Урок-КВК "Дії зі звичайними дробами".

Про матеріал

Урок-КВК, уроки – ігри зазвичай проводять пі час проведення тематичних тижнів, але такі уроки можна проводити і під час звичайного уроку для закріплення вивченого матеріалу. Якщо урок проводиться під час тематичного тижня до гри залучаються учні не тільки одного класу, а краще залучити паралелі, якщо вони є.

Кількість учнів в команді можна регулювати, залежить від активності учнів. Інші учні залучаються до підготовки: готують стіннівки, прикрашують приміщення, допомагають команді підібрати емблему, девіз тощо.

озвивають у них такі риси характеру, як наполегливість та сила волі. Саме такі якості і треба розвинути у дитини, щоб він полюбив в школі математику
Перегляд файлу

Тема: Розв’язання вправ на всі дії зі звичайними дробами.

Мета: Закріпити знання, вміння та навички з даної теми.

Розвивати логічне мислення, винахідливість, кмітливість. Розвивати інтерес до математики.

Виховувати впевненість в собі, наполегливість.

 

У грі беруть участь 2 команди по 6 учнів. Гра проводится, як змагання кмітливих математиків.

Вчитель повідомляє про початок гри. Представляє учасників, журі, гостей та вболівальників.

 

І тур. Привітання команд.

Команди представляють:

  • Свого капітана;
  • Назву;
  • Емблему;
  • Девіз.

ІІ тур. Теоретичний.

Командам задається по три питання. За кожну правильну відповідь команді нараховується по 1 балу.

  1. Що називається відсотком?
  2. Що показує чисельник правильного дробу?
  3. Як додати або відняти звичайні дроби з різними знаменниками?
  4. Як помножити звичайні дроби?
  5. Що означає скоротити дріб?
  6. Як поділити два дроби?

 

ІІІ тур. Усна лічба.

З кожної команди вибирається по одному учню, які виходять до дошки. Треба обчислити приклади і назвати прізвище відомого вченого. За правильну і швидку відповідь команда отримує 5 балів.

 

І команда:

 

  1. =                               2) =
  1. 3 =                            4) 6- 1  =                

5) 4 =                                  6)   =

7) 2 =

 

п

і

ф

а

г

о

р

12

1

1

4

 

ІІ команда

 

  1. =                                  2) =

3) 4 =                                4) 12 =

5) =                                       6)   =

7) 1 =

 

а

р

х

і

м

е

д

 

 

Команда самостійно може відгадати прізвище вченого на місцях і отримати 1 додатковий бал. Учні розв’язують приклади і листок з відповідями віддають вчителю.

 

ІV тур. Розв’яжи задачу.

Кожній команді видаються по 2 задачі. За кожну правильно розв’язану задачу, команді нараховується по 6 балів. Враховується швидкість і правильність розв’язання.

І команда.

  1. У міських спортивних змаганнях взяли участь 600 учнів. З них 28% змагалися у плаванні, учасники змагань з гімнастики становили від кількості плавців, учасники змагань з бігу – 125% від кількості гімнастів, а решта – учасників змагалися у стрибках. Скільки учнів змагалися у стрибках?
  2. У саду ростуть яблуні, груші та сливи. Яблуні становлять усіх дерев, груші - решти, а сливи – 42 дерева. Скільки всього дерев у саду?

 

ІІ команда.

  1. Бригада школярів зібрала 1500 кг яблук. За перший день було зібрано 28% усіх яблук, за другий – 105% того, що зібрали за перший день, за третій - того, що зібрали за другий день, а решту – за четвертий день. Скільки кілограмів яблук зібрали учні за четвертий день?
  2. Автобуси становлять усіх машин автопарку, вантажні машини - решти. Ще в парку є 33 легкові машини. Скільки всього машин в автопарку?

 

Поки команди розв’язують задачі, проводиться змагання між вболівальниками.

 

Розминка з вболівальниками.

 

  1. Конкурс «Хто більше».

 Хто більше назве прислів’їв, в яких зустрічаються числа. За кожне прислів’я надається по 1 балу.

  1. Конкурс. «Логічні задачі»
  • Довжина сосиски 5 см. Яка довжина всієї сосиски? (15см)
  • В двох класах 30 учнів. В одному з них на 2 учня більше, ніж у другому. Скільки учнів навчається к кожному класі? (16 і 14)
  • Чи можна множити на нуль? (да)
  • Бігла трійка коней. Кожен пробіг 10км. Скільки кілометрів пробігла трійка? (10км)
  • Як називається сума довжин всіх сторін многокутника? (периметр)
  • Йшла стара в Київ. Назустріч їй три старці. Скільки людей йшло в Київ? (1 стара)
  • Число, що записують під рискою дробу? (знаменник)
  • Одне яйце вариться 5 хвилин. Скільки хвилин треба варити 5 таких яєць? (5 хвилин)
  • На одній руці 5 пальців, на двох – 10. Скільки пальців на 10 руках? (50)
  • Яку дію означає дробова риска? (ділення)

 

 

V тур. Задачі – заморочки.

Кожна команда отримує по 2 задачі. Правильне і швидке розв’язання оцінюється двома балами.

 

І команда.

  1. Маса дині 1 кг та ще пів дині. Яка маса дині?
  2. Коля і Толя розділили яблуко навпіл і побачили, що разом з ними збираються їсти ще два черв’яки. Толя відділив половину своєї частини та віддав її черв’якові. Те саме зробив і Коля. Яку частину яблука отримав кожний черв’як?

ІІ команда.

  1. Лікар прописав дівчинці 5 таблеток, вказавши, що кожну наступну треба приймати через 20 хвилин. На який час вистачить дівчинці таблеток?
  2. Два черв’яки пообідали яблуком і вирішили закусити грушею. Яку частину груші будуть їсти два черв’яки, якщо Толя і Коля теж їдять. Коля з’їв груші, а Толя - груші?

 

Підраховуються бали, набрані командами.

Нагородження та привітання команд.

Дякуємо за участь.

docx
Додано
23 липня 2018
Переглядів
607
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку