Предмет: АЛГЕБРА
Клас: 11
Тема: Логарифм числа
Мета:
1. Сформувати поняття логарифма числа, десяткового логарифма та натурального логарифма (що таке неперове число); домогтися засвоєння основної тотожності логарифма; сформувати вміння розв’язувати завдання, що передбачають використання основної тотожності логарифма. 2. Розвивати логічне мислення, просторову уяву, кмітливість. 3. Сприяти формуванню цифрової грамотності, культури математичного мовлення, математичних записів.
Тип уроку: засвоєння нових знань вмінь
Обладнання: Презентація «Логарифм числа», піктограма заголовка теми уроку, фото малюнок портрета математика Леонарда Ейлера, макети інтелектуальних карт.
Хід уроку
І. Організаційний етап.
Налаштовування учнів на роботу на уроці
ІІ. Перевірка домашнього завдання.
1. Перевірка завдання, заданого за навчальним підручником.
2. Колективне розв’язування усних вправ (повторення); робота з інтелектуальною картою.
ІІІ. Актуалізація опорних знань
Запитання для фронтальної бесіди
ІV. План вивчення теми
а) десятковий логарифм;
б) натуральний логарифм:
- неперове число (число e)
- виступ учня «Леонард Ейлер»
V. Закріплення нових знань і вмінь:
1. Робота з навчальним підручником (§ 4, ст.32 – 33/ п.4, ст 36)
2. Розв’язування логічних вправ із презентації
VІ. Підбиття підсумку уроку (рефлексія).
Фронтальне опитування учнів за ключовими частинами уроку
VІІ. Домашнє завдання
Завдання за навчальним підручником: § 4; № 4.3, № 4. 5, № 4.7, № 4.9, № 4.11
Оцінювання учнів:
Повторення
Дидактичні матеріали до уроку
Вивчення теми уроку
Виступ учня на уроці
\