Урок літературне читання 4 клас "Оповідання "Козак Голота"

Про матеріал
Фрагмент уроку з використанням стратегії "Спрямоване читання" в 4 класі. На прикладі читання оповідання "Козак Голота"
Перегляд файлу

«Кубування».

Для актуалізації наявних в учнів знань можна застосувати навчальну стратегію

«Кубування». Вона використовується в тих випадках, коли тема має розкриватись з різних аспектів.

Для реалізації цього прийому вчителю знадобиться кубик, на кожній грані якого  написано запитання стосовно теми. Можливі такі надписи на гранях:

1.Опиши (Яка форма, колір, розмір?)

2.Порівняй (На що схоже? Які має особливості?)

3.Встанови асоціацію (З якими спогадами, фантазіями? Що спадає на думку?)

4.Проаналізуй (З яких частин складається? З чого зроблено?)

5.Використай (Як це може бути використано в житті?)

6.Оціни, визнач «За» і «Проти» (Які позитивні і негативні сторони характерні для цього об’єкта).

Вчитель повертає кубик в руках різними гранями, учні описують або розповідають  про предмет.

Фрагмент уроку українська мова в 4 класі під час повторення знань про частини мови. Для цього на гранях куба пишу такі запитання :

1.Що називає?    (відповідь: предмет, дію, ознаку, кількість)

2.Відповідає на питання…

3.Змінюється.за…

4.В реченні виступає…

5.Наведи приклад.

6.Склади словосполучення.

Можна  одночасно опитувати 4 учнів,  яким потрібно вибрати частину мови (1уч.-іменник, 2уч.-прикметник, 3уч.-дієслово, 4уч.- числівник.). Вчитель показує 1 грань-і учні по черзі відповідають на питання відповідно до вибраної частини мови. Потім 2 грань- відповіді учнів по черзі, і т.д.

 

 

 

 

 

 

docx
До підручника
Літературне читання 4 клас (Чумарна М. І.)
Додано
9 січня 2020
Переглядів
939
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку