1. Змінюємо стиль викладання Ми маємо перейти від пасивного начитування до більш інтерактивного викладання матеріалу. Учнів, які ще не прокинулися або яким просто складно сконцентрувати увагу на занятті, треба зацікавити в нашому матеріалі. Для цього:- Розповідаємо матеріал, як історію;- Користуємося зміною тону;- Намагаємося надати графічний супровід.
2. Фокусуємося на взаємодії з тими, хто навчається Не всі наші учні звикли до комунікації з тими, хто навчає. Через це учні не відчувають достатнього зв’язку з викладачем. Нам треба зробити так, аби кожен з тих, хто навчається, звик до комунікації в класі. Ми можемо:- Витрачати перші або останні хвилини класу на неформальне спілкування;- Створити спільний чат з навчальною групою;- Пояснити, що ми — така ж сама жива людина.
3. Активізуємо кожного Частина учнів не почувають себе достатньо комфортно на занятті. Через це вони беруть меншу участь в навчальному процесі, ніж їх колеги. Нам треба створити приємний та комфортний клімат в класі. Для цього ми:- Використовуємо платформу Mentimeter для анонімних опитувань;- Ставимо особисте питання кожному через інші платформи;- Пояснюємо їм, чому кожен учень здатний до успіху.