11 червня о 15:00Вебінар: Формування підприємницької компетентності учнів на уроках англійської мови

Урок "КРЕАТИВНІ МЕТОДИ В ПІДХОДІ ДО СУЧАСНОГО УРОКУ"

Про матеріал
Урок з основ здоров'я у 6 класі допоможе сформувати в учнів сучасні поняття про засоби навчання на уроці та самостійні навички опрацювання матеріалу
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

Інформаційна безпека

в Інтернеті

 

 

 

 

 

 

Загальноосвітня спеціалізована

школа № 27 місто Херсон

Вчитель біології та основи здоров’я

Вища категорія, старший вчитель

місто Херсон, 730039,

вул. 49 Гвардійської Дивізії, 4, корп. 1, кв. 46


Тема уроку: Інформаційна безпека в Інтернеті

Мета: Ознайомити з інформаційною безпекою в Інтернеті, навчитися виділяти переваги і недоліки комп’ютера, Розвивати навички ведення дискусії, виховувати бажання дотримуватися правил спілкування в Інтернеті.

 

Хід уроку:

І. Організаційний момент – 1-2 хв.

Побажання здоров’я

Життя нам-довгого

Здоров’я-доброго

Успіхів-безмежних

Знань - успішних

Гасло: Якщо хочеш, щоб життя тобі усміхнулося спочатку сам усміхнись життю. Дейл Карнегі.

Посмішка учню один одному.

 

ІІ. Мотивація і Актуалізація опорних знань

Чи дійсно існує інформаційна комп’ютерна небезпека?

1) Ситуаційна вправа «Сам вдома»» на домашній телефон пролунав дзвінок: «Вас турбують спеціалісти з комп’ютерної безпеки. Ваша інформаційна комп’ютерна система піддається ризику. Ми пропонуємо вам безкоштовну перевірку стану безпеки. Для цього вам зареєструватися на сайті для отримання постійної допомоги у питаннях вашої комп’ютерної безпеки.

Для цього вам треба зареєструватися на сайті для отримання постійної допомоги у питаннях вашої комп’ютерної безпеки.

- Чим може закінчитися ця ситуація після реєстрації господаря компа? (крадіжкою грошей, інформації)

- Як можна назвати так званих «спеціалістів комп’ютерної безпеки»? (комп’ютерні злочинці-шахраї)

 

ІV. Вивчення нового матеріалу

1. Розповідь учителя .

Що таке Інтернет? Інтернет, глобальна мережа, всесвітнє павутиння. Створений 1957 США при міністерстві оборони для зв’язку. Початок спілкування поклав 1972 році Вінтон Серф у першу чергу були охоплені університети а потім і весь світ для обліку інформації (великі виробництва, банківську справу, наукові дослідження, освіту, культуру, економіку, комітету. І надалі Інтернет послуги будуть зростати, але з ними будуть зростати і негативні наслідки на загальну і індивідуальну безпеку. І з метою запобігання небезпеки потрібна висока комп’ютерно-інформаційна грамотність і тому ми зараз виробимо правила щоб убезпечити себе від небезпеки, але першочергово проводимо дебати «за» і «проти» Інтернет.

Умови дебатів

1) Зайняти первинну позицію цієї проблеми

2) Захист цієї проблеми

3) Час виступу 1-2 хв.

4) Повага до опонента

 

Суддя дають підсумки виступів з обох сторін

на комп’ютер таблиця

ЗА

ПРОТИ

1. Матеріал під час підготовки до уроків

Погіршення зору викривлення постави

2. Складання музики, віршів

Уникнення живого спілкування

3. Пошта

 

4. Бібліотека вдома

Не має змоги працювати з справжніми літературними творами 

5. Медичне обстеження

Шкідливе випромінювання

6. Ігри

Помилки інформації

7. Покупки інформація з Інтернету

Помилки з обчисленнях

8. Ігри в шахи

Ризики небезпеки

9. Малювання

 

 

Висновок: суддя Сучасне життя неможливе без комп’ютера. Треба дотримуватися певних правил користування ним з метою збереження здоров’я і інформаційної безпеки.

 

Презентація. Хто прагне проникнути до мого комп’ютера?

 

№ 1 Презентація (2 хв.)

Хакер – людина яка проникає до чужої комп’ютерної системи з наміром викрасти або зруйнувати дані шляхом перевантаження сайту , або мережі, підміна мережі, аналіз пакетів, підміна вед. сторінки «троянські коні»

 

№ 2

Спам – небажана електрона пошта (реклами, повідомлення, перевантаження мережних каналів, зайвих витрат дискового згода на участь у групі новин, заповнення онлайнових форм, участь у чаті, участь у цих діях стане надбанням спамерів.

 

№ 3

Хробаки і віруси

Це програми що мандрують в системі мережі і завдають шкоди

Віруси – це програми малі, розповсюджуються роблять копії із самих себе та не можуть існувати без носія.

Хробаки – програми, що розмножуються роблячи власні копії і не потребує, існує сам по собі передаються електронною поштою, перевантажують мережі, руйнують файли.

 

№ 4

Adware – програми, які виводять на екран рекламні стрічки, які сповільнюють роботу вашої системи і приводить до збою.

Захист від непроханих візитерів?

1. Брандмаузер

Придбання  програмного антивірусного забезпечення .

запис на жорсткий диск .

2. Антивірусне

3. Антиспамове програмне забезпечення

4. Правила безпеки під час роботи в Інтернеті

- Не надавати незнайомим особам свої дані про інформацію про близьких та родичів електронною поштою, у чатах за допомогою систем миттєвого  обліку повідомлення.

- не відправляти повідомлення непристойного змісту, що можуть образити інші людину

- Не відправляти фотокартки свої чи родичам незнайомих.

- не здійснювати фінансові операції через мережу Інтернету без нагляду дорослих

- не погоджуватися на зустріч з незнайомими людьми без присутності батьків.

6. Повідомити батьків у разі отримання інформації, що має характер залякування

 

Оздоровча вправа для очей

роблять двічі по 7-8 хв. після перегляду презентації

1. На рахунок 1-4 заплющити очі, не напружуючи очних м’язів, на рахунок 1-6 широко розплющили очі і додивилися удалечінь (4-5 р.)

2. Подивилися на кінчик носа на рахунок (1-4) перевили погляд на рахунок 1-6 р. (4-5 р.)

3. Колові руху очима вправо, вліво. Подивились у далечінь (1-6 р.)

4. не повертаючи голови закритими очима, подивилися вправо, вліво на рахунок 1-4 (3-4 р.)

5. Подивилися на вказівний палець відведений від очей на відстань 25-30 см. і на рахунок 1-4 наблизили до кінчика носа, а потім перевили погляд удалечінь на рахунок 1-6 (4-5 р.)

 

V. Узагальнення

1. Соцопитування

- Які небезпеки мали місце під час вашої роботи з комп’ютером? /назвати життєві ситуації

2. Аукціон знань /мозковий штурм вимоги

Записали ідеї (на аркуш паперу 1-3 хв. )

Оцінювання і обговорення ідеї

Зібрати 15-10 ідей

Опрацювати спільно, вибрати найкращі

Протокол веде і оцінює.

Завдання на екрані. Аукціон знань

  • Чим корисний, шкідливий Інтернет
  • - Яка роль Інтернету і сучасному житті
  • - Як убезпечити себе в Інтернеті
  • Д/з  13

Опрацювати матеріал в підручнику

Підготувати  додатковий матеріал про «Інтернетманію»

Підсумок уроку: Гасло уроку: «Комп’ютер-мій друг, тому я буду дотримуватися правил користування ним».


Тема: Вплив  засобів  масової інформації на здоров’я

Мета: Вплив позитивною і негативних засобів масової інформації на здоров’я.

Вчити обирати до перегляду фільмів і телепередач, що пропагують цілісне ставлення до життя і здоров’я, розвивати спостережливість логічне мислення, виховувати прагнення уникати  впливу ЗМІ на здоров’я.

 

Хід уроку

І. Організаційний момент

Чому в Ірані вітаючись один з одним люди говорять: «Будь веселий»

А наші вітання «Будь здоровий»

Установіть логічний зв’язок між словами веселий – здоровий.

 

ІІ. Перевірка учнями домашнього завдання

Чи знаєш ти це?

1. Конвенція

2. Право людини

3. Обов’язки дитини

4. Соціальна безпека

Активізація вивченого матеріалу

Фронтальна бесіда

- Чому підлітки потрапляють у небезпечні соціальні ситуації?

- Чи є у вашому житті соціальні небезпеки?

- Чи вмієте ви протистояти соціальним небезпекам.

- Як саме протистояти соціальній небезпеці?

- Чи кожна людина стикається із соціальними небезпеками?

- Що розповідали вам ваші батьки про соціальні небезпеки?

Мотивація. Ми живимо в час злету ЗМІ

слухаємо радіо, дивимося телевізор, спілкуємося в Інтернеиті, читаємо літературу разом з інформацією яку ми отримуємо певні цінності і треба вміти їх оцінити яка інформація є пріоритетом, а яка  не виливає на наше здоров’я.

Актуалізація чуттєвого досвіду учнів

- назвіть фільми які пропагують позитивні цінності (Вінні Пух, Шрек)

- Назвіть мультфільми які містять сцени насилля і показують наслідки (Ну постривай!)

Асоціативний кущ .

Як засоби МІ впливають на підлітка здоров’я

ЗМІ

формують свідомість   погляди  переконання  розширення кругозору

 

 

 

 

Історична довідка про розвиток ЗМІ

Як в доісторичні часи розвивалися засоби МІ та хто їх був вісником (шамани, провісники, оракули)

Наскальний живопис, пергамент, глиняні дощечки

Коли виникли перші друковані газети

V ст. до н.е. за часи Юлія Цезаря

Щоденний бюлетень «Події для що ви знаєте про летюча листки» / 440 Гутенберг. За допомогою рухомих літер дав розвиток пресі і журналістики (пеляції, ревю, куранти)

Як форми мови реалізовувалися в літописах, хроніці в історіях (лист і послання, наказ, навчання, прокламації це є приклад журналістичних жанрів (хроніка, репортаж , що дало поштовх для створення друкарні, становлення газетно журнальної справи і стати основної демократії

- Чому преса набула функції четвертої влади (1945)

- Коли настала епоха електронних засобів комунікації (1955-1990 р.)

- Який вплив ЗМІ і сучасному  світі (змінюють мислення людини, створення нового типу людини, політичний вплив на людину та її згуртовують

 

ЗМІ їх функція

ЗМІ – це соціальний інститут (преса, радіо, телебачення, інтернет, видав) що збирають обробляють та поширюють інформацію.

 

КЛАСИФІКАЦІЯ

традиційні         нетрадиційні

радіо  телеб.   мереж.   (*під контролем певних структур держав і недержавн.

друковані     це пропаганда, розвивальні програми, просвітницькі)

 

Засоби МІ на Україні діють відповідно законодавству (про телекомунікацію, телебачення, рекламо мовлення, авторські і суміжні права).

Функції: 1) інформаційна (події у світі); 2) комунікативна інформація взаємодії між населенням – громадян.

3) виховна

4) соціальна адаптація (до змін умов життя)

5) емоційна – психологічна (зняття напруги, психіки)

6) рекреативна (відпочинок, розвиток)

 

Поясніть вираз П. Каміца (фізик радян)

Чому ЗМІ не менш небезпечні ніж засоби масового знищення

За схемою переваги і недоліки

Телебачення

Джерело інформації

Джерело випромінювання

Розваги

 

Преса

Радіо

Інтернет-мережі

Ст.94 негативний вплив

(комерційна реклама, пропаганда хибних цінностей, романтизація населення, чому дитячі мультфільми мають 25 епізодів населення за годину до закінчення школи ви бачите 8 тисяч убивств і 100 тисяч актів агресії

Наслідки (зміни у розвитку головного мозку,  розвит зіру та пересування не розвивають любові частини головного мозку які відповідають за пам’ять, емоції і навчання.

Відставання в розвитку усіх систем організму

за рахунок малорухоме життя

Байдужість до людських страждань

Провокують відтворення ситуації яка є на картинці в реальному житті, руйнує н/м

 

Ризик

висновок

потрапляння у віртуальний світ

Зменьшення соціаль контактів

соціальна контрактів

сухість очей

розлад сну

зникає апетит

негатив впливу

Протидія ЗМІ

це навички критичного  мислення, обирати перегляд фільмів і телепередач, які пропонують справи цінності

 

Оздоровча вправа (швидше кліпання очима 2 хв.)

Узагальнення, складання конспекту у вигляді тез, таблиць, вплив ЗМІ на свідомість

формування особистості, орієнтація здоров’я

Практич робота, що означає позначка у нижньому куті телеекрана

зелене коло (без обмежень)

(жовтий три кут) перегляд неповнолітніх тільки з батьками

(червоний) тільки для дорослих

 

Гра: Ти мені – я тобі

Запитання до класу за опорним конспектом

Підсумок: які знання про ЗМІ не обхід в сучасному житті

Які висновки ви зробили для себе

Д/з пар. 13 (проект безпечні ЗМІ)

 

docx
Додано
2 квітня
Переглядів
93
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку