Урок "Little Red Riding Hood"

Про матеріал
План-конспект уроку на тему "Казка «Червона Шапочка» в дійових особах." Розробка уроку до презентації "Little Red Riding Hood"
Перегляд файлу

Урок: Англійська мова        

Тема:Казка «Червона Шапочка» в дійових особах.

Мета:Практичні: Ознайомити учнів з новими ЛО. Розиграти казку «Червона

шапочка». Навчити дітей правильно вимовляти слова, фрази та речення. Зорієнтувати дітей на виконання вправ.

Освітні: Поглибити знання про казки. Розширити словниковий запас учнів.

Розвиваючи: Розвивати фонематичний слух. Розвивати логічний виклад думок. Підтримувати високий рівень мотивації до вивчення англійської мови.

Виховні: Виховувати любов до дитячої літератури. Виховувати активність, бажання більше знати та вміти.

Обладнання:план-конспект, презентація, малюнки.

 

Хід уроку

  1. Початок  уроку

Етап 1. Організаційний момент

Мета : Організація учнів до сприйняття нового матеріалу.

Прийом: Вступне слово вчителя.

  • Stand up, pupils!
  • Good morning.
  • Sit down, please!
  • What is the day today?

 Етап 2. Фонетична зарядка.

Мета : Налаштувати артикуляційний апарат учнів.

Прийом: Хорове повторення за вчителем.

  • Today pupils, we will try play tale “Little Red Riding Hood”.
  • Pupils, listen to me, and repeat after me all together:

/u/ - hood, wood

/ɪ/ -  little

/æ/ - axe, jam

  1. Основна частина

Етап 1. Ознайомлення з новими лексичними одиницями.

Мета : Навчити учнів розпізнавати нові ЛО на слух

Прийом: Активне слухання та індивідуальне повторювання.

  • Pupils, look at the screen, and say me please, what is this?(a hood, a coat)
  • Whom they belong?
  • Yes, Little Red Riding Hood.
  • Say, goodmorning.

Етап 2. Вивчення нових ЛО

Мета : Навчити учнів вимовляти та читати нові ЛО.

Прийом 1: Хорове повторення нових ЛО.

  • What is this?
  • Translate, please.
  • Repeat all together.

Етап 3. Фізкультхвилинка

Мета : Повторення за вчителем слів та рухів.

Прийом: Повторення за вчителем.

  • Now, let’s have a rest. Stand up! Repeat after me all together:

Head, shoulders, knees and toes,
Knees and toes.

Head, shoulders, knees and toes,
Knees and toes.

And eyes, and ears, and mouth,
And nose.

Head, shoulders, knees and toes,
Knees and toes.

Етап 4. Засвоєння нових ЛО

Мета : Сформувати вміння учнів вживати нові вивчені слова на понад фразовому рівні.

Прийом:Постановка казки

  • And now children please go to the blackboard. Playing roles in the tale.
  • Some pupils of you will say the word wolf and Little Red Riding Hood.
  • The second will translate.
  • Please, start.

Етап 5. Систематизація вивченого матеріалу.

Мета : Перевірити вивчений матеріал

Прийом 1:Робота з картками

  • Work in pairs.
  • Pupils, you can see on the edge of the desk letters.
  • You have to make words.
  • And a pair of words that is first.  It is winner.
  1. Заключна частина

Етап 1. Підсумки роботи учнів на уроці.

Мета : Підвести підсумки проведеної роботи.

Прийом 1: Повторення вивчених ЛО.

  • Now I give you the card.
  • Pupils, we can see the words, match them.

Прийом 2: Завершення уроку.

  • Pupils, your were active today. Stand up. Stand still, pleas. Our lesson is over. Good bye!

 

 

docx
Додано
25 січня 2020
Переглядів
476
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку