19 квітня о 18:00Вебінар: Як організувати якісний урок літератури для учнів із кліповим мисленням

Урок «Leisure and hobbies in different seasons»

Про матеріал

План-конспект уроку англійської мови за темою "Хобі та дозвілля у різні пори року" розроблений з використанням ІКТ. Частину уроку займає аудіювання. Завдання для аудіювання розроблені до серії мультфільму "PeppaPig", який ілюструє дозвілля взимку

Перегляд файлу

План-конспект уроку

англійської мови у 5 класі

 

Тема уроку: «Дозвілля та хобі у різні пори року»

Мета уроку:

  •                 навчальна: активізувати лексичні навички мовлення сформовані на попередніх уроках, розширити словниковий запас з теми «Leisure and hobbies in different seasons»; удосконалювати навички аудіювання (у формі перегляду відеоматеріалу), усного мовлення;
  •                 розвивальна: сприяти розвитку інтелектуальних здібностей, за допомогою мовленнєво-комунікативного дидактичного матеріалу сприяти загальному мовленнєвому розвиткові особистості школярів; розвивати мовленнєві навички, творче мислення, тренувати у вживанні вивчених граматичних структур;
  •                 виховна: виховувати активну життєву позицію, зацікавлення різними видами діяльності, поважне ставлення до хобі своїх однокласників.

 

Обладнання уроку: підручник (We learn English: підруч. для 5 класу загальноосвіт. навч. закладів / Алла Несвіт. – К: «Генеза», 2013. – 224с.), таблиці для роботи з вправою «Puzzle», фотокартки на дошці (для визначення теми уроку), відеоматеріали з мережі інтернет (серія мультфільму «PeppaPig»), картки для розподілу на групи, картки з завданнями для групової роботи (Додаток 1), схема для заповнення асоціативного куща (на дошці).

 The course of the lesson

(Хід уроку)

 

The beginning of the lesson (Організаційний момент)

 

  • Greetings (привітання, перевірка присутності).

T: Good morning, good morning,

Good morning to you.

Good morning my pupils

I am glat to see you

 

 

Approximate answer

Good morning, good morning,

Good morning to you.

Good morning our teacher

We are glat to see you

T:  Very well. Let’s begin our lesson.

 

  • Сhecking pupil's readiness  to the lesson (перевірка готовності учнів до уроку, активізація уваги шляхом проведення цікавої вправи  «Puzzle»).

 

T:  Find as many words as you can.

c

o

l

l

e

c

t

o

r

n

o

w

n

o

t

p

a

b

l

s

t

a

m

p

t

r

a

v

e

l

l

i

n

g

c

n

o

n

m

u

s

e

u

m

a

t

o

e

w

h

u

v

o

u

p

n

e

c

i

w

c

y

s

b

p

a

i

n

t

i

n

g

x

f

i

s

h

i

n

g

k

l

d

l

h

m

c

b

z

s

p

o

r

t

a

o

s

w

i

m

m

i

n

g

c

p

n

a

s

p

y

c

o

o

k

i

n

g

c

d

r

e

a

d

i

n

g

c

l

a

e

p

 

Approximate answer:

c

o

l

l

e

c

t

o

r

n

o

w

n

o

t

p

a

b

l

s

t

a

m

p

t

r

a

v

e

l

l

i

n

g

c

n

o

n

m

u

s

e

u

m

a

t

o

e

w

h

u

v

o

u

p

n

e

c

i

w

c

y

s

b

p

a

i

n

t

i

n

g

x

f

i

s

h

i

n

g

k

l

d

l

h

m

c

b

z

s

p

o

r

t

a

o

s

w

i

m

m

i

n

g

c

p

n

a

s

p

y

c

o

o

k

i

n

g

c

d

r

e

a

d

i

n

g

c

l

a

e

p

 

  • The theme of the lesson (повідомлення теми уроку).

i.jpg

10529.jpg

hobby-300x212.jpg

i (1).jpg

i (2).jpg

T: Look at the  pictures and say what are we going to speak about.

Approximate answer: We going to speak about hobbies in summer, wintwr, spring and autumn.

T: Yes, you're right. The theme of our lesson is «Leisure and hobbies in different seasons». What is hobby?

Approximate answer: A hobby is an activity we always like doing

Checking homework: page 89 ex. 6 (перевірка домашнього завдання за підручником (We learn English: підруч. для 5 класу загальноосвіт. навч. закладів / Алла Несвіт. – К: «Генеза», 2013. – 224с.))

 

The main part of the lesson (основна частина уроку)

  • Work with a textbook (oral exercise 1 page 90  за підручником (We learn English: підруч. для 5 класу загальноосвіт. навч. закладів / Алла Несвіт. – К: «Генеза», 2013. – 224с.))

  • Watching the cartoon

 

T: Dear pupils, what season is it now?

Approximate answer: It’s winter now.

T: I suggest you start with this season. Look at the screen and enjoy the cartoon.

 

Перегляд серії мультфільму «PeppaPig» (посилання на відеоматеріал: https://www.youtube.com/watch?v=OUAdceEv4)

 

  • Work in a group

(Розподіл на чотири групи відбувається наступним чином: учні обирають картки, запропоновані вчителем. Картки з одного боку однакові, тому школярі не можуть знати наперед, у якій групі вони працюватимуть)

 

TASKS in Appendix 1 (same for all groups)

 

  • Microphone: «What do you like to do in winter?»

(Кожний учень дає відповідь на питання «Що тобі подобається робити взимкушвидко, по черзі,  висловлюючи свою позицію).

 

  • Work with a textbook (oral exercise 3 page 91  за підручником (We learn English: підруч. для 5 класу загальноосвіт. навч. закладів / Алла Несвіт. – К: «Генеза», 2013. – 224с.))

T: Write down what children do when they are at the seaside

Approximate answer:

А. Children are interviewed

B. Children communicate with each other

C. Boy takes the sun

D. Children run

E. Children play with ball

F. Children build sandcastles

 

  • Associative bush: «What do you like to do in winter?»

(Кожний учень дає відповідь на питання «Що тобі подобається робити влітку?» швидко, по черзі,  висловлюючи свою позицію. Вчитель записує відповіді на дошці у вигляді асоціативного куща).

 

 

 

 

 

Summing up (підсумки уроку)

T: So, children, let`s summarize our work at the lesson. What did you like to do at the lesson? Was it difficult for you? (діти дають відповіді, підбиваючи висновки)

T: Thank you for the lesson and good-bye!

 

Home task (exercise 4,5 page 91-92 за підручником (We learn English: підруч. для 5 класу загальноосвіт. навч. закладів / Алла Несвіт. – К: «Генеза», 2013. – 224с.))

 

 

Appendix 1

(Додаток 1)

TASKS

for working in groups

 

Task 1.

Сhoose the picture:

What time of the year is shown in the cartoon?

1.summer_time-1455175.jpg

2.

A-Walk-in-Autumn-autumn-19018573-800-600.jpg

3.winter-wallpaper-12.jpg

4.

Spring-Colours-Wallpaper.jpg

Whom Peppa and George love to feed?

1.

скачанные файлы.jpg

2.

baby-duck.jpg

3.

Goat_face.jpg

4.

скачанные файлы (1).jpg

What Peppa and George have for animals?

1.

edabezvreda_171337104671.png

2.

nice-porridge.jpg

3.

uGkO.jpg

4.

images.jpg

Task 2

Crossword “Cold Winter Day

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Question:

  1.          Peppa has ­­­­­­­­­­­­___________________ a snowflake
  2.          The trees haven't got ­­­­­­­­­­­­­­­­______________________
  3.          Ready, steady, ___________________________
  4.          Peppa and George are wearing their ________________
  5.          Here is Suzy Sheep on her __________________
  6.          It's so cold the puddle has turned into _____________

 

What word you got? Who is this character?

____________________________________________________________

____________________________________________________________

____________________________________________________________

Task 3

Сross out words which are not found in the cartoon.

Puddle, rain, snow, ice, rink, slippy, funny, holiday, gifts, balance, snowman, toboggan, snowflakes, hill, Christmas tree.

 

Approximate answer

Task 1.

Сhoose the picture:

What time of the year is shown in the cartoon? Picture 3

Whom Peppa and George love to feed? Picture 2

What Peppa and George have for animals? Picture 4

 

 

 

 

 

 

Task 2

Crossword “Cold Winter Day

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Task 3

Сross out words which are not found in the cartoon.

Puddle, rain, snow, ice, rink, slippy, funny, holiday, gifts, balance, snowman, toboggan, snowflakes, hill, Christmas tree.

 

 

 

 

docx
Додано
30 березня 2018
Переглядів
746
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку