Тема. Сучасні українські письменники. Катерина Бабкіна «Мсьє Жак та квітнева риба».
Мета. Ознайомити учнів з творчістю Катерини Бабкіної. Формувати навики свідомого мовчазного читання.
Розвивати вміння учнів ставити запитання до прочитаного, давати характеристику головним героям твору.
Виховувати моральні цінності у дітей, їх любов до праці.
Обладнання: портрет Катерини Бабкіної, «Хрестоматія сучасної дитячої літератури для читання в 3 - 4 класах».
Лепбук «Сучасні українські письменники», кольоровий папір.
Очікування:
- формувати мовчазне читання;
- розвивати вміння ставити запитання до прочитаного;
- розвивати вміння висловлювати свою думку;
- виховати товаристськість, повагу один до одного.
Хід уроку
I. Організація класу.
Продзвенів уже урок,
Починаємо урок.
Добре працюватимемо,
Гарні результати матимемо.
II. Актуалізація опорних знань.
- Назвіть сучасних українських письменників, з якими ми уже ознайомилися на попередніх уроках.
- Які їх твори ви читали?
- Які твори їх найбільше вам сподобалися? Чому?
III. Тема і мета уроку.
1. Катерина Бабкіна - сучасна українська письменниця.
2. Читання оповідання К. Бабкіної «Мсьє Жак та квітнева риба» (Мовчазне читання).
3. Робота в парах.
(Запитання до прочитаного.)
4. Вибіркове читання.
- Звідки приїхав вчитель французької мови?
- Яким був вчитель?
- Про яку традицію розповів учитель учням?
- Що послали через пошту учні своєму вчителю?
- Чи відписав мсьє Жак учням з України? Чому?
5. Характеристика головних героїв твору.
IV. Робота з лепбуком.
( Заповнення лепбуку «Сучасні українські письменники»).
V. Фізкультхвилинка.
Тепер всі дружно встали.
Будемо відпочивати.
Нумо, вправу починати.
Руки вгору, руки вниз
І легесенько пригнись.
Покрутились, повертілись,
На хвилинку зупинились.
Пострибали, пострибали,
Раз - присіли, другий - встали,
Всі за парту посідали.
VI. Робота з кольоровим папером.
1. Виготовлення квітневих розробок.
2. Написання побажань на рибках.
VII. Закріплення вивченого.
«Краще пізно, ніж ніколи».
- Чи підходить це прислів'я до змісту прочитаного твору Катерини Бабкіної?
VIII. Підсумок уроку.
1. Вправа «Мікрофон».
- Чому не можна кривдити один одного?