Урок літературного читання у 3 класі на тему : Є. Башенко «Петрусь і подарунки»

Про матеріал
Тема : Є. Башенко “Петрусь і подарунки’’ Мета : формувати навички правильного виразного читання; продовжувати вчити учнів давати повні відповіді на запитання; розвивати вміння висловлювати свою думку; розвивати пам'ять, увагу, мислення, зв'язне мовлення учнів; вчити давати характеристику дійовим особам; збагачувати словниковий запас учнів; виховувати любов до рідних.
Перегляд файлу

КЗ « Широколанівська спеціальна школа»

 

 

 

 

 

 

 

 

Урок літературного читання у 3 класі

на тему :

Є. Башенко «Петрусь і подарунки»

 

 

              

 

 

 

 

Вчитель:  Стеценко О.О.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2022- 2023 н.р.

 

Тема : Є. Башенко “Петрусь і подарунки’’

Мета : формувати навички правильного виразного читання; продовжувати вчити учнів давати повні відповіді на запитання; розвивати вміння висловлювати свою думку; розвивати пам'ять, увагу, мислення, зв'язне мовлення учнів; вчити давати характеристику дійовим особам; збагачувати словниковий запас учнів; виховувати любов до рідних.

Обладнання : презентація, таблиці, картки, відео.

Хід уроку :

 I. Організаційний момент :

Ось дзвінок сигнал подав

 – До роботи час настав.

Ось і ми часу не гаймо

І урок свій починаймо.

  1. Ранкове коло :

-         Любі діти! Я пропоную стати всім вколо і взяти один одного за руки.

Давайте привітаємось,

Давайте посміхнемося,

Давайте в очі глянемо,

І нам тепліше стане.

-         Діти давайте сьогоднішню нашу зустріч розпочнемо з побажань. (обмін побажаннями)

-         А на цій  чудовій ноті давайте тихенько сядемо на свої місця.

  ІІ.  Актуалізація опорних знань.

  1. Дихальні вправи:

-         А щоб ротик і язичок був на уроці слухняним, виконаємо такі дихальні вправи:

-         “Кулька”, “Хомячок”.

  1. Артикуляційна гімнастика:

-         “Футбол”,

-         “Годинник”,

-         “Гойдалка”,

-         “Бублик”,

-         “Коник”.

  1. Робота над чистомовкою.

Іли – іли – іли – гуси на лужку присіли. 

Али – али - али – потім травку пощипали.

Или – или – или – у водиці лапки мили.

Ою – ою – ою – ґелґотали між собою.

  1. Читайте, доповнюйте склади!

Мали - ...                    

Маши - ...

Лопа - …

Морк- ...

Сини - ...

Картоп - ...

Воро - …

  1. Робота з малюнком .
  2. Гімнастика для очей.
  3. Піраміда слів.
  4. Перевірка домашнього завдання.

Виразне читання вірша “Весна і мама”

Читання ланцюжком.

IIІ. Мотивація навчальної діяльності. Повідомлення теми та завдань уроку.

  1. «Емоційний барометр»

-         Діти, ви , напевно, чули про незвичайну пташку колібрі. Так, от, ця маленька істота за одну секунду  робить 200 помахів крильми. І мені б хотілося від вас на нашому уроці такої ж невтомної працездатності, як у тої колібрі.

-         Сьогодні на уроці ми познайомимося з ще одним цікавим оповіданням . А щоб дізнатися, про кого, відгадайте загадку :

Настало бажане свято,

Довгоочікуваний день народження,

Мама зробила пиріг,

Тато кульки надув,

Гості скоро прийдуть,

І що вони тобі принесуть ? (Подарунки)

-         Вірно діти! На день народження дарують подарунки . Тож сьогодні на уроці ми познайомимся  оповіданням “Петрусь і подарунки”

-         А написав його дитячий письменник Євген Башенко.

  1. Руханка. (відео)

-         Діти давайте відкриєм наші книжки на ст. 107. Роздивіться уважно малюночок.

  1. Прийом “Проблемна ситуація”.

-         Діти хто зображений на малюнку ?

-         Який настрій у хлопчика?

-         А щоб дізнатися чи праві ми давайте уважно послухаємо оповідання.

IV. Сприймання і усвідомлення нового матеріалу.

  1.  Словникова робота.

-         Насупився- став похмурий, незадоволений, надутий.

  1. Виразне читання оповідання вчителем.

-         Про кого розповідається в оповіданні ?

-         Відкриємо підручники на ст. 107 і уважно слідкуємо.

  1. Повторне зачитування.
  2. Читання хором.
  3. Самостійне читання.
  4. Читання кращим читачем класу.
  5. Аналіз прочитаного з елементами вибіркового читання:

-         Хто приїздив до Петрика в гості ?

-         До чого звик Петрик ?

-         Що трапилося одного разу ? (знайдіть і прочитайте)

-         Коли наступного разу бабуся привезла Петрику гостинець, що зробив хлопчик ?

-         Що відповіла йому бабуся ? (знайдіть в тексті і зачитайте)

-         Чому Петрику стало соромно ?

-         Чого вчить нас оповідання ?

  1. Гра “Хибне твердження”

-         Бабуся приїздила до Петрика рідко.

-         Вона завжди привозила хлопчику іграшки, цукерки, черешні або великі апельсини.

-         Одного разу бабуся нічого не встигла купити.

-         Петрусь не образився, а навпаки тільки зрадів.

VI . Підсумок уроку. Рефлексія

  1. - Яке оповідання ми читали на уроці ?

-  Чого вчить нас це оповідання?

- Чи дізналися ми чому хлопчик на малюнку сумував.

  1. Оцінювання.

     «Світлофор знань»

  1. Домашнє завдання.

-         Читати та переказувати оповідання “Петрусь і подарунки”

docx
Пов’язані теми
Літературне читання, 3 клас, Розробки уроків
НУШ
Інкл
Додано
7 березня
Переглядів
334
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку