Урок контролю з теми "Людські стосунки"

Про матеріал
Контрольна робота складається з 4 рівнів: перші 2 рівні - тестові завдання (всього 6), третій рівень - 2 завдання на встановлення відповідностей, 1 завдання - на всановлення хронологічної послідовності (всього 3), 4 рівень - виконується одне із завдань на вибір учня.
Перегляд файлу

Контрольна робота з теми «Людські стосунки»

 

Мета: закріпити знання учнів; виявити рівень знань, умінь і навичок для контролю і корекції; розвивати пам'ять, образне і логічне мислення, вміння відповідати на питання, складати зв’язні висловлювання; прищеплювати на матеріалі літератури повагу до загальнолюдських цінностей.

 

Обладнання: різнорівневі завдання.

Тип уроку:  контроль і корекція знань, умінь і навичок.

 

Хід уроку

І. Організаційний момент.

ІІ. Повідомлення теми та мети уроку.

ІІІ. Робота над темою уроку.

  1. Вступне  слово вчителя про виконання різнорівневих завдань.
  2. Написання контрольної роботи (виконуються всі завдання).

І – ІІ рівні. Тестові завдання (кожна правильна відповідь – 1 бал).

  1. Герой оповідання «Жага до життя» Дж. Лондона найбільше потерпав від:

а) голоду         б) холоду         в) болю.

  1. Головний герой оповідання «Жага до життя» на привалах рахує:

а) золото          б) сірники        в) набої.

  1. Тонкий дістав у гімназії прізвисько Ефіальт тому, що (за оповіданням А.Чехова «Товстий і тонкий»):

а) пропалив книжку цигаркою

б) любив читати античну літературу

в) любив ябедничати.

  1. Собака, що вкусив Хрюкіна в оповіданні Чехова «Хамелеон» належав:

а) братові генерала    б) городовому              в) генералові.

  1. Виховати сліпого сина Ганні допоміг (за твором Короленка «Сліпий музикант»):

а)  Йохим           б) Максим Яценко         в) Евеліна.

  1. Перший великий концерт сліпого музиканта відбувся в:

а) Петербурзі              б) Києві                  в) Почаєві.

 

ІІІ рівень (кожна правильна відповідь – 1 бал, всього 3 бала).

  1. Установіть відповідність між подією та почуттями головного героя повісті Короленка  «Сліпий музикант»:
  1. Гра матері на піаніно                                     а) замилування
  2. Розповідь Єгорія про свою долю                б) відраза
  3. Виконання Йохимом народних пісень       в) страждання
  4. Знайомство з Евеліною                                 г) розгубленість

                                                                          д) приязнь

 

  1. Установіть відповідність між головною думкою та назвою твору:
  1. Осуд чиношанування несправедливе ставлення   а) «Товстий і тонкий»
  2. Вплив мистецтва на людину                                    б) «Хамелеон»
  3. Неприйняття зрадництва, бездушності                  в) «Жага до життя»
  4. Осуд приниження людської гідності                     г) «Сліпий музикант»

 

  1. Установіть хронологічну послідовність подій у творі «Сліпий музикант» Короленка:

А) Випадкове знайомство Евеліни з Петрусем.

Б) Поїздка в Почаївський монастир.

В) Дебют Петра Попелюського.

Г) Гра конюха Йохима на дудці.

 

І\/ рівень (одне із завдань) (3 бала)

  1. Що означають слова Максима Яценка під час дебюту Петруся «Він прозрів»? Обґрунтуйте відповідь.
  2. Розгорнута відповідь на запитання: «Як ви розумієте, що таке «хамелеонство»? Чи існує воно сьогодні?
  3. Як ви розумієте вислів А.Чехова: «Тоді людина стане кращою, коли ви покажете їй, якою вона є насправді», використовуючи читацький досвід, набутий при вивченні теми «Людські стосунки».

 

І\/. Підсумок уроку.

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Грачова Наталія Вікторівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
26 березня 2020
Переглядів
3024
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку