ПІДСУМКОВА ПИСЬМОВА РОБОТА ЗА І СЕМЕСТР.
ІСТОРІЯ УКРАЇНИ/ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ. 6 КЛАС
Прізвище_____________________ Ім’я________________ Клас_______ Дата______________
І РІВЕНЬ. ВИБЕРІТЬ ОДНУ ПРАВИЛЬНУ ВІДПОВІДЬ ( 3 БАЛИ)
1.Матеріал, котрий для письма використовували в Давньому Єгипті:
А. Папірус.
Б. Глина.
В. Кістки тварин
2. Перський цар, що здійснив невдалий похід проти кочового племені скіфів:
А. Дарій І.
Б. Ксеркс І.
В. Дарій ІІІ.
3.Тип землеробства, особливістю котрого є використання каналів для зрошування полів, дамб для затримки води на полях, називається:
А. іригаційним
Б. меліораційним
В. екстенсивним
4. До основних винаходів фінікійців ми відносимо:
А. компас, папір, порох.
Б. пурпурний барвник, алфавіт, скло.
В. ієрогліфічне письмо, математика, обробка вапняку.
5. Цар Ізраїльсько-Юдейського царства, що прославився своєю мудрістю, збудував храм Богу в м. Єрусалим:
А. Саул.
Б. Давид.
В. Соломон.
6. Заселення та освоєння нової території називають:
А. імміграцією.
Б. колонізацією.
В. анексією
Рівень ІІ. З переліку ілюстрацій виберіть ті, що відносяться до історії Давнього Єгипту (1 бал):
А |
|
Г |
|
Б |
|
Д |
|
В |
|
Є |
|
Використовуючи історичну карту, дайте відповідь на питання, яку державу на ній зображено, що ви про неї знаєте. Відповідь сформулюйте тезово (3-5 тез) (1 бал):
|
|
Рівень 3. Узгодьте колонки, встановивши відповідність між термінами, подіями та історичними явищами (3 бали):
А |
«Царська дорога» |
1 |
Сусідська община в Давньому Єгипті |
Б |
Ашока |
2 |
Дорога, що сягала 2500 тис. км. і з’єднувала центр Перської держави із узбережжям Середземного моря. |
В |
Ном |
3 |
Фараон, що відомий своїми завойовницькими походами та розширенням кордонів Давньоєгипетської держави. |
Г |
Битва при Кадеші |
4 |
Грандіозна глиняно-кам’яна споруда, основним завданням котрої був захист Піднебесної від кочівників із Півночі. |
Д |
Велика Китайська стіна |
5 |
Внаслідок цієї події було укладено перший мирний договір, що відомий у писемній світовій історії, що був зафіксований на срібній плитці. |
Е |
Рамзес ІІ |
6 |
Індійський цар за правління котрого Давньоіндійська держава досягла найвищої могутності. |
А |
|
Б |
|
В |
|
Г |
|
Д |
|
Е |
|
Розташуйте події у хронологічній послідовності (1 бал):
А |
Битва при Кадеші між Єгиптянами та Хеттами |
1 |
|
Б |
Об’єднання Єгипту |
2 |
|
В |
Правління царя Ашоки в Давній Індії |
3 |
|
Г |
Правляння царя Соломона в Ізраїльсько-Іудейському царстві |
4 |
|
Рівень IV. Уявіть себе дослідником історії Стародавнього світу. У Вас є завдання від наукової установи, де ви працюєте: скласти невеличку статтю-розповідь про наукові та технічні досягнення давніх єгиптян, фінікійців, китайців та індійців. Обсяг розповіді: 5-8 речень (3 бали).
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Загальний бал____________