Заняття: " Автоматизація звука [з]".

Про матеріал

Заняття: Звук [з].

Завдання: формувати правильну вимову звука [з], закріпити правильну вимову і артикуляцію звука [с].

Матеріал: дзеркальця, предметні картинки (слова із звуком [з]), будиночок зеленого кольору, м'яч.

Перегляд файлу

Заняття: Звук [з].

Завдання: формувати правильну вимову звука [з], закріпити правильну вимову і артикуляцію звука [с].

Розвивати моторику мовного апарату, фонематичний слух, мовне дихання, увагу, память, мовлення, дрібну моторику.

Розширювати і збагачувати словник дітей словами із звуками [с], [ з].

 

Матеріал: дзеркальця, предметні картинки (слова із звуком [з]), будиночок зеленого кольору, мяч.

 

                                Хід заняття

  1. Арт. Впр. для свистячих:        

 Говорити кожен звик – має кожен з нас язик,

         Та не всіх він слухать звик.

         А щоб він слухняним став, зробимо ми кілька вправ:

 „Парканчик”, „Трубочка”, „Кицька сердиться”, „Маятник”

 

2. Мімічна д\впр. „Кисле – солодке” ( уявимо, що ми до рота поклали кусочок лимона, цукерки...)

 

3. Д\м. „Сорока - ворона”

Сорока-ворона
На припічку сиділа,
Діткам кашку варила. —
Цьому дам, цьому дам,
Цьому дам і цьому дам;
А цьому не дам,
Бо цей буцман
Дров не носив,
Діжі не місив,
Хати не топив,
Діток гулять не водив —
Справжній лежень.

(постукуання пальцем по долоні, кулачок, розгинання пальців – масаж кожного пальчика)

 

4.  Д\впр. „Поїзд зупиняється”

( Чух – чух – чух  – ссссссс...)

 

5. Закріплення правильної вимови звука [с] -

 Скоромовка „ Старий Семен”

Семен сказав синам "Скосіть сіно".
Сини скосили сіно.
Старий Семен сказав синам "Спасибі".

6. Загадка:

Він із казки, він із пісні,

В нього зубки, як залізні.

Капустину він гризе.

Зветься звір на букву З. (заєць).

 

 - Який перший звук у слові? Який він, голосний чи приголосний? Артикуляція звука [з]. Вимова звука [з] ізольовано.

 

5. Звуконаслідування:

ріжемо дерево пилою – з-з-з-з-з...

комарик – з-з-з-з-з...

 

6. Промовляння складів: за-зо-зу-зе-зи, аз-оз-уз-ез-из...

 

чистомовки   за-за-за – іде рогатая коза,

                       зи-зи-зи – довгі роги у кози,

                       зи-зи-зи – козі сіна привези,

                       зу-зу-зу – погодуй козу,

                       за-за-за – сіно їсть коза.

 

7. Закріпити вірш „Коза”

Раз, два, три, чотири, козі дзвоника вчепили,

Коза бігає кричить, просить дзвоник відчепить.

 

8. Розучування фізкультхвилинки

        Сі – сі – сі – ми старалися усі.

Се – се – се – світить сонце нам ясне.

Я навшпиньки стану сонечко дістану,

Я на нього подивлюся кругом себе повернуся.

Я із сонцем подружуся, до землі йому вклонюся.

Аз – аз – аз – нахилились вправо враз.

Аз – аз – аз – нахилились вліво враз,

Аз – аз – аз – повернулись вправо враз,

Аз – аз – аз – повернулись вліво враз,

Швидко в поїзд всі сідаймо, і тихесенько рушаймо,

Чух – чух – чух – чух – чух  - с – с – с ...

В коло дружно всі підемо, гру веселу заведемо.

 

7.  Д\гра „Що роблять?” – (в колі з мячем)

      замок – замикають                     золотом – золотять

      зарубку – зарубують                  замазку – замазують

      замовлення - замовляють           загадки – загадують

      заколку – заколюють                  накази – наказують

      запіканку – запікають                 заливне – заливають

      заварку – заварюють                   защіпку – защіпають

      морозиво – заморожують           зажим – зажимають

       закладку – закладають                завдання – задають

 

 

 

9. Д \гра „Придумай слово із звуком [з] – ( в колі з мячем, хто назвав слово тому кидаю мяч)

 

10. Д\гра „Засели будиночок”

( в будиночок зеленого кольору заселяються «слова» в яких є зук [з])

 - заєць, зебра, змія, зозуля, замок, коза, зірка, зефір, родзинки, гарбуз...

 

11. Підсумок заняття.

doc
Пов’язані теми
Логопедія, Конспекти занять для ЗДО
Інкл
Додано
29 липня 2018
Переглядів
5817
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку