Урок « Культура: народна, професійна, елітарна, масова. Взаємодія культур».

Про матеріал
Данний матеріал представлений у вигляді інтерактивної лекції, під час якої відбувається розуміння мистецтва як творчого процесу, панування атмосфери святковості, гармонії й доброзичливості, розвиток в учнів почуття успіху від власних досягнень.
Перегляд файлу

image 

Тема уроку

«Художня культура: народна, професійна,  елітарна 

 

масова. Взаємодія культур».

Мета уроку

Сприяти формуванню уявлень про види культури та

 

їх взаємодію.

Завдання уроку

Навчальні: 

 

- ознайомити учнів з видами художньої культури;

 

- створити умови для самостійного складання визначень до термінів: «народна», «професійна»,

«масова»;

 

- сприяти виявленню взаємозв'язку між культура- ми.

 

Розвиваючі:  

 

- сприяти розвитку асоціативного мислення;

 

- сприяти розвитку пізнавальної, комунікативної, інформаційної компетенцій;

 

- сприяти розвитку вмінь та навичок складання опорного конспекту.

 

Виховні:

 

- виховувати зацікавленість до творів національної культури; 

 

- виховувати відповідальність за збереження та розвиток національної культури;

 

 

- виховувати відчуття гордості за досягнення співвітчизників у світовому культурному просторі. 

 

Обладнання            

для учителя: 

 

 

мультимедійний проектор, учнівські презентації попередніх років, «кейс опорних слів», заохочувальні стікери.

 

 

для учнів: 

 

 

конспект, клей-олівець.

 

Тип уроку               

 

Засвоєння нових знань (інтерактивна лекція)

Хід уроку

 

1.     Організаційна частина.

Привітання. Перевірка присутності учнів на занятті. (1 – 2хв.)

 

2.     Мотивація пізнавальної діяльності. (3хв.)

      Оголошення теми, мети та завдань уроку (в усній формі та візуалізація на слайдах презентації). 

                          image           image

 

      Мотивація з використанням пізнавально-спонукаючих мотивів (постановка проблеми).

 

3.     Закріплення й узагальнення набутих знань.(10хв.)

 

      Розумова діяльність в процесі розв'язання проблемних питань – учні добирають опорні слова до термінів «народна», «професійна», «масова», спираючись на ілюстративний матеріал презентації.

      Заповнення «кейсу опорних слів».

      Оцінювання відповідей за допомогою заохочувальних стікерів.

      Усне складання визначень до термінів: «народна», «професійна», «масова»;

      Оцінювання відповідей за допомогою заохочувальних стікерів.

      Обговорення і складання плану роботи над опорним конспектом; Самостійна робота над опорним конспектом. 

image

 

4.     Засвоєння нових знань. (20хв.)

 

      Пошук вирішення проблеми (учні наводять приклади інтеграції народної культури в професійну або масову);

      Оцінювання відповідей за допомогою заохочувальних стікерів;

      Критичний аналіз проблеми вчителем та показ її розв'язання на прикладі музичного твору «Щедрівочка»;  

image                    image 

      Самостійна робота над опорним конспектом за розповіддю вчителя;  

                          image            image

5.     Домашнє завдання. (2хв.)

Вивчити опорний конспект. Додати у конспект власний приклад взаємодії культур у вигляді ланцюжка. (Електронний підручник «Художня культура  9 клас» під редакцією Л.Масол. стор. 140-144

 

6.     Підбиття підсумків. (3хв.) 

7.     Рефлексія. (5хв.)

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Куковська Тетяна Федорівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pdf
Пов’язані теми
Мистецтво, Розробки уроків
Додано
28 листопада 2020
Переглядів
484
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку