упав на дно і забив джерело. Вода перестала заповнювати криницю. Криниця засохла.
Засохла трава навколо криниці, і дуб засох, бо підземці струмки потекли кудись в інше місце.
На дубі перестав мостити гніздо соловейко. Він полетів у інший луг.
Замовкла соловейкова пісня. Сумно стало в лузі.
Минуло багато років. Хлопчик став дідусем. Одного разу він прийшов на те місце, де колись був зелений луг, стояв гіллястий дуб, співав соловейко, вабила прохолодна криниця.
Не стало ні лугу, ні дуба, ні соловейка, ні криниці. Довкола пісок, вітер здіймає хмари пилюки.
«Де ж воно все поділося?» — подумав дідусь. ( 161 слово) В.Сухомлинський
Дата_________________________
уч______ 2 класу _________________________________________
Літературне читання. Контрольна робота № 5 . Аудіювання
За текстом В.Сухомлинського «Камінь»
ІІ. Виконайте завдання
а) холодок;
б) воду;
в) відпочинок .
2. Хто відпочивав біля криниці?
а) подорожні;
б) діти;
в) хлопчики.
3. Куди упав камінь?
а) під дуб;
б) на дно криниці;
в) на дорогу.
4. Через багато років ким став хлопчик?
а) батьком;
б) дядьком;
в) дідусем.
5. Визнач тему твору.
____________________________________________________________________________________________________________________________________
6. Встанови послідовність подій у творі В.Сухомлинського «Камінь».
□ «Де ж воно все поділося?»
□ На дубі перестав мостити гніздо соловейко.
□ Багато років жила криниця.
□ Одного разу до дуба прийшов хлопчик.
7.Якої шкоди завдав камінь криниці?
____________________________________________________________________________________________________________________________________
8. Що побачив дідусь через багато років на тому місці, де був зелений луг?
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
2 клас
Літературне читання. Контрольна робота № 6. Аудіювання
І. Прослухайте уважно текст.
КОМУ Ж ІТИ ПО ДРОВА?
Край села живе вдова з трьома синами. Два сини вже дорослі юнаки, високі, ставні, славні, красиві. А третій — підліток Юрко — маленький, тоненький, мов очеретина.
Було це взимку. Впав глибокий сніг, дме північний вітер, тріщить мороз. Мати говорить — немовби сама до себе, але щоб і сини чули:
— Холодно, діти. А дров немає... Кому ж за дровами йти?
Мовчать старші сини, нахилили голови, дивляться в землю і піч колупають.
— Я піду за дровами, мамо,— сказав найменший син.
— А морозу ж ти не боїшся? — питає мати й на старших синів поглядає.
— Ні, не боюсь,— відповідає син і одягається.
— Ну, що ж, іди, Юрку,— сказала мати, важко зітхнула й поцілувала сина.
Пішов Юрко. І враз стало в хаті так тихо, немов усе живе, що є в світі, прислухалося й думало: що ж воно буде? І вітер надворі затих. Два старші сини підвели голови, подивилися на матір і сказали:
— Ми теж підемо в ліс, мамо.
— Ідіть, сини,— прошепотіла мати й заплакала від радості.( 165 сл.) В.Сухомлинський
Дата_________________________
уч______ 2 класу _________________________________________
Літературне читання. Контрольна робота № 6 . Аудіювання
За текстом В.Сухомлинського «Кому ж іти по дрова?»
ІІ. Виконайте завдання
а) край села;
б) край дороги;
в) край лісу.
2. Які старші сини?
а) дорослі, сором’язливі, гарні;
б) маленькі, високі, худенькі;
в) дорослі, високі, ставні.
3. Коли відбувається подія?
а) восени;
б) взимку;
в) весною.
4. Хто пішов за дровами;
а) усі сини ;
б) лише молодший син;
в) старші сини.
5. Чому потрібно було йти за дровами?
____________________________________________________________________________________________________________________________________
6 . Визнач тему твору.
____________________________________________________________________________________________________________________________________
7. Встанови послідовність подій у творі В.Сухомлинського «Кому ж іти по дрова?»
□ Дме північний вітер, тріщить мороз.
□ Юрко — маленький, тоненький, мов очеретина.
□ — Ми теж підемо в ліс, мамо.
□ Мовчать старші сини.
8. Чому мама заплакала?
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________