Урок "Мандрівака до школи гарного настрою"

Про матеріал
В ігровій формі в 1 класі НУШ вивчити стройові та підготовчі вправи. Вивчити комплекс ранкової гімнастики. Повторити техніку групування. Розвивати увагу, спостережливість.Формувати в учнів уявлення про емоції як умову, яка забезпечує укріплення здоров’я.
Перегляд файлу

Домаськийнавчально – виховний комплекс

" загальноосвітній навчальний заклад – дошкільний навчальний заклад"

Лозівської міської ради Харківської області

 

 

 

 

 

 

Конспект уроку фізичної культури

в 1 класі

 

«Мандрівка до школи

гарного настрою»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                             Підготувала і провела:

                                                     вчитель початкових класів

                                    спеціаліст вищої

                                                   кваліфікаційної категорії

                                                            Даниленко Тетяна Миколаївна

 

м. Лозова

Тема: Підготовчі вправи: розмикання приставними кроками в колоні, у шерензі, у колі. Загальнорозвивальні вправи: комплекс ранкової гімнастики.Вправи для м’язів тулуба з вихідних положень сидячи. Рухлива гра «Колобки та їжачки», «Збирання листя».

Завдання: вивчити стройові та підготовчі вправи. Вивчити комплекс  ранкової  гімнастики. Повторити техніку групування. Розвивати увагу, спостережливість.Формувати в учнів уявлення про емоції як умову, яка забезпечує укріплення здоров’я.

Місце проведення: спортивний зал.

Інвентар:  гімнастичні мати, демонстраційний матеріал,записпісні Н. Май «Не давайте суму жити», предметнімалюнки:  листики, гриби, сонечко з промінцями.

 

Зміст уроку

Дозування

Організаційно-методичні вказівки

1.

Підготовча частина

14 хв.

 

 

1. Організований перехід до місця занять.

 

 

2. Шикування в одну шеренгу.

3.Оголошення теми і завдань уроку.

Учитель:Ми сьогодніпомандруємо до «Школи гарного настрою». Продовжимо вчитися робити  вправи для м’язів тулуба з вихідних положень сидячи. Розучимо рухливу гру «Колобки та їжачки», «Збирання листя». Будемовчитисяпокращуватинастрій. А поведе нас донезвичайноїШколи Сонечко.

Отже,вирушаємо до Школи гарного настрою разом із Сонечком.
- Щоце з ним ? ( Сумне, без промінців.)
- Промінцірозкидані по класу. Нам треба їхповернути Сонечку і розвеселитийого.
- Допоможемо?
Учні:
- Допоможемо!
 

4. Різновиди ходьби:

- на носках;

- на п’ятках;

- у напівприсиді.

5. Різновиди бігу:

- протиходом;

- змійкою.

6.Розмикання приставними кроками;

- у колоні;

- у шерензі;

- у колі.

6. Комплекс загальнорозвивальних вправ  під пісню      Н. Май «Не давайте суму жити».  (Прикріплюємо промінчик).

1 хв.

 

 

1 хв.

1 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1 хв.

 

 

 

1 хв.

 

 

2 хв.

 

 

 

7 хв.

Звернути увагу на зовнішній вигляд учнів.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Слідкувати за правильністю виконання завдань, виправляти помилки.

 

Біг виконувати  в повільному темпі

 

 

 

 

 

 

Звучить пісня      Н. Май «Не давайте суму жити».

2.

Основна частина.

  1. хв.

 

 

Вчитель. Давайте зберемо мішок. Покладемо в нього все, що заважає: всі образи, сльози, сварки, смуток, невдачі, розчарування … Зав’яжемо його і вирушимо в дорогу збирати сонячні промінці. Шлях ваш далекий, дорога важка, мішок тисне на плечі, втомилися і стали важкими руки, ноги. О-ох! Як хочеться відпочити! Давайте так і зробимо. Знімаємо мішок і сідаємо на землю (на мати).

1.Вправи для м’язів тулуба з вихідних положень сидячи.Вчитель. Свіжий запах трав, аромат квітів наповнює дихання. Земля забирає всю втому, тривоги, образи, наповнює тіло силою, свіжістю …

2. Ходьба звичайна в колоні по одному з лівої ноги.

3. Зупинка на місці після звичайної ходьби по команді «Стій!».

 

4. Прийняття положення «упор присівши».

Треба йти далі… Ви йдете полем серед квітів, стрекочуть коники, дзижчать бджоли, співають птахи. Давайте насолодимся запахом квітів. Понюхаємо їх.

5. Групування після упору присівши.Діти, вам легко і радісно, мішокзовсім не заважає, він став ще легшим

 

 

6. Рухлива гра «Колобки та їжачки».

Клас об’єднують у групи: «Колобків» та «Їжачків». Діти вільно пересуваються по майданчику. За сигналом «Колобки!» діти цієї групи приймають положення  групування біля матів і виконують перекати назад і вперед. У цей час Команда «їжачків» на майданчику приймає положення групування у присіді. За наступним сигналом діти вільно бігають по майданчику. За командою «Їжачки!» діти цієї групи працюють на матах, а «колобки» – на майданчику. Перемагає команда, що припустилася меншої кількості помилок.

7. Рухлива гра «Незабаром зима».

Створення проблемної ситуації: дітям пропонується у формі гри допомогти сім’ї їжачків підготуватися до зими.

– Діти! Незабаром зима. Усі звірята готуються до  холодів. Одні  утеплюють свою нірку, а інші роблять  запаси. Сьогодні, по дорозі до школи, я зустріла сім’ю їжачків -  тато, мама та двоє маленьких їжаченят. На своїх колючих спинках дорослі їжачки несли різні грибочки, а їжаченята -  листочки для того, щоб утеплити свою домівку. Вони попросили вас допомогти їм у підготовці до зими. А саме, зібрати грибочки і листочки. І для цього  ми з вами об’єднаємося в команди. Одна команда збиратиме листя, а друга – гриби.

Підсумок гри.

Листя яких дерев ми  допомагали збирати? Які гриби ми зібрали?

Що ми можемо побажати лісовим мешканцям?

 

 

 

 

 

3 хв.

 

 

1 хв.

 

1 хв.

 

 

1 хв.

 

1 хв.

 

 

5 хв.

 

 

 

 

 

 

Фронтальний метод організації діяльності учнів.

 

Початок ходьби повторити 3-4 рази

Використовувати підрахунок перед зупинкою.

 

Виправляти помилки під час виконання завдання.

 

 

 

Ігровий метод організації діяльності учнів.

Стежити за правильним виконанням.

 

 

 

 

 

Перед грою по майданчику розкидають листя і гриби. Учні під музичний супровід (темп вище середнього) біжать по колу. З припиненням музичного супроводу учні зупиняються і збирають листя і гриби.)

 

3.

 Заключна частина.

3 хв.

 

 

1. Шикування в шеренгу.

2. Підбиття підсумків уроку

– Дякую вам, діти, за допомогу їжачкам. Ви були дружні, згуртовані. Молодці!

Вчитель. Подивіться, ваш мішок спорожнів …

Вітерець наповнює ваш мішок радістю, добром, любов’ю …

Все це багатство ви несете в свій будинок. Поділіться зі своїми рідними, друзями

Учні беруться за руки і хором промовляють по 1 строчці за вчителем:

Даруйте людям ласку і тепло.

І не скупіться на слова ласкаві.

Щоб добрим людям добре всім було,

Щоб людяність цвіла у кожній справі.

Вчитель прикріплює до Сонечка промінчиків.
Наше Сонечко стало веселим завдякивашійнаполегливійроботі на уроці. У ньогогарнийнастрій. Дякую і я вам за роботу.То ж і ви усмішкамиподаруємо один одному позитивнийнастрій.
3.Перехід дітей до класу.

1 хв.

1 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1 хв.

 

Оцінити техніку виконання підготовчих  вправ.

 

 

 

 

doc
Додано
29 січня 2019
Переглядів
592
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку