Урок "КВК.Зустріч з героями міфів"

Про матеріал
Урок з поглибленого засвоєння учнями змісту міфів, системи образів,перевірки знань учнів
Перегляд файлу

 

 

 

 

          

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                                                                   Підготувала:

                              Вчитель Завадівської СЗШ І-ІІ ст.

Хома Ірина Степанівна

 

Мета: - поглиблене засвоєння учнями змісту міфів, системи образів,перевірки знань учнів

            - розвиток зв’язного мовлення

            - виховання кукльтури спілкування, естетичного смаку, уміння самостійно  вирішувати проблемні питання.

Обладнання: ілюстрації до міфів Давньої Греції, предмети міфічних героїв.

Організаційний момент КВК

  1. Команди займають свої місця.
  2. Вчитель-ведучий ще раз нагадує правила гри.
  3. Звертається увага на виставку ілюстрацій.

Зал відповідно прибраний.

Спереду сидять дві команди:

А) «Амазонки»

Б) «Аргонавти»

За ними розміщуються вболівальники. На сцені перед командами журі з 3-х чоловік.

Відкривається КВК розминкою, яка проводиться з метою перевірки готовності команд і вболівальників до початку змагань.

 

І. Розминка.

Чи добре ти знаєш міфи Давньої Греції?

(Показуються ілюстрації до міфів, а команди по черзі визначають, з якого міфу вони взяті) див. Додаток 1

 

ІІ. Завдання капітанам.

1.Що таке міф? З якої мови походить це слово?

2. Які різновиди міфів Стародавньої Греції можна визначити за їхнім Змістом?

3. Яке значення грецької міфології для світової культури?

4. З яких міфів взято назву ваших команд?

 

 

ІІІ. Конкурс на краще знання міфів.

З якого міфу взято уривок?

  1. «За сивої давнини, коли над усім світом панував іще не Зевс, а  його батько Кронос,люди, що тільки-но розселились по землі, були кволі,безсилі,лякливі. Вони не вміли ні думати, ні розуміти того, що бачили довкола». («Прометей)
  2. «Кажуть, сама Афіна Паллада, премудра богиня навчила його різних ремесел. Він зводив великі палаци і храми, що вражали всіх своєю стрункою будовою, а для тих палаців і храмів сам різьбив із дерева постаті безсмертних богів, такі гарні, що потім люди століттями дбайливо їх зберігали.»  («Дедал та Ікар»)
  3. «Це вона навчила людей обробляти землю, користуватися її дарами, вона щедро давала людям достаток і мир.»  («Деметра і Персефона»)
  4. «Вражений юнак уже не міг одійти від ручаю. Раз у раз нахилявся до води, милувався тією дивовижною вродою, не розуміючи, що то він дивиться сам на себе і страждав від незнаного досі кохання.» («Нарцис»)
  5. «Наймогутніший грецький герой мав трудне життя, сповнене великих турбот, страждань і тяжкої виснажливої праці. Він уславився неймовірними подвигами, але кожен його подвиг був нелюдським напруженням усіх сил.» («Подвиги Геракла»)
  6. «Він об’їхав усі міста Греції і всюди кликав уславлених своїми подвигами героїв у похід на Колхіду по золоте руно. Всі великі герої відгукнулися на цей його заклик. Погодився взяти участь у поході найсильніший із героїв, Зевсів син Геракл.» («Аргонавти»)

 

ІІІ. Завдання вболівальникам

1.Хто може назвати 12 подвигів Геракла?

2.Що таке золоте руно?

3.Хто такі кентаври?

4.Що таке лабіринт?

 

ІV.Атракціон «Риба-кит»

     Зал –це «море». Поставте стільці, сядте на них. Кожен,хто сидить на стільці, яка-небудь морська «риба»: тріска,оселедець… Тільки бідолаха «кит» без місця. «Плаває він між «риб» і кличе їх за собою. Невдовзі вже цілий «табунець « «пливе» за ним.

      Та раптом «кит» гукає: «На морі буря!»

Усі біжать до стільців. А хто прогавив місце- став за «кита».

V. Конкурс «Знайди своїх героїв».

    На листочках записую назви міфів (5-6 назв), на інших листочках літературних героїв. Виходять по одному члену команди і знаходять своїх героїв міфів.

 

VI.Кросворд «Східці».

 

 

 

Ім’я Німфи.(Ехо)

 

 

 

 

Кого покохав гордий юнак? (Себе)

 

 

 

 

 

Богиня, що покарала богиня Гера? (Німфу)

 

 

 

 

 

 

Ім’я самозакоханого юнака. (Нарцис)

 

 

 

 

 

 

 

Афродіта э богинею…(кохання)

 

 

 

 

 

 

 

 

Потвора з гловою бика. (Мінотавр)

 

VII.Гра «Дайте лад».

Зевс

Гефест

Прометей

Океан

Феміда

Гея

Гермес

Геракл

Феміда

Хірон

Пелей

 

Бог вогню й ковальства

Титан

Верховний бог у грецькій міфології

Богиня землі,праматір всесвіту

Дочка морського бога Нерея

Бог торгівлі й ремісництва

Один з грецьких царів

Кентавр

Богиня справедливості і правосуддя

Син Зевса

Титан

 

 

VIII.Конкурс команд. ( Команди по черзі задають одна одній запитання, підготовленні вдома).

 

VIIII. Підведення підсумків КВК.

X. Вручення призів.

Додаток 1

Без названия (1).jpg

 

Без названия (2).jpg

 

Без названия.jpg

 

           Без названия (4).jpg

docx
Додав(-ла)
Хома Ірина
Додано
13 лютого 2022
Переглядів
327
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку