Конкурс «Вчительська десятка». Розробки додавай – подарунки вигравай!
Ви додали 0 з 10 розробок у період з 11 по 20 серпня для участі у розіграші, який відбудеться 21 серпня.

Урок літературного читання «Літо пахне суничками». Діалог. Платон Воронько «Суничка-сестричка»

Про матеріал

Урок літературного читання для учнів 2 класу на меті має вчити учнів читати діалоги, інтонувати речення, аналізувати прочитане; розвивати вміння читати за розділовими знаками; розвивати уяву, фантазію учнів, образне мислення; виховувати любов до художнього слова, до природи.

Перегляд файлу

Білозерська загальноосвітня школа

І-ІІІ ступенів №15

Добропільської міської ради

Донецької області

 

 

 

 

Відкритий урок з читання в 2 класі

Тема: «Літо пахне суничками». Діалог.

Платон Воронько «Суничка-сестричка»

 

 

 

 

 

 

 

Приготувала та провела

Вчитель початкових класів

Самойленко Л. Д.

 

 

 

 

 

 

 

2016

Тема: «Літо пахне суничками». Діалог.

            Платон Воронько «Суничка-сестричка»

Мета: вчити учнів читати діалоги, інтонувати речення, аналізувати прочитане; розвивати вміння читати за розділовими знаками; розвивати уяву, фантазію учнів, образне мислення; виховувати любов до художнього слова, до природи.

Обладнання: малюнок, ІКТ.

Тип уроку: комбінований.

Хід уроку

І. Організація класу до уроку.

1. Привітання.

 Продзвенів уже дзвінок,

    Починається урок.

    Будем вчитися старанно,

    Що почути у кінці,

    Що у нашім другім класі

    Діти – просто молодці!

ІІ. Мовленнєва розминка.

1. Зарядка для язичка

Де ж наш пустун-язичок?

Ліг на бочок і мовчок.

А ми зараз його розбудемо!

  • Поплямкаємо губами!
  • Поклацаємо зубами (щоб міцніші були)!
  • Посичали гускою: с-с-с.
  • Подзижчали комариком: дз-дз-дз.
  • Пошуміли вітерцем: ш-ш-ш.
  • Подирчали трактором: др-др-др.

2. Робота над чистомовкою.

Чок-чок-чок – ось червоний бурячок!

Чу-чу-чу – я капусту посічу!

Щок-щок-щок – в чавунці зварю борщок!

Чний-чний-чний – ой, який же борщ смачний!

Че-че-че – бабуся калачі пече!

Ча-ча-ча – дай, бабусю, калача!

Чі-чі-чі – їж, будь ласка, калачі!

3. Слухайте, думайте, доповнюйте.

Слухають, пишуть, сидять, малюють - … (діти).

Співає, літає,будує, годує - … (пташка).

Повзе, блищить, шипить, жалить - … (гадюка).

Пише, запитує, навчає, перевіряє - … (вчитель)

- На яке питання відповідають слова, які я зачитала? (Що робить? Що роблять?)

- Що вони означають? (Дію предмета)

- Яка це частина? (Дієслова)

- А на яке питання відповідають слова, які ви доповнили? (Хто?)

- Чому вони відповідають на питання «хто?» (Істоти)

- Що вони означають? (Назву предмета)

- Яка це частина мови? (Іменники)

ІІІ. Перевірка домашнього завдання.

1. Гра «Обличчя до обличчя»

Учні повертаються один до одного у парі та читають вірш П. Воронька «В лісі зеленіє хатка» в особах.

IV. Мотивація навчальної діяльності. Повідомлення теми і мети уроку.

2. Відгадування загадки.

Пахне галявинка невеличка –

Швидко виросли сестрички, –

Чепурушки круглолиці

Заховались у травиці.

Чорні крапочка на личках…

I:\Картиночки =)))\5.jpgI:\Картиночки =)))\36967349.jpgЗдогадалися? … (Сунички) (Включаємо ІКТ) На екрані з`являється суничка.

 

 

 

 

 

 

V. Сприймання й усвідомлення нового матеріалу.

 1. Опрацювання тексту «Літо пахне суничками» (с. 76)

- Чи доводилось вам збирати сунички? Де? Розкажіть.

- Коли достигають сунички?

- Прочитайте, як про це сказано в тексті. (с 76)

- Чому місяць назвали червень?

- Перечитайте текст повільно. Уявляйте себе на суничній галявинці.

- Які запахи ви відчуваєте?

- Які картини бачите?

- З чим порівнюють суничок на галявині?

 Фізкультхвилинка.

  Цвіт суниці ми зривали,

  У торбиночки складали,

  А зимою чай варили

  І ніколи не хворіли.

  Раз здорові всі малята

  То почнемо знову працювати.

 2. Опрацювання вірша Платона Воронька «Суничка-сестричка»

  А) Читання вчителем.

  Б) Гра «Бджілки».

 Самостійне напівголосне читання вірша учнями, кожен – у своєму темпі.

- Між ким відбувається діалог у вірші?

- Який настрій у співрозмовників?

- Які слова свідчать про те, що суничка весела й рада розмові?

  В) Робота в парах.

- Прочитайте вірш за особами.

  Г) Читання в дійових особах.

  Д) Гра «Добери рими»

Умита - … (налита)

В теплі - … (землі)

 3. Розгляд ілюстрації до вірша.

- Яка це рослина? (Суничка. Трав`яниста)

- Яка будова рослини – сунички? (Корінь, стебло, листки, квітка, ягідка)

- На що схожа ягідка сунички? (На личко з крапочками-веснянками)

- Які ягідки? (Червоні, солодкі, запашні)

- Як можна ще назвати цю рослину? (Лікарською)

- Що з неї роблять? (Варять варення, заварюють з листя чай)

VI. Підсумок уроку

  1. Вправа «Мікрофон»

- Вірші якого поета ми вивчали на попередніх уроках?

- З якими віршами Платона Воронька ознайомилися? («В лісі є зелена хатка», «Картина», «Причина», «Казка про рукавичку»)

- Який із його віршів сподобався найбільше?

- Чому вчать вірші Платона Воронька?

VII. Домашнє завдання.

- Стор. 76, читати вірш в дійових особах, намалювати малюнок.

Станьте першим, хто оцінить розробку

Щоб залишити свій відгук, необхідно зареєструватись.

Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
docx
Додано
13 лютого
Переглядів
217
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку