Урок-КВК Вегетативні та генеративні органи рослин

Про матеріал

КВК

Вегетативні та генеративні органи рослин

Мета: узагальнити та систематизувати та перевірити знання учнів з теми, вчитись застосовувати набуті знання на практиці; розвивати комунікативні навички, основні розумові операції (вміння виділяти головне, порівнювати,узагальнювати, систематизувати,вміння розпізнавати частини рослин і тренувати їх у застосуванні набутих знань у нестандартних ситуаціях); виховати взаємоповагу, естетичні смаки учнів, відповідальність за стан навколишнього середовища, бережливе ставлення до природи..

Перегляд файлу

КВК
Вегетативні та генеративні органи рослин

Мета: узагальнити та систематизувати та перевірити знання учнів з теми, вчитись застосовувати набуті знання на практиці; розвивати комунікативні навички, основні розумові операції (вміння виділяти головне, порівнювати,узагальнювати, систематизувати,вміння розпізнавати частини рослин і тренувати їх у застосуванні набутих знань у нестандартних ситуаціях); виховати взаємоповагу, естетичні смаки учнів, відповідальність за стан навколишнього середовища, бережливе ставлення до природи..

 

Хід заняття

 

І. Організація початку уроку (5 хв)
Привітання. Вступ.
Учнів ділимо на 3 команди. Обираємо капітанів команд.
Команда-переможець отримую приз (+1 бал до заліку кожному)

 

ІІ. Проведення конкурсу.
 

1. Кросворд « Будова квітки» (10 хв)

  • Робота з кросвордом, за кожне слово – 1 бал

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8

 

9

 

 

 

 

4

 

7

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

По горизонталі:

 1. Генеративний орган рослини, який забезпечує статеве розмноження рослин.

2. Головна чоловіча частина квітки.

3. На ньому розташовані всі частини квітки.

4. Вона захищає найголовніші частини квітки.

5. Зелені листочки, які оточують квітку і приймають участь у фотосинтезі.

 

По вертикалі:

1. Тоненьке стебло на якому тримається квітка.

6. Найголовніша жіноча частина квітки.

7. Найпомітніша яскрава частина квітки.

8. Частина квітки, яка приваблює комах.

9. Вона складається з чашолистиків.

 

2. «Що зайве?» (7 хв)

Правильно назване зайве + пояснення – 2 бали

 

3. «Правильна цифра» (7 хв)
На дошці вказані ознаки рослин в такому порядку:
1) Верхня
2) Нижня

3) Простий

4) Складний

5) Повітря

6) Комахи
Потрібно вставити правильну цифру в речення
Кожна правильна відповідь – 1 бал
 

Квітка яблуні має __________ зав’язь; з неї утворюється ________ плід. Квіти яблуні запилюються _________. Квітка суниці має ________ зав’язь; з неї утворюється _______ плід. Квіти суниці запилюються ________.
 

4. Бліц-опитування (10 хв)

Кожна група отримує 10 питань, 1 бал за правильну відповідь

1) група квітів, розміщена в певному порядку.

2) запасаюча тканина в насінині.

3) плід гороха.

4) наука про рослини.

5) вчений, який відкрив подвійне запліднення.

6)  запилення за допомогою людини.

7) процес утворення поживних речовин на світлі.

8) тканина, що вкриває листок.

9) розташування листків на рослині.

10) вкриває кінчик кореня.

 

11) випаровування води рослиною.

12) частина маточки, на яку потрапляє пилок.

13) зовнішнє дихання.

14) кожний рік утворюються в стеблі.

15) процес, в результаті якого виділяється енергія в клітині.

16) отвори в корку стебла дерев.

17) твірна тканина стебла та кореня, що забезпечує ріст в товщину.

18) плід соняшника.

19) ода або декілька насінин, оточених оболонкою.

20) плід, що має одну насінину.

 

21) отвори у шкірочці листка.

22) тканина стебла, що забезпечує рух речовин від листків до коренів.

23) процес злиття чоловічої та жіночої гамет.

24) плід в горобини.

25) кількість сперміїв у пилковому зерні.

26) твірна тканина верхівки стебла.

27) суцвіття моркви.

28) плід маку.

29) зачатковий пагін.

30) пелюстки та чашолистики утворюють ___.


ІІІ. Підведення підсумків, виставляння оцінок.


 

doc
Додано
18 квітня 2018
Переглядів
1085
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку