Урок-квест"Збережемо природу Землі разом"

Про матеріал
Квест технологія чудовий інструмент у роботі вчителя в початкових класах.На уроці ми закріпили отримані знання.Де діти працювали в групах, вчилися співпраці, логіку розвивали,рухалися по локаціях .В кінці уроку склали пазл Землі.
Перегляд файлу

 

 

 

 

ПРИДНІПРЯНСЬКА  ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА

 

 

                     УРОК – КВЕСТ

 

 

          З ПРИРОДОЗНАВСТВА

 

 

«ЗБЕРЕЖЕМО ПРИРОДУ ЗЕМЛІ РАЗОМ»

 

      

                     ВЧИТЕЛЬ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ

                       Шишацька Тетяна Григорівна

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Без інтересу, подиву, радості не можливе успішне навчання в початкових

класах. Адже зацікавлення, впевненість у своїх силах , задоволення – це потужні стимули до праці. Саме  нетрадиційні уроки орієнтовані на всебічну підготовку учнів, цілісний і гармонійний їх розвиток. Пропоную розробку уроку -  квеста  на якому граючись  діти відкривають для себе багато нового , цікавого.

УРОК –КВЕСТ З ПРИРОДОЗНАВСТВА 4 КЛАС

ТЕМА:    ЗБЕРЕЖЕМО ПРИРОДУ ЗЕМЛІ РАЗОМ

МЕТА: показати значення природи в нашому житті;

       - привернути увагу учнів до проблем екології;

      - сприяти розширенню   та закріпленню знань учнів;

     - розвивати вміння працювати в команді;

    - виховувати бережливе ставлення до навколишнього середовища.

ЗАВДАННЯ КВЕСТУ:

  • Сприяти формуванню міжособистісних відносин у групі, прагненню дітей допомагати один одному; природі.
  • Розвивати пізнавальний інтерес.
  • Виховувати екологічну культуру, дбайливе ставлення до природи.

ОБЛАДНАННЯ:

Конверти з завданнями,ілюстрації,дитячі малюнки,пластиковий посуд,

маркери,кольоровий папір,клей,презентація,відео звернення Землі.

                                 ХІД УРОКУ-КВЕСТУ

Вчитель:

             Діти! Сьогодні до нас завітали гості.

Поверніться до гостей

Привітайтесь «Добрий день»

   Сьогодні у нас незвичайний урок-квест

Сьогодні ми зробимо ще один крок.

В країну природи,в країну погоди.

В країну чудової пригоди.

 

    Діти,давайте за початковими буквами слів скажемо якими ми будемо сьогодні.

К лімат - кмітливі   С онце – старанні   Т епло – творчі В сесвіт – веселі  

                                          Е кологія – енергійні

На електронну пошту надійшов лист (відео лист « крик Землі «)

 Послухаємо?

ДІТИ: Так.

ВЧИТЕЛЬ:Як думаєте чому матінка – Земля звернулася по допомогу саме до нас.

ДІТИ: Ми сміливі, активні, любимо дружно працювати.

ВЧИТЕЛЬ:Отже вирушаймо рятувати нашу Землю. Не боїтеся? Готові?

ДІТИ: Так.

ВЧИТЕЛЬ:Я впевнена, що ваш шлях не буде легким . На вас чекають

різні перешкоди і вам доведеться показати свої знання та вміння.

Відправлятися в рятувальну експедицію наодинці небезпечно. Тож

 давайте об ′єднаємося в групи.

Підійдіть і візьміть із мішечка одну цеглинку лего того кольору, який вам до вподоби.

1група – блакитні , 2група – жовті . Займіть місця за столами  по кольору веж.

Подивіться на цеглинки. У кого найбільша ,той капітан.

Давайте згадаємо,що наносить шкоду природі?

Вправа «МОЗКОВА АТАКА»

 

 

 

 

 

ВЧИТЕЛЬ: Молодці!

Щоб дізнатися шлях вашого пересування візьміть та розгляньте свої»Маршрутні листи»

1.Зупинка «Ліс багатство нашого краю»

2.Зупинка «Пернаті друзі»

3. Зупинка «Вода – це життя»

4.Зупинка «Золоті розсипи смітників»

 

Правила роботи під час проходження квесту ви знаєте, дотримуємось їх.

ПІДКАЗКА   Серед  смайликів веселих

                     Є підказочка  для вас

                      І покаже й проведе

                      Скаже, що шукати й де?

 

 

(картка з цифрою1 різного кольору ,відшукують стіл на якому стоїть цифра 1)

ЗАГАДКА

На весні веселить

Влітку холодить

Восени годує

 А  взимку гріє (ЛІС)

1 ЗУПИНКА «ЛІС БАГАТСТВО НАШОГО КРАЮ»

Що приносить людині ліс?

( Чисте повітря, їжу, деревину, будівельний матеріал)

ГРА «ТАК ЧИ НІ»

1 Голосно кричати.

2 Садити дерева.

3 Розпалювати багаття.

4 Берегти молоді рослинки.

5 Руйнувати мурашники.

6 Допомагати пташкам.

7 Вирубувати дерева

ЗАВДАННЯ   ДЛЯ ГРУП «ПОСАДИ ДЕРЕВЦЕ»

Складіть деревце.( Геоборд )

ВЧИТЕЛЬ: Молодці! Отримайте частинку пазла.

 

 

 

ПІДКАЗКА 

                На столі перед вами контейнер. Відкрийте та знайдіть цифру.

2 ЗУПИНКА «ПЕРНАТІ ДРУЗІ»

 

ВПРАВА  «НЕЗАКІНЧЕНЕ  РЕЧЕННЯ»

1 «Лікарями  лісу» називають….(ДЯТЛІВ)

2 Пташка яка не будує гнізда це…..(ЗОЗУЛЯ)

3  «Великим маестром називають…..(СОЛОВ′Я)

4  Найменша пташка в Україні це…..(КОРОЛЬОК)

Птахи потребують захисту та любові.

ВЧИТЕЛЬ: Коли листя гусінь об ′ їдає

              І на дубі , і на клені, і на ясені зеленім.

             Хто ж деревам допоможе? (пташки)

Але сталася біда пташки потрапили до клітки. Врятуйте їх!

 

ЗАВДАННЯ ДЛЯ ГРУП «ВИПУСТИ ПТАШКУ НА ВОЛЮ»

Попрацюйте над кросвордом, відшукайте пташку та дайте  відповідь на питання.

ВЧИТЕЛЬ:Ви справилися . Заберіть частинку  пазлу.  

ПІДКАЗКА

Рухайтеся по слідах, які вас приведуть до підказки  .Та прямуйте до столу з такою ж цифрою.

 

 

 

3  ЗУПИНКА»ВОДА- ЦЕ ЖИТТЯ»

А тепер часу не гаймо

Загадку знову відгадаймо

Мене п  ′ють ,

Мене ллють,

Усім потрібна я

Скажи хто я(ВОДА.)

Що  сталося б з нашою планетою, якби на ній не стало води?

ВПРАВА «МІКРОФОН»

Які водойми ви знаєте?(озера,джерела,болота, річки)

Назвіть найбільшу річку України.(ДНІПРО)

Хто живе в річках?

Чому мешканцям річок недобре живеться в брудних водоймах?

Від чого забруднюється водойми?

(погані очисні споруди, отрутохімікати,промислові відходи,людська недбалість)

Воду очищають на спеціальних водоочисних станціях. Чи можемо ми з вами

очистити воду? (так)

Попрацюємо в нашій «ЕКОЛАБОРАТОРІЇ»

3АВДАННЯ ДЛЯ ГРУП «ОЧИСТІТЬ ВОДУ В ЕКОЛАБОРАТОРІЇ»

 А) На столі  дві склянки.  В одній-вода забруднена чорнилом, друга пуста.

Пропустіть через лійку заповнену ватою та піском.(пісок очищає воду)

Б) В склянку з забрудненою водою вкинути таблетку активованого вугілля та добре перемішати.(вода очиститься)

 

ВЧИТЕЛЬ:Отже потрібно не забруднювати  водойми. Бо вода  - це  життя.

Ви отримуєте частинку пазлу.

ПІДКАЗКА

У куточку біля  озерця  де хтось залишив багато сміття ,відшукайте  пляшку .

     В ній цифру 4 ,та вирушайте до зупинки під номером4.Пляшку візьміть з собою.

ВЧИТЕЛЬ: Проблема сміття, в якому ми все більше і більше потопаємо,дуже актуальна на сьогодні. Практично на кожному кроці – несанкціоновані звалища сміття.

4 ЗУПИНКА «ЗОЛОТІ РОЗСИПИ СМІТНИКІВ»

ВЧИТЕЛЬ:

 Більшу частину сміття, що забруднює Землю  становить:

    Діти: (Пластик, скло, метал.)

Папір розкладається -2роки.

Метал -70років.

Поліетиленовий  пакет – кілька віків.

Питання «куди діти сміття ?» І ми спробуємо показати разом з вами,як  зменшити кількість сміття шляхом повторного використання.

ЗАВДАННЯ ДЛЯ ГРУП «МАЛЕНЬКІ ВИНАХІДНИКИ»

За допомогою паперу, ножиць , маркерів, клею, одноразового посуду, пластикових пляшок створити чудові вироби. Надати  відходам нове життя.

(Діти виготовляють вироби за власним задумом)

ВЧИТЕЛЬ:Всі ви добре попрацювали  . І  сьогодні немає переможених, бо перемогла дружба та міцна підтримка один одного.

Під час гри ви отримали  частинки пазлу . І ось настав час їх скласти в  одну цілу картину.

 

(СКЛАДАЮТЬ ПАЗЛ)

Подивіться, якою красивою,життєрадісною стала планета Земля! Зробимо все  для того, щоб наша  Земля стала такою ж  і в реальному житті.

УЧЕНЬ: Бережіть краплинку,бережіть травинку.

              Кожен крок свій на землі оберігай.

  УЧЕНЬ: Бережіть тварину, бережіть пташину

                І на Землі тоді настане рай.

ВЧИТЕЛЬ:    Діти, творіть добро, садіть дерева,очищайте річки,озера, бережіть нашу   Землю . Матінка – Земля вдячна вам за допомогу  .

(звучить пісня «А я бажаю вам добра»)

Шановні гості ! Ми підготували  чарівні  аромо - мішечки,які своїм приємним   запахом допоможуть вам відновити сили , поліпшить настрій .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Правознавство, Розробки уроків
НУШ
Додано
8 квітня 2020
Переглядів
958
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку