Урок-квест "Математичні скарби"

Про матеріал
Урок-квест з математики "Математичні скарби" для учнів 2 класу Підібрані завдання допоможуть учням повторити вивчений матеріал. Зустріч з казковими героями зробить урок цікавим та повчальним.
Перегляд файлу

Урок-квест  з математики для учнів 2класу

« Математичні скарби»

Мета:повторити навчальний матеріал,  активізувати пізнавальний інтерес, вміння порівнювати та обчислювати вирази, розв язувати задачі;виховувати почуття поваги, доброти, дружби,інтерес до математики.

Обладнання:картки з завданнями, 3 скриньки з ключиками, зображення казкових героїв, листи від казкових героїв

 

Хід уроку

І. Організаційний момент

1. Вітання

ІІ. Актуалізація опорних знань

ІІІ. Оголошення теми та мети уроку

 

 Сьогодні у нас незвичайний урок, а урок-квест. Повторювати вивчений матеріал ми сьогодні будемо за допомогою гри. Крок за кроком ви виконаєте завдання. За правильні відповіді отримаєте ключик і відкриєте ним скриньку. Пройшовши всі етапи, ми відшукаємо справжні скарби.

 

Виконання завдань квесту

Завдання №1

 

Порівняти вирази (на дошці запис)

81 + 9 ..... 9 + 81

36 + 5 ..... 46 + 5

100-65 ..... 45

85-40 ..... 45

19+ 3 ..... 17

58-8….50

10+25….20+25

 

Якщо правильно поставили знак,  відкриваєте  картку поруч. Зі зворотнього боку на картках записані літери.

Перевертаємо картки зі знаками, виходить слово  КОЛОБОК. З'являється зображення літературного героя та скринька з ключиком. 

Ключем відкриваємо скриньку. Читаємо листа від Колобка.  

 «Дорогі,дітки, я дуже радий, що ви пам ятаєте про мене.Будьте завжди слухняні та уважні. Не ведіться на хитрощі Лисички-Сестрички. Знайте, що добро завжди сильніше від зла.»

(на дошці слово «добро» )

-Як ви розумієте слово «добро»?

-Чи робили ви добрі справи? Які?

-Хто з вас вважає себе доброю людиною? Чому?

-Які казкові герої вчать нас доброти?

-Творити добро, бути доброю людиною- це великий скарб.

 

 Прийшов час знайомитись з новим героєм гри. 

Завдання №2

 

Обчислити вирази.

На слайді з'являється числовий вираз. Діти по черзі виходять до дошки, на якій вже прикріплені картки з відповідями. 

 Так утворюється  слово ПОПЕЛЮШКА

1) 4 + 7

4) 5 + 7

7) 9 + 9

2) 8 + 8

5) 6 + 8

8) 5 + 8

3) 6 + 9

6) 10 + 9

9) 8 + 9

З'являється зображення героїні казки, в руках повітряні кульки, та наступне завдання

Перед вами прямокутник. Знайдіть периметр цього прямокутника. (на слайді прямокутник зі сторонами 12м і  8м)

P = 12 + 8 + 12 + 8= 40(м)

За правильну відповідь, отриманим ключиком відмикаємо скриньку, читаємо листа.

«Доброго дня. Ви правильно обчислили периметр. Саме таку ділянку мені потрібно засіяти квітами. Я дуже люблю квіти і тому з радістю це зроблю, адже квіти –це красиве довкілля і чисте повітря. А ви допоможете мені за ними доглядати. Посильна праця приносить і радість і задоволення»

(на дошці слово «праця» «довкілля»)

-Ви любите квіти?

-Хто з вас допомагає мамі доглядати за квітами на підвіконні чи на клумбі?

-Чому квіти не тільки красиві, а й корисні?

-Які лікарські квіти, рослини ви знаєте?

-Чисте і красиве довкілля-це скарб для нас з вами?

IV Весела руханка під музику.

 

Виконання завдань квесту

 

Завдання №3

 Скласти короткий запис  і розв язати задачу.

 

На полиці стояло 30 діжок меду. Після того, як прийшли гості, на полиці залишилося 10 діжок меду. Скільки діжок меду було витрачено на частування для гостей?

Один учень вирішує завдання на зворотньому боці дошки, всі

 решта - у себе в зошитах.Потім - перевірка.

 

-Як ви думаєте, хто найбільше полюбляє  мед?

  З'являється зображення  ВЕДМЕДИКА  і ключик зі скринькою.В ній   історія

«Радий завітати до вас на урок. Я прийшов до вас з лісу. Там я залишив своїх друзів:Жабку–Скрекотушку, Мишку –Шкряботушку ,Вовчика-Сіроманця. Ми всі весело і дружно живемо у дідовій Рукавичці.

 Пам ятайте, діти, дружба- то велика сила.»

(на дошці слово «дружба»)

-Чи вмієте ви дружити?

-Хто хоче розповісти про свого друга?

-Як діє справжній друг?

-В яких казках чи оповіданнях ви читали про друзів, про дружбу?

-Чи можна назвати справжню дружбу  скарбом?

 

IV. Підсумок уроку

-Дітки, яких героїв казок ми сьогодні з вами зустріли?

-Чи сподобались їхні історії?

-Чого вони вас  навчили?

-Які скарби знайшли сьогодні на уроці?

 -Молодці !Ви пройшли цей математичний квест і відшукали справжні скарби.

 

docx
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
Додано
26 липня 2019
Переглядів
414
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку