Урок-квест "Пошук математичних скарбів"

Про матеріал

Цікавий квест з математики, підійде для повторення , я розробляла для тижня математики, діти були в захваті)))

Мета:повторити навчальний матеріал, вчити розв'язувати нестандартні завдання, активізувати пізнавальний інтерес, розвивати креативність ,вміння розв'язувати рівняння, порівнювати дроби , знаходити значення виразів на дії І та ІІ ступенів,виховуватиохайність,любов до математики, бережне ставлення до приладдя.

Обладнання:картки з підказками, скринька або блокнот на замочку, скриня-коробка для скарбу, аркуш з підказкою, написаною молоком, свічка, сірники, плакат «Правила ТБ», стрілки, лупа, літери Л,І,Л,І,Я та К,А,Ф,Е з дробами на звороті, надпис КВЕСТ «ПОШУК МАТЕМАТИЧНИХ СКАРБІВ»

Перегляд файлу

C:\Users\Administrator\Desktop\depositphotos_7616724-stock-photo-math-background.jpgКвест «Пошук математичних скарбів» для учнів 5 класу

Мета:повторити навчальний матеріал, вчити розв’язувати нестандартні завдання, активізувати пізнавальний інтерес, розвивати креативність ,вміння розв’язувати рівняння, порівнювати дроби , знаходити значення виразів на дії І та ІІ ступенів,виховувати  охайність,любов до математики, бережне ставлення до приладдя.

Обладнання:картки з підказками, скринька або блокнот на замочку, скриня-коробка для скарбу, аркуш з підказкою, написаною молоком, свічка, сірники, плакат «Правила ТБ», стрілки, лупа, літери Л,І,Л,І,Я та К,А,Ф,Е з дробами на звороті, надпис КВЕСТ «ПОШУК МАТЕМАТИЧНИХ СКАРБІВ»

Тип уроку: Узагальнення та систематизація знань

Вид уроку: Урок-гра, квест.

 

Хід уроку - квесту

І. Організаційний момент

1. Вітання

2. Фіксування відсутніх

ІІ. Актуалізація опорних знань

1. Перевірка наявності домашнього завдання

ІІІ. Оголошення теми та мети гри

  1. Оголошення плану уроку та його завдань

2. Інсруктаж з ТБ

ІV. Узагальнення та систематизація знань

  1. Виконання завдань квесту

Завдання №1

  • Озирніться!!! По класу є заховані гарні, яскраві літери. Складіть із них слово!Час пішов!!!(у класі хаотично розвішані яскраві кольорові букви Л,І,Л,І,Я, бо вчительку німецької звати Лілія Андріївна. На звороті слова ЛІЛІЯ:

 Ідіть в кабінет, де не розмовляють українською і привітайтеся:

C:\Users\Administrator\Desktop\depositphotos_7616724-stock-photo-math-background.jpgGuten Tag!!! Wir lerne Deutsch!!!)

Завдання №2.Підказка

(Вчитель іноземної мови дає наступну підказку написану молоком, свічку , сірники та допомогає учням)

  • Скористайтеся свічкою та сірниками і ви відкриєте підказку. Пам´ятайте про правила пожежної безпеки!!!

Текст написаний  молоком:

 Завітайте до повелительки книг і попросіть книгу відомого поета –сироти  «Кобзар». Там чергова підказка.

Код: Ст. (16-6.2+12:3- 8)+ 17 =___.(ст.17)

 Учні відправляються до бібліотекарки і відповідають на її запитання-жарти. Аж потім отримують  «Кобзаря» і на ст. 17 знаходять наступне завдання –підказку.

 

Завдання№3. Підказка

  • Перед вами номер телефона без останніх цифр:

+38(096)-831-__-__ .

Виконайте завдання,

1)3х-74=52                      2) х:5+12=19

 впишіть цифри, зателефонуйте і скажіть:

- Доброго дня! Ми 5-_ клас і ми проходимо квест. Дайте будь ласка підказку!

(Я завчасно домовилася з заступником директора з НВК, тому вказала її номер)

Алла Олександрівна:

- Тримайте підказку:

Ідіть туди, де вивчаються люди зображені на купюрах 1, 2. 5, 10 і 50 грн.

(Учні йдуть в історичний кабінет, бо там вивчаються Володимир  Великий, Ярослав Мудрий, Б.Хмельницький , І.Мазепа та М. Грушевський)

 

C:\Users\Administrator\Desktop\depositphotos_7616724-stock-photo-math-background.jpgЗавдання№4. Підказка

1)Розставте дроби в порядку зростання ;(на картках  з однієї сторони дроби :             )

2) Переверніть картки.(Утвориться слово «кафе»)

3)Ідіть туди. На дверях висить рівняння-пароль. Розвяжіть його, скажете пароль __  в кафе і отримаєте наступну підказку.

Тетяна: Молодці , діти, дійсно пароль – 3. Тримайте ключик від скрині і лупу, вона Вам знадобиться.

Учні відкривають скриньку, а там фото і на фото дрібним шрифтом написано:Ідіть на вулицю до сходів і слідуйте за стрілками!

D:\із робочого стола\патр вих\патріотичне виховання _диск2016\Материалы диска\Уроки\42 День словя'нської писемності та культури\Иллюстрации\42-15 Свиток.jpgТак діти дістаються фойє , де їх чекає червоний ящик-скарб. Відкривши його діти знаходять мого листа та цукерки.

 

Молодці!

Ви пройшли цей математичний квест!

Ваш скарб – це оцінка за сьогоднішній урок. Поставте її в щоденник самі і несіть на підпис!

Сподіваюсь Вам було весело і цікаво!!!

Вікторія Семенівна

 

VІ. Підсумок уроку

  1. Оцінення учнів
  2. Прийом «5 речень»
  • Опишіть за допомогою 5-ти речень сьогоднішній урок

VІІ. Домашнє завдання

Повторити правила параграф 28;Дібрати 3 цікавих завдання, подібні до тих, які ви виконували на уроці.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Нагорнюк Галина Михайлівна
    Дуже оригінальний і сучасний! Дякую
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Голуб Галина Сергіївна
    Дякую, цікавий матеріал! Обов'язково скористаюсь ним!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Майзель Руслана Василівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
Додано
4 травня 2018
Переглядів
18715
Оцінка розробки
5.0 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку