Презентація «Раціональні числа. Додавання і віднімання раціональних чисел.»

Про матеріал

Презентація до уроку математики у 6 класі «Раціональні числа. Додавання і віднімання раціональних чисел.» Створена, щоб розвивати цікавість учнів до математики, прагнення краще вчити предмет; здатність до творчого застосування знань і вдосконалення умінь, до забезпечення переносу знань і способів дій у нові умов, виховувати допитливість, уважність, натхнення, любов до навчання та вміння працювати як самостійно,так і в колективі, бережливе ставлення до історичних, культурних, природних цінностей народу.

Перегляд файлу











1 зупинка

Щоб  дізнатися, яка назва нашої першої зупинки, обчисліть:

 

 1) -1 + (-7);                   2) -17 + (-13);            3) -12 + (-20);  

 4) -0,2 + (-2,8);           5)12 + (- 16);                       6) -3 + 3;                                                                   

 7) -11 + 6;                    8) (-10) + (-90);                9) 5 - (-2);                                                                                         

 10) -7 + 19;                    11) -6 – (-9);                        12) -3 – 8;                                                                                           

 13) 10 + (-6);                 14) -5 + 3;                     15) -7 + 17;   

 16) 14- (-1);          17) -9+8;          18)  -28-(-8); 19) -6-(-26).

 

3         0     12     4     -8             -5 -11 -1 -32 -100 10 -30 -4             -2     7              -3 -20 15 20

Й

Н

И

О

Д

С

В

П

У

О

Ж

И

Д

К

Р

А

С

Д

Джуринський водоспад 



























 Гра «Вірю – не вірю»

1.            Числа 0; -2; 1;         -3,5 – не є раціональні. 

2.            Модулем числа називається відстань від початку    1.  ні відліку до точки, яка зображає дане число.    2.  так 3.  Модуль завжди додатне число. 

4.                    Щоб додати два від’ємних числа, треба від   3.  так більшого модуля відняти менший модуль і

поставити знак більшого модуля.                     4. ні

5.                    Щоб додати два від’ємних числа, треба додати їх

                модулі і поставити знак мінус.                  5.  так

6.                    Число 0 не додатне і не від’ємне.        6.  так

7.                    З двох раціональних чисел більше те, що знаходиться лівіше на координатній прямій.      7.  ні

8.                    Щоб знайти дріб від числа, треба число

помножити на дріб.                                           8. так

Домашнє завдання

Бережіть природу, любі діти, 

1.            Знайдіть значення   виразу:

а) -2,9 + 1,8 + (- 11,1)         

    б) -5,4 - (-10 - 5,4 + 4,7). 

2.            Розкрийте дужки і спростіть вираз:

а) (5,4 - а) - (-4,7 + а),         

       б) -11,3 - (-5 – 6 + 7,8).

3.            Розв'яжіть рівняння: 

а) 7,3 – х = -1,2;      

          б) (х + 1,2) - 1,9 = - 2,4.

4.            Знайдіть суму всіх цілих чисел, які є розв'язками нерівності -5 < х < 3.

Я до цього все життя вас закликаю. 

Хто байдуже ставиться до неї,  Той у грудях серденька не має. 

А якщо його немає в грудях,  До природи він байдужим буде.

Пам’ятаймо це і я, і ти,  Маймо в серці зерна доброти. 

Ці зернятка будуть проростати,  Спів почуєте душі своєї,  Про природу станете ви дбати,  Вірним другом будете для неї.

pdf
Додано
23 липня 2018
Переглядів
1219
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку