Урок контролю та корекції знань на уроці історії України(10 клас). Встановлення комуністичного то

Про матеріал
Контрольна робота міститиме 3 рівні: І рівень – тестові завдання: 6 завдань по 0,5 бала (1 правильна відповідь) ІІ рівень – робота з документами та термінами – кожне завдання по 1,5 бала ІІІ рівень – 2 розгорнуті запитання –3 бали за кожне запитання В сумі учні можуть отримати 12 балів.
Перегляд файлу

Тип уроку: Урок контролю та корекції знань на уроці історії України(10 клас)

Контроль буде проведений у формі письмової контрольної роботи з тематичного блоку:  Встановлення комуністичного тоталітарного режиму в Україні

 

Структура уроку

  1.              Організаційна частина
    1.                     – привітання з класом
    2.                     – перекличка
    3.                     Підготовка уроку – вчитель готує завдання для контролю знань та папір  для написання

 

1. Перевірка знань і умінь

Контрольна робота міститиме 3 рівні:

І рівень – тестові завдання: 6 завдань по 0,5 бала (1 правильна відповідь)

ІІ рівень – робота з документами та термінами – кожне завдання по 1,5 бала

ІІІ рівень – 2 розгорнуті запитання –3 бали за кожне запитання

В сумі учні можуть отримати 12 балів.

І рівень

1. Які трагічні події відбулися в Україні у 1921-1923 роках?

А) російсько-українська війна

Б) політичні і ідеологічні репресії

В) нестача робочих місць

Г) голод

         2.Коли було проголошено курс на індустріалізацію?

    А) 1922 р.

    Б) 1921 р.

    В) 1925 р.

    Г) 1923 р.

    3. Українізація (коренізація)  мала на меті наступне:

А) повне знищення інтелігенції у УРСР  та інших республіках СРСР  та прихована ідеологічна кампанія, спрямована на радянізацію республік

Б) піднесення національного і культурного руху в країнах-складових СРСР

В) посилення комуністичного  впливу в національних районах держави шляхом залучення місцевого населення до радянського будівництва.

Г)  мала на меті процес автономізації республік у складі СРСР

         3. У якому році УРСР  була включена до складу Радянського Союзу?

А) 1922 р.

Б) 1919 р.

В) 1925 р.

Г) 1923 р.

        4.  НЕП – нова економічна політика передбачала:

          А) встановлення жорстку централізацію економіки                 

Б) націоналізацію усіх земель, підприємств та усього майна населення

В) заміну продрозверстки продподатком

Г) надання громадянам кредиту під 1% річних

        5. Джерелом індустріалізації в СРСР та УРСР, зокрема, було:

А) за рахунок державних податків з приватного бізнесу

Б) за рахунок державного продовольчого податку на землю та майно

В) зовнішня допомога провідних країн світу 

Г) колективізація

         6.  Для якого явища характерне поняття «лікнеп»?

А) ліквідації не писемності у 20-30 рр. ХХ ст.

 Б) першої п’ятирічки в УРСР

В) зовнішньої політики СРСР в першій половині 20- х років ХХ ст.

Г) заборони церковної діяльності в УРСР

ІІ рівень

1. Прочитайте уривок з документу та визначте про яку подію в ньому йдеться:

Із звернення ВЦВК і РНК «До селянства РРФСР» 23 березня 1921 року:

«Постановою Всеросійського Центрального Виконавського Комітету і Ради Народних Комісарів розкладка скасовується, і замість неї вводиться податок на продукти сільського господарства. Цей податок має бути менше, ніж хлібна розверстка. Він повинен призначатися ще до весняного посіву, щоб кожен селянин міг заздалегідь врахувати, яку долю урожаю він повинен віддати державі і скільки залишиться в його повне розпорядження. Податок повинен стягуватися без кругової поруки, тобто повинен падати на окремого господаря, щоб старанному і працелюбному господареві не доводилося платити за неакуратного односельця. Після сплати податку надлишки, що залишилися у селянина, поступають в його повне розпорядження. Він має право обміняти їх на продукти і інвентар, які доставлятиме в село держава з-за кордону і зі своїх фабрик і заводів; він може використовувати їх для обміну на потрібні йому продукти через кооперативи і на місцевих ринках і базарах.»

А) «Воєнний комунізм»

Б) індустріалізація

В) колективізація

Г) НЕП

2. Встановити відповідність між історичними термінами:

А) індустріалізація

Б) коренізація 

В) НЕП

Г) «Воєнний комунізм»

Д) українізація

 

                   1)  політика залучення представників корінного населення радянських республік та автономій до місцевого керівництва та надання офіційного (а інколи — й панівного) статусу їхнім національним мовам;

                   2) історичний процес техніко-економічного переходу від аграрного до промислових способів суспільного виробництва, який проходить через машинну стадію виробництва товарів і послуг;

                   3) здійснювалась з 1920-х до початку 1930-х років ЦК КП(б)У й урядом УСРР з метою зміцнення радянської влади в Україні;

                   4)  політика, що  мала на меті відновлення народного господарства і подальший перехід до соціалізму;

    5) назва внутрішньої політики більшовиків у 1918—1921 роках під час Громадянської війни. Основною ціллю більшовиків було утримання власної влади в країні та забезпечення Червоної гвардії та Червоної Армії продовольством та іншими необхідними ресурсами — в умовах війни;

Ключ: 1Б, 2А, 3Д, 4В, 5Г

ІІІ рівень

1. Розкрийте основні положення Нової економічної політики (НЕПу) на українських землях.

2. Охарактеризуйте українізацію як історичне та культурне явище в УРСР: причини, результати та наслідки.

 

8. Підведення підсумків уроку

На даному уроці вдалося перевірити знання та уміння учнів з теми «Встановлення комуністичного тоталітарного режиму в Україні».Нам вдалося вчитися висловлювати свою думку, застосовувати критичне мислення, відтворювати отримані знання.

9. Інструктаж домашнього завдання

Зробити кросворд на 7-10 слів з словами, які ми вивчали впродовж даної теми. 

 

 

doc
До підручника
Історія України (рівень стандарту, академічний) 10 клас (Кульчицький С.В., Лебедєва Ю.Г.)
Додано
7 грудня 2020
Переглядів
2964
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку