Урок з англійської мови "Pollution"

Про матеріал

Розробка уроку для учнів 10 класу ( в даному випадку для учнів І курсів ПТНЗ)

на тему "Забруднення навколишеього середовища" / "Pollution"

Цілі:

1.Повторити і активізувати ЛО теми

2.Удосконалити техніку читання

3.Розвивати навички монологічного й діалогічного мовлення

4.Розвивати ерудицію учнів

5.Виховувати дбайливе ставлення до природи та усвідомлення важливості охорони довкілля

Обладнання: Підручники, робочі зошити, картки , НО1 НО2, презентація,

відеокліп, тест “How green you are”

Перегляд файлу

ДНЗ Запорізьке машинобудівне вище професійне училище

 

Методична комісія гуманітарного циклу

 

 

 

 

 

 

 

Розробка відкритого уроку

 з англійської мови

 

 

Тема :   Забруднення навколишнього середовища

 

 

 

 

 

                                        викладач  англійської мови

Василевська Є.А.

 

 

 

 

 

 

 

2013-2014н.р.

 

 

Тема: Забруднення навколишнього середовища / Pollution

Цілі:

  1. Повторити і активізувати ЛО теми
  2. удосконалити техніку читання
  3. розвивати навички монологічного й діалогічного мовлення
  4. розвивати ерудицію учнів
  5. виховувати дбайливе ставлення до природи та усвідомлення важливості охорони довкілля

Обладнання: Підручники, робочі зошити, картки , НО1  НО2, презентація,

                         відеокліп, тест “How green you are

 

Хід  уроку

І. Вступна частина \ Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення

1. Greeting.   Привітання

  • Hello, children! I’m glad to see you!
  • We’re glad to see you too!
  • Take your seats!
  • Who is  on duty today?
  • X is n duty today/ I’m on duty today/
  • Who is absent today? Or all are present?
  • /answer/
  • Ok. Thanks. You may sit down.

2. Aim.    Повідомлення теми та мети уроку

Our theme for today’s lesson is Pollution

Our aims are:

  • to enlarge your scope;
  • to teach you to cooperate and to respect other’s opinion
  • to practice reading and writing
  • to improve pronouncing skills;
  • to develop speaking skills

So, open your copy books, write down date and theme.

Today is    Friday, the twenty-eighth of February

3. Check on Homework    Перевірка Д/з.

  What was your home task for today?

  • Our home task for today was to find the definitions to the words learned at the previous lesson

Фронтальне опитування-переклад


- What is environment?

- What is ecology?

- What is the food chain?

- What is habitat?

- What is climate change?

- What is sea level?


4. Worming up.   Уведення в іншомовну атмосферу

Бесіда в режимі Т-Р1-Р2-Р3.

Т: What are the biggest problems facing our environment?

Do you worry about the environment?

How important is the natural environment to you in your daily life?

Are you environmentally friendly?

We’ll check soon, how green you are

II. Основна частина уроку

1. Introductory talk

There are lots of problems facing our planet today. A lot of people live in our planet, and the Earth’s resources won’t last forever. So, today we’ll speak about the problems which exist and think what can do to prevent or solve them.

2. Кліп First of all I’d like to show you a video.

How do you find it? It’s awful and depressing, isn’t it?

It’s just a small part of problems we have nowadays. And it’s all because of people’s activity.  Each person can do something to improve the situation.

Now we’ll try to figure out   how green each of us is.

3. Test “How green you are”

Please, open your books on page 101. It’s Ex. #1

4. Vocabulary / New words

The rest is over and now we can go further!

1

pollution

забруднення

2

acid rain

кислотний дощ

3

mineral fertilizers

мінеральні добрива

4

fuel burning

спалювання палива

5

oil refining

переробка нафти

6

carbon emissions

викиди вуглекислого газу

7

garbage

сміття

8

toxic waste

токсичні відходи

9

poisoned food

отруєна їжа

10

preventive steps      

запобіжні заходи

(speaking - групова та фронтальна робота)

Презентація

I. Sources of pollution:

  1. acid rains
    • Mineral fertilizers        мінеральні добрива
    • Fuel burning                спалювання палива
    • Fuel of planes              паливо літаків
    • Motor transport           автотранспорт
    • Oil refining                  переробка нафти
    • Carbon emission          викиди вуглекислого газу

  1. smoking
  2. sulfates and other chemicals
  3. garbage and toxic waste
  4. bad  breath of  factories and cars

II. What happens to people …

III. You can …do some preventive steps   


5. Revision Активізація й закріплення ЛО теми

       Гра Magic Square” НО1

       Учні поділяються на дві команди. Кожній з них видаються по дев’ять маленьких квадратиків. На кожній стороні кожного квадратика записані слова- англ та укр..мовами. Команди повінні  якомога скоріше зібрати великий квадрат, поєднуючи маленькі квадратики так, щоб суміжні сторони мали переклад одного й того ж слова англ та укр.мовами. виграє команда, що збере квадрат першою.

6. Project work Робота над проектом

Учні у групах по четверо готують постери на тему забруднення довкілля. По закінченні роботи представники груп презентують постери групі. Обирається найкращий.

Now I offer you to divide into three groups and make a project. It will be the poster about pollution of air / water / land

What causes it?

What are governments doing to tackle it?

What can we do to help it stop?

Grammar – Modal  Verbs

We should

We shouldn’t

We must

We mustn’t

We can

We could

We ought

-change people’s attitudes towards the environment

-clear up the air

-to stop cigarette advertising

-save more energy and water

-put waste into the seas and rivers

-find ways of preventing oil spills

 

-protect animals in danger

-ban cars which use leaded petrol

 

 

-use more solar energy

 

-use products which damage the ozone layer

-treat food with chemicals

 

-to make tough laws against litter and garbage

-змінити ставлення людей до навколишнього середовища

-очищати повітря

-припинити рекламу сигарет

-зберегати більше енергії і води

-класти відходи у моря і річки

-знайти способи профілактики розливів нафти

-захищати тварин в небезпеці

-заборонити автомобілі, які використовують етилований бензин

-використовувати більше сонячної енергії

-використовувати продукти, які ушкоджують озоновий шар

-обходитися без їжі з хімічними речовинами

-приймати жорсткі закони проти сміття

 


…10 minutes later

Show your work to us.

ІІІ. Заключна частина уроку

  1. Homework Домашнє завдання (останній слайд)

Ex  3 р. 102,  to learn new words and  find out their definitions

  1. Summarizing   Підведення підсумків уроку

What topic did we practice at the lesson today?

What did you find out about?

Tell about environmental problems and ways of its solving.

  1. Marks Оцінки
doc
Додано
8 червня 2018
Переглядів
2481
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку