Прізвище,ім’я учня(учениці)____________________________
Контроль та корекція знань учнів
6 клас
Розділ 1. ПЕРВІСНІ СПІЛЬНОТИ. АРХЕОЛОГІЧНІ КУЛЬТУРИ
Початковий рівень(3 бали).
1.До якого століття відносять 988 рік?
2.Яка із цих стоянок давніх людей найстаріша на території України?
3.Трипільська культура існувала на території сучасної України:
4.Який материк вважають батьківщиною людства?
5.Велетенська тварина,на яку полювали давні люди в льодовиковий період:
6.Наука,яка за допомогою розкопок допомагає вивчати давню історію-це…
Середній рівень(3 бали).
7.Доберіть пари «поняття-визначення»
1.Чаклунство,віра в силу певних дій та ритуалів;
2.Наділення неживих предметів надприродними властивостями;
3.Віра в таємничий зв'язок людських груп(родів) з певними тваринами або рослинами(тотемами);
4.віра в існування духів.
8.Розставте в правильній хронологічній послідовності періоди давньої історії людства.
Достатній рівень(3 бали).
9.Напишіть,що ви знаєте про Трипільську культуру. Допоможе вам в цьому «хмаринка слів».
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Високий рівень(3 бали).
10.Складіть коротеньку розповідь про значення вогню в житті давніх людей.
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Оцінка____