Урок "Легка атлетика 6 клас"

Про матеріал
Автор: Роговенко Наталія Володимирівна. Розробка блоку уроків до модуля легка атлетика 6 клас .
Перегляд файлу

 

Модуль легка атлетика 6 клас (2 – й рік вивчення).

                                                                                     Учитель Н. В. Роговенко

Завдання на блок уроків: 1. Ознайомити учнів з історією розвитку легкої атлетики в Україні; із руховими якостями, які розвиваються засобами легкої атлетики; зі шкідливими звичками та їх впливом на здоров’я людини; із особливостями

фізичного розвитку і функціонального стану організму в підлітковому віці.

2. Навчати правил  безпеки життєдіяльності під час занять легкою атлетикою.

3. Повторити низький старт та стартовий розбіг; фінішування; спеціальні бігові вправи; спеціальні та підготовчі вправи стрибуна, метальника.

4.Закріпити техніку виконання стрибка у довжину з місця; техніку бігу на короткі та довгі дистанції.

5. Удосконалювати техніку виконання стрибків у довжину з розбігу. 

6. Удосконалювати техніку виконання метання малого м’яча на дальність, в  горизонтальну та вертикальну ціль.  

7. Виконати контрольний норматив  стрибок у довжину з місця.

8. Сприяти розвитку швидкості, витривалості, спритності засобами рухливих ігор та    естафет.

 9. Сприяти вихованню морально - вольових якостей, дисциплінованості.

     Місце проведення: спортивний майданчик школи.

     Обладнання: свисток, секундомір, рулетка, прапорці, стрибкова яма, м’ячики для метання, метромір, граблі, лопата.

Зміст уроків

Організаційно – методичні вказівки

Тривалість у хвилинах,  № уроків

 

 

 

 

 

 

 

 

1

2

3

4

5

6

7

8

І.

Підготовча частина (15 – 16 хвилин)

 

 

 

 

 

 

 

 

1.

Шикування. Привітання. Рапорт чергового. Перевірка готовності учнів до уроку.

Фронтальний метод.

 

Звернути увагу на зовнішній вигляд учнів.

1

1

1

1

1

1

1

1

2.

Повідомлення завдань

уроку.

Фронтальний метод.

1

1

1

1

1

1

1

1

3.

Теоретичні відомості:

- історія розвитку легкої атлетики в Україні;

- рухові якості, які розвиваються засобами легкої атлетики; 

 - шкідливі звички та їх впливом на здоров’я людини;

- особливості

фізичного розвитку і функціонального стану організму в підлітковому віці.

- правила БЖД на уроках легкої атлетики.

Цікава інформація вчителя та доповнення учнів. Використовувати кольорові вкладки.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

 

 

 

 3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

 

 

 

 

 

 

 3

 

 

 

 

 

 

 

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 3

 

 

 

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 1

 

Підрахунок ЧСС за 6с.

Норма 80 - 100 уд. / хв..

 

 

 

 

 

 

 

 

4.

Стройові вправи на місці.

 Стежити за правильною поставою.

1

1

1

1

1

1

1

1

5.

Різновиди ходьби та бігу.

Дотримання дистанції та інтервалу.

3

2

2

2

2

3

3

3

6.

Вправи для розвитку стрибучості.

Поточний метод.

1

1

1

1

1

1

1

1

7.

Загальнорозвивальні вправи на місці та в русі.

Для розминки всієї групи м’язів, та підготовка їх до роботи в основній частині.

6

5

5

5

5

6

6

6

8.

Вправи на відновлення дихання.

Ходьба в повільному темпі глибокий вдих, видох.

1

1

1

1

1

1

1

1

 

Підрахунок ЧСС за 6с.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІ.

Основна частина (24 – 25 хвилин)

 

 

 

 

 

 

 

 

9.

- Низький старт та стартовий розбіг.

- Фінішування.

Стежити за правильною постановкою рук та ніг.

 

6

 

 

  3

 

 

 

 

 

10.

Спеціальні бігові вправи:

-  біг з високим підніманням стегна;

- стрибкоподібний біг з ноги на ногу;

- біг із закиданням гомілки назад з почерговим торканням п’ятами сідниць;

- біг спиною вперед;

- біг за лідером;

 

 

 

На місці й у русі (тулуб прямий).

Повне розгинання поштовхової ноги.

Зберігати дистанцію.

Дотримання інтервалу.

Тулуб нахилено вперед.

 

 

Слідкувати за технікою виконання старту, про бігання по дистанції, фінішування.

10

6

3

4

3

4

 3

2

11.

Біг 30 метрів.

З високого старту.

10

4

4

6

 

 

 

 

12.

Біг 60 метрів.

З низького старту.

 

8

5

 

8

 

 

 

13.

Біг на середні дистанції.

Рівномірний біг до

1200 м.

Дихати носом.

 

Темп повільний. Без урахування часу.

 

 

 

 

 

6

 

 

 

8

 

14

Спеціальні та підготовчі вправи стрибуна:

-  стрибок з ноги на ногу з відштовхуванням уперед – угору;

- стрибки на місці, відштовхуючись обома ногами та підтягуючи коліна до грудей;

- стрибки з глибокого присіду і напівприсіду поштовхом двох ніг;

- стрибок у довжину з місця поштовхом однієї ноги при активному махові іншою;

- стрибки у довжину з місця поштовхом двох ніг.

 

 

 

Намагатися поштовхові ногу тримати випрямлену.

 

 

 

Тулуб уперед не нахиляти.

 

 

 

Слідкувати за одночасним випрямленням ніг і тулуба

Махову ногу поставити подалі назад з активним викиданням уперед.

 

Слідкувати за повним випрямленням тулуба і махом рук.

5

 

4

10

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  4

 3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  6

 3

15.

Стрибок у довжину з розбігу способом «зігнувши ноги».

Приземлятися на обидві ноги з активним викиданням їх уперед.

 

 

 

 

10

 

 

 

16.

Спеціальні вправи метальника:

- кидання набивного м’яча з положення стоячи;

- метання м’яча на дальність з трьох кроків;

- метання м’яча в  горизонтальну та вертикальну ціль. 

Рухливі ігри та естафети.

 

 

Клас поділено на групи.

 

 

Дотримання правил техніки безпеки.

 

 

 

В естафетах беруть участь учні основної та підготовчої групи, учні спеціальної групи допомагають у суддівстві та підготовці місць проведення естафет.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

15

 

 

 

 

 

 

  8

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 5

 

 

   5

17.

Контрольний норматив :

- стрибок у довжину з місця;

 

Оцінити техніку виконання і результат перелічених елементів.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

10

 

Підрахунок ЧСС за 6с

Контроль фізичного навантаження.

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІІ

Заключна частина 5 хвилин

 

 

 

 

 

 

 

 

18.

Шикування класу в одну шеренгу.

 За зростом біля лінії.

1

1

1

1

1

1

1

1

19.

Повільний біг, ходьба.

Фронтальний метод.

1

1

1

1

1

1

1

1

20.

Вправи на розслаблення.

Дихання глибоке, темп виконання повільний.

1

1

1

1

1

1

1

1

21.

Підведення підсумків уроку.

Відмітити кращих учнів за добросовісну роботу на уроці.

1

1

1

1

1

1

1

1

 

 

Підрахунок ЧСС за 6с

Звернути особливу увагу на дітей з підвищеним пульсом

 

 

 

 

 

 

 

 

22.

Домашнє завдання

 

Виконувати бігові, стрибкові вправи на свіжому повітрі.

1

1

1

1

1

1

1

1

 

 

Разом

45

45

45

45

45

45

45

45

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
2 квітня 2020
Переглядів
905
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку