Здір Світлана Іванівна
Мошнівська загальноосвітня школа I-III ступенів
УРОК - КВЕСТ
Квест дозволяє розвивати активне пізнання на уроках, сприяє розвитку мислення, допомагає долати проблеми та труднощі, уміти застосовувати свої знання на практиці у нестандартних ситуаціях, актуалізувати знання; вчить мислити логічно, розвиває інтерактивні здібності учнів.
Мета: в ігровій формі повторити матеріал з біографії та творчості Григорія Сковороди; розвивати образне і логічне мислення; стимулювати інтерес учнів до вивчення предмету, до читання взагалі; виховувати прагнення до духовного збагачення, розширення кругозору.
Обладнання: маршрутні листи, картки із завданнями.
Завдання квесту: пройти станції за маршрутним листом і виконати завдання.
Правила:
1. Учні об'єднуються в команди, вибирають капітана та назву команди.
2. Команди отримують маршрутний лист, завдання, яке треба пройти.
3. Учитель контролює хід гри, на дошці записує зароблені бали команд.
Маршрут:
1.Станція «Асоціації».
2. «Ребуси».
3. «Хмаринка».
4. «Розгадай кросворд» .
5.«Відгадай твір».
Станція № 1 «Асоціації»
Завдання. Яким творам відповідають дані малюнки? Назвіть цей твір.(Зі збірки «Байки Харківські»). Кожна правильна відповідь - 1 бал.
1. |
5. |
9. |
|
|
|
2. |
6. |
10. |
|
|
|
3. |
7. |
11. |
|
|
|
4. |
8. |
12. |
|
|
|
Станція № 2 «Ребуси»
Розгадай ребуси і запиши відповіді . (Назви творів та збірок Сковороди). Кожна правильна відповідь - 2 бали
1._________________
2. _________________
3. __________________ 1=Х
+Б 1=Т 3= С
4. _______________
5. _______________ 5=С +В 1=Р
Станція № 3 «Хмаринка»
Які афоризми Сковороди розміщені у хмарці тегів? Кожна правильна відповідь - 3 бали.
Хмара слів |
Афоризм |
|
|
|
|
|
|
Станція № 4 «Розгадай кросворд»
Кожна правильна відповідь - 1 бал
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
По горизонталі: |
По вертикалі: |
1. Прізвище друга Михайла, до якого 72-річний Сковорода пішки пройшов триста верст аж до Орловщини, щоб передати йому рукописи своїх творів. 3. Назва села, в якому народився філософ. 6. Навчальний заклад, в якому Сковорода навчався в Києві. 9. Ким був батько Григорія. 11. Саме з цього предмету Сковорода написав підручник. |
2.В Петербурзі в капелі цієї цариці співав юний Григорій. 4. Прізвище поміщика, у якого працював домашнім вчителем Сковорода. 5. Як зараз називається село, в якому помер Григорій Савович. 7. Скільки поезій увійшло до збірки «Сад божественних пісень». 8. Один з предметів, що викладав у колегіумі Сковорода. 10. Місто, в якому працював викладачем Сковорода. |
Станція № 5 «Відгадай твір»
Відскануйте QR-коди і вкажіть, з якого твору Г. Сковороди цей уривок. Кожна правильна відповідь - 2 бали
|
Назва твору |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Відповіді
Станція № 1 «Асоціації»
1.«Орел та Черепаха».
2.«Жаби».
3.«Бджола та Шершень».
4.«Соловей, Жайворонок та Дрізд».
5. «Пси».
6.«Ворон і Чиж».
7.«Мурашка і Свиня».
8. «Дві курки».
9.«Вітер і філософ».
10.«Сова і Дрізд».
11.«Два коштовні камені – діамант і смарагд».
12.«Собака та Кобила».
Станція № 2 «Ребуси»
1.«Бджола та Шершень».
2.«Байки харківські».
3.«Сад божественних пісень».
4.«Всякому місту - звичай і права».
5.«Про свободу».
Станція № 3 «Хмаринка»
1.З видимого пізнавай невидиме.
2.Все минає, але любов після всого зостається.
3.Не розум від книг, а книги від розуму створилися.
Станція № 4 «Розгадай кросворд»
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5с |
|
|
|
|
|
|
1к |
о |
в |
а |
л |
и |
н |
с |
ь |
к |
и |
й |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
о |
|
|
|
|
2є |
|
|
|
|
|
|
|
|
7т |
|
в |
|
|
|
|
л |
|
|
|
|
|
|
|
|
р |
|
о |
|
|
|
|
и |
|
|
3ч |
о |
р |
н |
у |
х |
и |
|
р |
|
|
|
|
з |
|
|
|
|
|
|
|
|
д |
|
о |
|
|
|
|
а |
|
|
|
|
|
|
10п |
|
ц |
|
д |
|
|
|
|
в |
|
4т |
|
|
|
9с |
е |
л |
я |
н |
и |
н |
|
|
|
е |
|
о |
|
8п |
|
|
р |
|
т |
|
н |
|
|
|
|
т |
|
м |
|
о |
|
|
е |
|
ь |
|
і |
|
|
|
|
6а |
к |
а |
д |
е |
м |
і |
я |
|
|
|
в |
|
|
|
|
|
|
р |
|
т |
|
|
с |
|
|
|
к |
|
|
|
|
|
|
а |
|
и |
|
|
л |
|
|
|
а |
|
|
|
|
|
|
|
|
к |
|
|
а |
|
|
|
|
|
|
|
|
11е |
т |
и |
к |
а |
|
|
в |
|
|
|
|
|
|
|
|
Станція № 5 «Відгадай твір»
1. «Бджола та Шершень».
2. «Всякому місту - звичай і права».
3. «De Libertate».
4. «Всякому місту - звичай і права».
5. «Бджола та Шершень».
6. «Бджола та Шершень».