Урок-КВК, уроки – ігри зазвичай проводять пі час проведення тематичних тижнів, але такі уроки можна проводити і під час звичайного уроку для закріплення вивченого матеріалу. Якщо урок проводиться під час тематичного тижня до гри залучаються учні не тільки одного класу, а краще залучити паралелі, якщо вони є.
Кількість учнів в команді можна регулювати, залежить від активності учнів. Інші учні залучаються до підготовки: готують стіннівки, прикрашують приміщення, допомагають команді підібрати емблему, девіз тощо.
озвивають у них такі риси характеру, як наполегливість та сила волі. Саме такі якості і треба розвинути у дитини, щоб він полюбив в школі математикуТема: Розв’язання вправ на всі дії зі звичайними дробами.
Мета: Закріпити знання, вміння та навички з даної теми.
Розвивати логічне мислення, винахідливість, кмітливість. Розвивати інтерес до математики.
Виховувати впевненість в собі, наполегливість.
У грі беруть участь 2 команди по 6 учнів. Гра проводится, як змагання кмітливих математиків.
Вчитель повідомляє про початок гри. Представляє учасників, журі, гостей та вболівальників.
І тур. Привітання команд.
Команди представляють:
ІІ тур. Теоретичний.
Командам задається по три питання. За кожну правильну відповідь команді нараховується по 1 балу.
ІІІ тур. Усна лічба.
З кожної команди вибирається по одному учню, які виходять до дошки. Треба обчислити приклади і назвати прізвище відомого вченого. За правильну і швидку відповідь команда отримує 5 балів.
І команда:
5) 4 = 6) =
7) 2 =
п |
і |
ф |
а |
г |
о |
р |
|
12 |
1 |
1 |
4 |
|
|
ІІ команда
3) 4 = 4) 12 =
5) = 6) =
7) 1 =
а |
р |
х |
і |
м |
е |
д |
|
|
|
|
|
|
|
Команда самостійно може відгадати прізвище вченого на місцях і отримати 1 додатковий бал. Учні розв’язують приклади і листок з відповідями віддають вчителю.
ІV тур. Розв’яжи задачу.
Кожній команді видаються по 2 задачі. За кожну правильно розв’язану задачу, команді нараховується по 6 балів. Враховується швидкість і правильність розв’язання.
І команда.
ІІ команда.
Поки команди розв’язують задачі, проводиться змагання між вболівальниками.
Розминка з вболівальниками.
Хто більше назве прислів’їв, в яких зустрічаються числа. За кожне прислів’я надається по 1 балу.
V тур. Задачі – заморочки.
Кожна команда отримує по 2 задачі. Правильне і швидке розв’язання оцінюється двома балами.
І команда.
ІІ команда.
Підраховуються бали, набрані командами.
Нагородження та привітання команд.
Дякуємо за участь.