Урок контролю знань з української літератури в 11 класі

Про матеріал
Даний матеріал можливий для використання на уроках української літератури в 11-ому класі під час підготовки учнів до ЗНО
Перегляд файлу

                                      Самостійна   робота  з  української  літератури

 (тестові завдання)

 

1.       Екзотичну  природу  Уссурійського  краю  змалював

 А

Іван Багряний

Г

Євген  Маланюк

Б

Остап Вишня

Д

Олесь Гончар

В

Валер’ян  Підмогильний

 

 

   

  1.          Данпарштадт,  Болеслав,  Ляссота,  Левассер  Бонплан  згадані  у  творі

А

Павла Тичини

Г

Олександра Олеся

Б

Миколи Зерова

Д

Максима Рильського

В

Миколи Вороного

 

 

 

  1.  Рядки

Шляхи  життя  важкі  і  грізні:

працюй – зморивсь  чи  не  зморивсь.

Він  полюбив  огонь  у  кузні,

під  молотом, що  все  іскривсь

присвячено:

А

Івану Котляревському

Г

Тарасові Шевченку

Б

Івану Франку

Д

Михайлові Коцюбинському

В

Пантелеймону Кулішу

 

 

 

  1. «Ця  дівчина не просто так, Маруся. Це голос наш.  Це – пісня.  Це - душа»  -  сказано  про  героїню:

А

думи

Г

пригодницького роману

Б

поеми

Д

роману у віршах

В

драми

 

 

 

  1. «По одежі  і  по  сивій  бороді, сказать би, піп,  а  по  шаблюці  під  рясою,  по  пістролях  за  поясом  і  по  довгих  шрамах  на  виду  -  старий  козарлюга» - сказано  про  персонажа

А

оповідання

Г

історичного роману

Б

новели

Д

пригодницького роману

В

повісті

 

 

 

  1. Прадавні  гуцульські  звичаї  й  обряди  у  своєму  творі  описав:

А

Михайло Коцюбинський

Г

Іван Багряний

Б

Іван Котляревський

Д

Іван Нечуй-Левицький

В

Ппанас Мирний

 

 

 

  1. «Прославити  завоювання  міста  українським елементом  села» - таке  завдання  поставив  перед  собою

А

Володимир Винниченко

Г

Юрій  Яновський

Б

Микола Хвильовий

Д

Олександр Довженко

В

Валеріан Підмогильний

 

 

 

  1. …Шумлять  щасливі  води,

і  грає  вітер  навкруги,

і  голуби  ясної  вроди

Черкають  неба  береги…  Так  змальовано  образ  веселого  Світу  в  поезії

А

«Любіть Україну»

Г

«Блакитна  Панна»

Б

«О,  земле  втрачена,  явися !..»

Д

«Молюсь  і  вірю…»

В

«Українське  альфреско»

 

 

 

  1. «Росте  Антонич,  і  росте  трава,

і  зеленіють  кучеряві  вільхи,»  - писав  про  себе  автор  поезії

А

«Чари  ночі»

Г

«Балада  про  соняшник»

Б

«Різдво»

Д

«Ти  знаєш,  що  ти – людина»

В

«Молюсь  і  вірю»

 

 

 

  1.  «Шумить,  гуде  Тополівка.  До  Лавріна Запорожця  приїхали  гості» -  так  починається  оповідь  про  події  твору

А

Валер’яна  Підмогильного

Г

Олександра  Довженка

Б

Михайла  Коцюбинського

Д

Олеся  Гончара

В

Остапа  Вишні

 

 

 

  1. Справжнє  прізвище  автора  твору «Тигролови»

А

Кандиба

Г

Губенко

Б

Тобілевич

Д

Лозов’ягін

В

Фітільов

 

 

 

  1.  Образи  соняшника  й  сонця,  що  символізують  поета  й  поезію,  створив

А

Василь Симоненко

Г

Василь Стус

Б

Микола Вороний

Д

Павло Тичина

В

Іван Драч

 

 

 

  1.  Народну  «Пісню  про  Байду»  переосмислює («У Полтаві  на  риночку…»)  героїня  твору

А

«Маруся  Чурай»

Г

«Дума про Марусю Богуславку»

Б

«Ой  летіла  стріла»

Д

«О, земле  втрачена, явися…»

В

«Любіть Україну»

 

 

 

  1. Сюжет  «Енеїди»  Іван  Котляревський  запозичив  у

А

Гомера

Г

Вергілія

Б

Овідія

Д

Шекспіра

В

Горація

 

 

 

  1.  Українське слово  в  умовах  імперії  названо  «скутим  орлом»   у  поезії

А

Івана Франка

Г

Миколи Вороного

Б

Лесі Українки

Д

Тараса Шевченка

В

Олександра  Олеся

 

 

 

  1.  «Драматичне  роздвоєння  реальності  та  ідеалів,  внутрішній  конфлікт  революціонера, який  потрапив у витворену  революційними  ідеями  пастку» - розкриває  твір

А

«Шаланда  в  морі»

Г

«Залізний острів»

Б

«Intermezzo»

Д

«Я (Романтика)»

В

«Дитинство»

 

 

 

  1.  «Як  син,  тобі  доземно  уклонюсь,  і  чесно  гляну  в  чесні  твої  вічі,» - звертається  до  свого  народу

А

Василь  Симоненко

Г

Володимир  Сосюра

Б

Євген  Маланюк

Д

Василь  Стус

В

Андрій  Малишко

 

 

 

  1.  «Серцем  передчуваю,  що  українізація  -  це  спосіб  зробити  з  мене  провінціала,  другосортного  службовця  і  не  давати  мені  ходу  на  вищу  посаду», -  розмірковує  персонаж  твору

А

Остапа  Вишні

Г

Миколи Куліша

Б

Івана  Багряного

Д

Олеся  Гончара

В

Олександра Довженка

 

 

 

  1.  «Неси  мене,  коню….коли б  хоч  не пізно…

  Шляхи  перекриті….  і  варта  не  спить…

  Якщо  я  впаду  -  неврятована  пісня,

  Задушена  пісня  в  петлі  захрипить   -  з  такими  думками  поспішає  до   

  гетьмана

А

Лесько  Черкес

Г

Гриць  Бобренко

Б

Мартин  Пушкар

Д

Яким  Шибилист

В

Іван  Іскра

 

 

 

  1.   Порівнює  поезію  із  «сонцем  оранжевим»,  яке  «щомиті  якийсь  хлопчисько  відкриває  для  себе»

А

Василь  Стус

Г

Іван Драч

Б

Ліна  Костенко

Д

Андрій  Малишко

В

Дмитро Павличко

 

 

 

  1.  «Це  була  наша  друга  Україна,  синку…  І    назви  наші  люди  подавали  тут  свої,  сумуючи  за  рідним  краєм…» - розповідає  героїня  твору

А

«Тигролови»

Г

«Шаланда в морі»

Б

«Земля»

Д

«Україна в огні»

В

«Місто»

 

 

 

  1. Установіть  відповідність  між  назвами  двох  творів  одного  автора

1

«De libertate»

А

«До Основ’яненка»

2

«Заповіт»

Б

«Всякому місту – звичай і права»

3

«Енеїда»

В

«Ви знаєте, як липа шелестить»

4

«О слово рідне, орле скутий»

Г

«Чари ночі»

 

 

Д

«Наталка Полтавка»

 

  1.  Установіть відповідність між  жанром  і  персонажем  твору

1

роман

А

Іван Гонта

2

поема

Б

Терпилиха

3

п’єса

В

Віталік Рясний

4

повість

Г

Яким Сомко

 

 

Д

Наум Дрот

 

  1.  Установіть  відповідність  між  персонажами  того  самого  твору

1

Уля  Розсоха

А

Наталка Сірко

2

Кирило Тур

Б

Богдан Чорногор

3

Палагна

В

Марічка  Гутенюк

4

Мелашка Балаш

Г

Мокій  Мазайло

 

 

Д

Лаврін  Кайдаш

 

 

doc
До підручника
Українська література (рівень стандарту, академічний) 11 клас (Авраменко О.М., Пахаренко В.І., Мовчан Р.В.)
Додано
21 лютого 2021
Переглядів
387
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку