Конспект уроку корекції розвитку (для дітей з тяжкими порушеннями мовлення) містить різноманітні дидактичні вправи та завдання з теми "Традиції моєї сім'ї".
Коробко Т.А. 2018 р. 1-А клас
Урок корекції розвитку(для дітей з ТПМ)
1 клас
Тема: Традиції моєї сім’ї
Вчитель:Коробко Т.А.
Городнянський НРЦ
2018р.
Урок корекції розвитку(для дітей з ТПМ)
1 клас
Тема: Традиції моєї сім’ї
Мета:
сформулювати в учнів уявлення про традиції сім’ї, вчити розповідати про свої улюблені свята, пояснювати прислів’я; удосконалювати вміння працювати в групі, формування ключових компетентностей учнів;
розвивати процеси пам’яті (запам’ятовування , згадування, відтворення); вищі мисленнєві процеси (аналіз, порівняння, узагальнення), зв’язне мовлення та пізнавальну активність школярів; емоційну сферу дитини.
корегувати мовлення, увагу, уяву, дрібну моторику пальців рук; збагачувати словниковий запас.
виховувати повагу та шанобливе ставлення до всіх членів сім’ї, підтримувати традицій сім’ї.
Тип уроку: урок формування нових знань, умінь, навичок.
Обладнання: фото, картки, ребуси, презентація, шестикутники, технічне обладнання.
Хід уроку
І. Підготовча частина.
1. Організаційна підготовка
Добрий день тому, хто зліва,
добрий день тому, хто справа,
ми одна сім’я і прийшли здобути знання.
2. Нервово-психологічна підготовка
Дружно візьмемось за руки,
приступаєм до науки.
1,2,3,4,5 – хочем все на світі знать.
ІІ. Основна частина
Чистомовка
імя-імя-імя- - ось моя сім’я
я-я-я- тато, мама, брат і я
емо-емо-емо - дружно ми живемо
Вправа «У мене є ….(мама, сестра, бабуся, тітка, тато, брат, дідусь, дядько). ЇЇ (Його) звати….»
Пальчикова гімнастика «Моя сім’я»
Хто живе у квартирі
1,2,3,4 – хто живе в квартирі?
1,2,3,4,5 – можу всіх перерахувать.
Тато, мама, брат, сестра
Кішка Мурка, Барс та я.
Ось і вся моя сім’я.
ІІ. Основна частина
Читання слайду
- На яке свято печуть торт і запалюють на ньому свічки? Чи є така традиція у вашій родині? (доріжки готуємо руку до письма)
- На яке свято твій чобіток стає чарівним і у ньому з’являються подарунки?
3. Вправа «Відгадай який подарунок» (вчитель готує чобіток з подарунками. Діти , навпомацки, дістають, називаючи, що там лежить і кому його можна подарувати)
Чому це свято є радісним для дітей?
- В який час доби до діток приходить Святий Миколай? А чи всім дітям він приносить подарунки? Які подарунки приніс він вам?
4. Робота над загадками
У святковому залі стоїть як картина, зелена красуня … (ялинка) На яке свято діти запрошують ялинку?
7 – січня ми святкуємо Різдво Христове. Вся родина збирається за святковим столом. А молодь ходить з вертепом у масках, співають пісень. Колядки
Щедрували… (бесіда за малюнком)
Фізкультхвилинка «Якщо будеш ти уважним, роби так...»
III. Заключна частина
- А ось завершується наш урок. Чим ми займалися? Що нового ви дізналися?
2.Н/п розвантаження (діти малюють, а вчитель читає вірш)
- Намалюй малюнок на тему: «Мій день народження(Подарунок, який би я хотів отримати»