Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із розділу: «Українські землі в складі Австрійської імперій наприкінці XVІІІ – у першій половині ХІХ століття» ІІ ВАРІАНТ

Про матеріал

Тест №2 (Історія України 9 клас)

Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із розділу:

«Українські землі в складі Австрійської імперій наприкінці XVІІІ – у першій половині ХІХ століття»

Дата _______________________ Прізвище, ім'я _______________________

ІІ ВАРІАНТ

Перегляд файлу

 

Тест №2 (Історія України  9 клас)

Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із розділу:

«Українські землі в складі  Австрійської імперій наприкінці XVІІІ – у першій половині ХІХ століття»

Дата _______________________  Прізвище, ім’я _______________________

ІІ ВАРІАНТ

І рівень (0,5 бала)

1. «…Засноване політичне товариство «Головна Рада» - єдиний

 Український національний уряд, що мав обстоювати перед

Центральним правительством політичні й національні потреби

українців»?

а) 1847р.;                              б) 1848р.;

в) 1849р.;                              г) 1850р.

2 . Хто з перелічених осіб входив до «Руської трійці»?

а) І. Котляревський;            б) М. Шашкевич;

в) В. Капніст;                       г) Т. Шевченко.

3.  У якому році відбулося створення Галицької  греко - като-

лицької митрополії ?

а) 1807р.;                              б) 1809р.;   

в) 1808р.;                              г) 1810р.

4. В якому році Буковину було проголошено окремим коронним

краєм зі своїм сеймом та адміністрацією……

а) 1847р.;                              б) 1848р.;

в) 1849р.;                              г) 1850р.

5. «Руська трійця» діяла на території:

а) Галичини;                       б) Буковини;   

в) Слобожанщини;             г) Закарпаття.

6. Яку назву мала перша в Україні газета українською мовою,

створена Головною руською радою як її друкований орган?

а) «Дневник руський»;                        б) «Основа»;

в) «Зоря Галицька»;                             г) «Русалка Дністрова».

ІІ рівень (1 бал)

7. Дайте визначення термінів:

«Весна народів» — це _______________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________________

8. Прокоментуйте події, про які йдеться у фрагменті джерела. У чому їхнє історичне значення?

« Найновіший, однак, твір малоросійської літератури, який дійсно можна рекомендувати кожному любителю слов’янської літератури, особливо філологам і граматикам, насамперед ради пізнання тієї мови, якою розмовляє більше мільйона слов’ян, є надрукований тут у Буді, 1837р. під назвою «Русалка Дністрова». Це перша книга, написана простою народною малоросійською мовою і надрукована нашими гражданськими буквами (Т. Павлович, редактор часопису «Србскій  народний лист»»?

9. У яких твердженнях ідеться про діяльність Головної руської ради?

 

А)Заснування греко-католицької семінарії для навчання руського духовенства;

Б)зібрання зїзду діячів науки, освіти й культури – Собору руських учених;

В)видання першого літературно-художнього, наукового та громадського щомісячника «Український вісник» ;

Г)відкриття Львівського університету;

Д)створення у Львівському університеті кафедри української мови;

Е)заснування культурно-освітнього товариства – Галицько-руської матиці.            

ІІІ рівень (1,5 бала)

10. Прочитайте і дайте відповідь на запитання.

З ким та з якими подіями повязують першу хвилю національного відродження в західноукраїнських землях.

 

11.  Доберіть до імен історичних постатей їхні стислі характеристики

1.  М. Шашкевич

А) Засновник і керівник першого в Галичині освітнього товариства греко-католицьких священиків, автор першої в Галичині «Граматики» книжної української мови.

2.  І. Базилович

Б)  Закарпатський будитель, автор вірша «Я Русин був, єсм і буду….».

3.  Л. Кобилиця

В) Автор шеститомної «Історії карпатських русинів»

4.  О. Духнович

 

Г) Автор першої наукової праці з історії Закарпаття – « Короткого нарису фундації Федора Коріатовича».

5. М. Лучкай

Д) Організатор і лідер «Руської трійці», співавтор і співвидавець «Русалки Дністрової».

 

 

Ж) Очільник селянського руху на Буковині в 40-х рр.. 19ст.

1.____ 2.____ 3.____ 4.____  5.____ 

 

IV рівень (3 бала)

12.  Чим пояснюється активна участь в поширенні української національної ідеї греко-католицьких священників?

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Оцінка____________

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Почка Ганна Павлівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
11 листопада 2018
Переглядів
4355
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку