Тема . Вивчаємо геометричн фігури. Встановлюємо просторові відношення.
Мета: систематизувати уявлення учнів про геометричні фігури, про орієнтування на площині та в просторі; актуалізувати назви геометричних фігур: точка, пряма, крива;
Що ти бачиш на малюнку : над, під, між, угорі, внизу, по центру. (Завдання № 2).
Номер слайду 18
попереду, позаду, ліворуч, праворуч. Що ти бачиш на малюнку :
Номер слайду 19
. Музична фізкультхвилинка
Номер слайду 20
Практична вправа з використанням рухової активності. Об’єднуємо учнів у групи;
Номер слайду 21
Елементи SТEM - освіти ГРУПОВЕ опрацювання геометричного матеріалу
Номер слайду 22
Моделювання геометричних фігур
Номер слайду 23
Моделювання геометричних фігур
Номер слайду 24
Номер слайду 25
Яку форму мають предмети навколо нас ?
Номер слайду 26
Номер слайду 27
Номер слайду 28
Робота у зошитах
Номер слайду 29
Якого кольору точка ?Якого кольору відрізки? Чим відрізняється відрізок від прямої?
Номер слайду 30
Якого кольору прямі ?Якого кольору промінь? Чим відрізняється промінь від прямої?
Номер слайду 31
Номер слайду 32
Рефлексія навчально - пізнавальної діяльності учнів. Якою мовою сьогодні з нами «спілкувалася» математика?
Номер слайду 33
- З якими геометричними фігурами ми мали справу? - Які фігури вам трапилися вперше?
Номер слайду 34
Яка робота на уроці вас зацікавила? Які завдання були для вас незвичними.
Номер слайду 35
Джерела:1 Яковлєв Н. М., Сохор А. М. Методика і техніка уроку в школі. - М., 1985. - 163 с. 2 «Математика. 1 клас. Навчальний зошит. У 4 частинах. Частина 1.» С. О. Скворцова, О. В. Онопрієнко3. С. О. Скворцова, О. В. Онопрієнко., Иатематика, 1 клас. - Харків,Вид., “ Ранок ”, 20118 р.3. П о м е т у н О. Інтерактивні методики та система навчання. – К.: Шкільний світ, 2007.