Цікавий квест з математики, підійде для повторення , я розробляла для тижня математики, діти були в захваті)))
Мета:повторити навчальний матеріал, вчити розв'язувати нестандартні завдання, активізувати пізнавальний інтерес, розвивати креативність ,вміння розв'язувати рівняння, порівнювати дроби , знаходити значення виразів на дії І та ІІ ступенів,виховуватиохайність,любов до математики, бережне ставлення до приладдя.
Обладнання:картки з підказками, скринька або блокнот на замочку, скриня-коробка для скарбу, аркуш з підказкою, написаною молоком, свічка, сірники, плакат «Правила ТБ», стрілки, лупа, літери Л,І,Л,І,Я та К,А,Ф,Е з дробами на звороті, надпис КВЕСТ «ПОШУК МАТЕМАТИЧНИХ СКАРБІВ»
Квест «Пошук математичних скарбів» для учнів 5 класу
Мета:повторити навчальний матеріал, вчити розв’язувати нестандартні завдання, активізувати пізнавальний інтерес, розвивати креативність ,вміння розв’язувати рівняння, порівнювати дроби , знаходити значення виразів на дії І та ІІ ступенів,виховувати охайність,любов до математики, бережне ставлення до приладдя.
Обладнання:картки з підказками, скринька або блокнот на замочку, скриня-коробка для скарбу, аркуш з підказкою, написаною молоком, свічка, сірники, плакат «Правила ТБ», стрілки, лупа, літери Л,І,Л,І,Я та К,А,Ф,Е з дробами на звороті, надпис КВЕСТ «ПОШУК МАТЕМАТИЧНИХ СКАРБІВ»
Тип уроку: Узагальнення та систематизація знань
Вид уроку: Урок-гра, квест.
Хід уроку - квесту
І. Організаційний момент
1. Вітання
2. Фіксування відсутніх
ІІ. Актуалізація опорних знань
1. Перевірка наявності домашнього завдання
ІІІ. Оголошення теми та мети гри
2. Інсруктаж з ТБ
ІV. Узагальнення та систематизація знань
Завдання №1
Ідіть в кабінет, де не розмовляють українською і привітайтеся:
Guten Tag!!! Wir lerne Deutsch!!!)
Завдання №2.Підказка
(Вчитель іноземної мови дає наступну підказку написану молоком, свічку , сірники та допомогає учням)
Текст написаний молоком:
Завітайте до повелительки книг і попросіть книгу відомого поета –сироти «Кобзар». Там чергова підказка.
Код: Ст. (16-6.2+12:3- 8)+ 17 =___.(ст.17)
Учні відправляються до бібліотекарки і відповідають на її запитання-жарти. Аж потім отримують «Кобзаря» і на ст. 17 знаходять наступне завдання –підказку.
Завдання№3. Підказка
+38(096)-831-__-__ .
Виконайте завдання,
1)3х-74=52 2) х:5+12=19
впишіть цифри, зателефонуйте і скажіть:
- Доброго дня! Ми 5-_ клас і ми проходимо квест. Дайте будь ласка підказку!
(Я завчасно домовилася з заступником директора з НВК, тому вказала її номер)
Алла Олександрівна:
- Тримайте підказку:
Ідіть туди, де вивчаються люди зображені на купюрах 1, 2. 5, 10 і 50 грн.
(Учні йдуть в історичний кабінет, бо там вивчаються Володимир Великий, Ярослав Мудрий, Б.Хмельницький , І.Мазепа та М. Грушевський)
Завдання№4. Підказка
1)Розставте дроби в порядку зростання ;(на картках з однієї сторони дроби : )
2) Переверніть картки.(Утвориться слово «кафе»)
3)Ідіть туди. На дверях висить рівняння-пароль. Розв’яжіть його, скажете пароль __ в кафе і отримаєте наступну підказку.
Тетяна: Молодці , діти, дійсно пароль – 3. Тримайте ключик від скрині і лупу, вона Вам знадобиться.
Учні відкривають скриньку, а там фото і на фото дрібним шрифтом написано:Ідіть на вулицю до сходів і слідуйте за стрілками!
Так діти дістаються фойє , де їх чекає червоний ящик-скарб. Відкривши його діти знаходять мого листа та цукерки.
Молодці!
Ви пройшли цей математичний квест!
Ваш скарб – це оцінка за сьогоднішній урок. Поставте її в щоденник самі і несіть на підпис!
Сподіваюсь Вам було весело і цікаво!!!
Вікторія Семенівна
VІ. Підсумок уроку
VІІ. Домашнє завдання
Повторити правила параграф 28;Дібрати 3 цікавих завдання, подібні до тих, які ви виконували на уроці.