Тести на тему: Українські землі у складі Австро-Угорщини протягом 1900-1914рр.
1 рівень
А) Очолював сільські страйки на території Галичини.
Б) Був активним членом УСДРП.
В) Був одним із засновників «Січі».
Г) Став фундатором Українського національного музею у Львові.
А) лісозаготівельна та металообробна.
Б) нафтовидобувна та деревообробка.
В) вугільна та металургійна.
Г) ювелірна та нафтовидобувна.
А) 1905 р.
Б) 1903 р.
В) 1910 р.
Г) 1907 р.
А) УНДП.
Б) ТУП.
В) УСДП.
Г) РУП.
2 рівень.
А) Вони пропагували викорінення української мови.
Б) провідну роль у суспільно-політичному житті українців Буковини відігравали народовці.
В) Вони розгорнули культурно-освітню діяльність серед селян.
Г) Програмові документи «Національної ради русинів на Буковині» були подібними до документів УСДП.
А) запровадження автономних прав на українських землях.
Б) звуження освітньої системи.
В) зменшення темпів прибутку іноземних капіталів.
Г) розширення друкування українських газет.
А) збереження великого поміщицького землеволодіння.
Б) витіснення сільського господарства промисловими об’єктами.
В) замість прогресивної сівозміни ще досі використовували трипілля.
Г) несприятливі кліматичні та географічні умови.
А) Ілля Шраг.
Б) Кирило Трильовський.
В) Іван Боберський.
Г) Євген Чикаленко.
3 рівень
А) впровадження виборчого права для чоловіків.
Б) створення народовцями «Національної ради русинів на Буковині»
В) «народне віче».
Г) сецесія у Львівському університеті.
А) звуження прав української мови в університеті.
Б) відсутність системи освіти.
В) зменшення впливу поляків.
Г) мала кількість україномовних кафедр.
А) сецесія в Львівському університеті.
Б) «народне віче».
В) утворення «Січі» К. Трильовським.
Г) виникнення товариства «Сокіл».
Відповідь: 1-Г; 2-В; 3-А; 4-Б.
Відповідь: 1-Г; 2-Б; 3-А; 4-В.