Матеріал контрольної роботи розрахований на узагальнення знань учнів з даної теми. Питання підібрані таким чином, що перевірку знань і навичок учнів можна здійснити швидко й продуктивно.
Літературні угрупування та творчість поетів 20-х років ХХ ст..
1.Створіть схему «Літературні угрупування 20-х років ХХ ст..
2.До поетів-неокласиків належали_____________________________________
___________________________________________________________________
3.Трагічна доля України змальована у віршах____________________________
___________________________________________________________(автори).
4.Улюбленими жанрами поетів 20-х років були__________________________
___________________________________________________________________
5.Перша збірка П. Тичини називається ______________________, це символ__
__________________________________________________________________
6.Поезія П. Тичини «Арфами, арфами…» перегукується з віршем____________
_________________________________.
7.Неокласицизм – це_________________________________________________
___________________________________________________________________
8.Розстріляне відродження – це ________________________________________
___________________________________________________________________
9.Життєвим й естетичним кредо М. Рильського дослідники вважають вірш
_________________________, бо_______________________________________
10.Вітаїзм – це ______________________________________________________,
він найвиразніше звучить у творчості___________________________________
11.Індивідуальний стиль П. Тичини називається _________________________,
а найпопулярнішими стилями поетів-неокласиків є_______________________
___________________________________________________________________
12.Зробіть аналіз улюбленої поезії поетів 20-х р. ХХ ст. за схемою: тема, основна думка, автор, назва, жанр, вид,ідейне навантаження ліричного героя, образи-символи, художні засоби, місце поезії у творчості поета й літературному процесі доби, враження-почуття.