Урок "Координатна площина"

Про матеріал

відпрацювати навички «читати» готові рисунки з точками на координатній площині та будувати точки із заданими координатами; розвивати навички орієнтування на координатній площині, просторову увагу; виховувати взаємодопомогу у стосунках учнів; розвивати пізнавальну активність учнів, використовуючи на уроці комп'ютерну презентацію

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Номер слайду 2

ідіть на схід 5км,а потім на північ 2 км теорія

Номер слайду 3

сформулюй питання ,щоб відповіддю було це поняття і на одній з цих карток знайдеш букву - код Шукай далі Д Шукай далі О Шукай далі З Координатна площина Система координат Початок координат Вісь ординат Координати точки Вісь абсцис

Номер слайду 4

Заповідник На північ 2 км. А потім на схід 7 км.

Номер слайду 5

Перед вами заповідна зона, де пасеться лось. В точках позначених буквах, були помічені сліди. Назвіть точку, якщо відомо,що ця точка – I четверті – 1 команда II четверті - 2 команда III четверті - 3 команда

Номер слайду 6

будівництво На південь 2км на захід 5км

Номер слайду 7

Номер слайду 8

На південь 4км, на схід 1 км карта

Номер слайду 9

команда команда команда 50˚ 40΄пів.шир.26˚схід.дов. 47˚50΄пів.шир.35˚схід.дов. 48˚пів.шир.37˚50΄схід.дов.

Номер слайду 10

На схід 6 км контроль

Номер слайду 11

1.Яказ перелічених точок має координати(-1;4) П)Т; С)К; О)Р; Ф)М 1.Яка з перелічених точок має координати(-4;-1) П)М; О)Т; Р)Е; С)Д. 1.Яка з перелічених точок має координати (4;-2) Я)М; О)Т; Р)Е; С)Д. 2.Побудуйте точки А(2;4), В(-1;-2),С(3;0),Д(-2;5). Проведіть прямі АВ і СД. Яка з наведених пар чисел задає координати точки їх перетину: В)(2;1),О)(1;2),А(2;-1),Н(-2;1) 2.Побудуйте точки С(-3;-2), Д(4,5;5,5),А(4;0) ,В(1;4,5). Проведіть прямі АВ і СД. Яка з наведених пар чисел задає координати точки їх перетину В)(3;2),О)(2;3),А)(2;-1),Н)(-2;1) 2.Побудуйте точки С(-3;-2), Д(4;3),А(5;0) ,В(-2;2). Проведіть прямі АВ і СД. Яка з наведених пар чисел задає координати точки їх перетину В)(2;1),О)(1;2),А(2;-1),Р)(1;1) 3.Побудуйте точки А(-2;2)і В(3;2),знайдіть довжину відрізка АВ(в одиничних відрізках) К)6 ,В)5, С)8, Д)10. 3.Побудуйте точки М(1;4)і Т(1;-1),знайдіть довжину відрізка МТ(в одиничних відрізках) К)6 ,Я)5, С)8, Д)4. 3.Побудуйте точки А(-2;2)і В(4;2),знайдіть довжину відрізка АВ(в одиничних відрізках) О)6 ,В) 5, С)8, Д) 10.

Номер слайду 12

На північ 2км

Номер слайду 13

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Левадній Сергій Павлович
    Оригінально. Пошук скарбів. Але встигнуть за урок?
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
ppt
Додано
30 вересня 2018
Переглядів
1182
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку