Урок-квест "Віртуальна подорож країнами Європи"

Про матеріал

Це урок англійської мови у формі популярних сьогодні квестів.Ця форма дозволила залучити весь клас до роботи,а працюючи у групах і учні з більш низьким рівнем володіння мовою почували себе більш впевнено.Ми провели цей урок у 8 класі до Дня Європи.Під час квесту учні пересуваються по класу,підходячи до станцій,де асистент(учень 11 класу)дає їм завдання,за певний час від 3 до 10 хвилин)учні мали виконати завдання,написати назви країн і міст Європи,починаючи з запропонованих букв,відповісти на питання вікторини,з*єднати історичні пам*ятки з назвою країни,закінчити речення і написати,чим же відомий той чи інший європеєць,а наприкінці учням запропоновано текст,в який треба всавити необхідні слова.Отже,під час уроку ми пригадали деякі факти про європейські країни.До завдання з історичними пам*ятками,ми приготували набір фото,які показували на ноутбуці,так само і з відомими людьми.Якщо технічне обладнання не дозволяє, то фото можно роздрукувати.Учням урок сподобався,всі отримали гарні оцінки.

Перегляд файлу

Урок –квест «Віртуальна подорож країнами Європи»

Цілі  уроку:

1.Практичні:ознайомити учнів з основними фактами про країни Європи,організувати групову роботу учнів на станціях,активізувати вивчений лексико-граматичний матеріал.

2.Розвиваючі:розвивати пам*ять,мовну здогадку,уміння виділяти головне та самостійно планувати мовний вчинок.уміння працювати в групі та колективно виконувати завдання,розвивати комунікативні навички

3.Виховні:виховувати інтерес та поваку до культур інших європейських держав.

 Хід уроку.

І.Початок уроку.

1.Організаційний момент та вступне слово вчителя.(5 min)

Dear friends! Today we are going to have an unusual  lesson,it will be a quest, devoted to European countries .And for this quest you have to make 4 groups with 4 pupils in each.To be fair we’ll just count  from 1 to 4 and we’ll have Team 1,Team 2,3 and 4…OK,we have 4 teams already and can start.You’ll move around the classroom and come to the desks with different tasks:these areour stations.At each station I ‘ve got an assistant:they are the pupils of the 11th form and they will give you the task and check it up and give you the mark.Let us start.Team 1 comes to the first station,team 2 to the second and so on…And be careful,time is limited.

ІІ.Основна частина.

1 станція.Eoropean countries and cities.(3 minutes,6 points)

E U R O P E: you have 2 minutes to write down six Europen cities or countries starting with these letters:e.g.E-Edinburg,U-UK…

2 станція.The quiz(5 min.10 points)

1)The capital of Scotland(Edinburgh)

2)What city is the Eafel Tower situated in(Paris)

3)The capital of Germany(Berlin)

4)What river does Paris stand on(The Seine)

5)European currency(euro)

6)The currency in the UK(pound)

7)The head of the state in the UK(the Queen)

8)The head of the state in Poland(the President)

9)When was the European Union formally established(November 1,1993)

10)How many states are there in the European Union?(28)

3 станція .The landmarks and the countries(5 min,10 points)

Match the landmarks with their countries

1)Big Ben

2)The Coliseum

3)The leaning Tower of Pisa

4)Brandenburg Gate

5)The Parthenon

6)Alhambra

7)The Tower Bridge

8)Hungarian Parliament Building

9)The Arc de Triomphe

10)Stonehenge

A)England

B)France

C)Italy

D)Germany

E)Greece

F)Spain

G)Hungary

(If you like you can use the pictures of these landmarks)

4 станція.Famous people.(5 min.10 points)

Finish the sentences and write what are these people famous for

1)William Shakespeare………………………………………..

2)Leonardo da Vinchi………………………………………….

3)Mozart…………………………………………………………

4)Margaret Thatcher………………………………………

5) Aristotle …………………………………

6) Charles Darwin…………………………

7)The Beatles……………………………………..

8) Johann Wolfgang von Goethe …………………………….

9) Freddie Mercury………………………….

10) Cristiano Ronaldo …………………………….

5 станція.Interesting facts.(10 minutes,7 points)

Read the text.Choose one of the variants A,B,C or D

(Appendix 1)

ІІІ.Закінчення уроку.

1)Підведення підсумків та рефлексія.

А)Підрахунок балів та визначення переможця.(Максимальна кількість балів -43)

В)Аналіз помилок

С)Рефлексія.

The lesson is over and I want you to say a few words about today’s lesson?one by one,in a chain.

D)Your hometask is to write an e-mail to your friend about your trip to Europe.

Додаток 1

текст на урок.jpg

 

docx
Додано
3 червня 2018
Переглядів
2348
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку