Урок-мандрівка по материку Північна Америка

Про матеріал
Урок узагальнення і ситематизації знань. Нестандартний урок, мета якого узагальнити рівень знань учнів з вивчених тем, удосконалювати навички роботи з картами атласу; визначити рівень засвоєння учнями навчального матеріалу. Розвивати кмітливість, почуття відповідальності, вміння творчо мислити та формувати навички роботи в команді; виховувати почуття доброти та взаємопідтримки, творчу особистість учнів та інтерес до географічної науки.
Перегляд файлу

Урок-мандрівка по материку Північна Америка

 

Очікувані результати:                                                                                  

  1. Ознайомити  з загальним оглядом материка Північна Америка за типовим планом, вміти  виділяти його своєрідність та особливості природи.
  2. Формувати географічне мислення, вміння аналізувати, встановлювати причинно-наслідкові зв’язки.
  3. Розвивати навики монологічної мови, читання і аудіювання з вилученням необхідної інформації.
  4. Вдосконалити практичні вміння та навички працювати з картами атласу, підручником та іншими джерелами знань.
  5. Компетентності на уроці:
  • Спілкування державною мовою
  • Спілкування іноземними мовами
  • Математична грамотність
  • Компетентність в природничих науках
  • Інформаційно-цифрова
  • Уміння навчатися впродовж життя
  • Соціально-громадські компетентності
  • Екологічна грамотність
  • Загальнокультурна
  • Підприємливість

           Тип уроку:   Урок  перевірки  й  корекції  знань,  навичок,  умінь

 

Форма проведення: урок – мандрівка.

Обладнання: фізична карта Північної Америки, атласи, ілюстрації природи материка, картки із завданнями, написи етапів мандрівки, комп’ютерна підтримка, презентація, відео.

         Методи та прийоми: робота в групах, «Мікрофон», «Асоціативний кущ», «Цифровий диктант, вправа  «Так чи Ні», робота з картою, аналіз відеоролику, робота зі словами, інтерактивні вправи.

 

 

Структура уроку:

І. Орієнтація, мотивація діяльності.

     1.  Створення сприятливої атмосфери

Прийоми: епіграфи, інтелектуальна розминка тощо

 

Добрий день, шановні гості і діти!

Звучить спокійна музика.

      Уявіть, що у ваших долоньках - дрібка гарного настрою. Поділіться ним, щоб    

зробити день приємнішим для всіх, хто зараз поряд з вами. Адже

Американський винахідник Генрі Форд сказав:

    Зібратися разом - це початок,

    Триматися разом - це прогрес,

    Працювати разом - це успіх!

    Ми зібралися,тримаємося разом і починаємо працювати. Бажаю успіху! 

Відчуємо себе часточками колективу, краю, держави, Всесвіту і скажімо собі:

  • Я прийшов на урок  для чого? …(Учитися).
  • Треба бути  яким? …(Спокійним).
  • Зі мною хто? …(Мої друзі).
  • Вони мене що? …(Поважають).
  • Мені це як? …(Приємно).
  • Я готовий до чого? …(До успішної роботи).

 

2. Мотивація 

Прийоми: постановка проблемних питань, зв’язок з життям, з майбутнім, залучення досвіду дітей тощо

 Намріявся далекий дивний край,

Де пам’ять береже чарівність прерій.

Сучасних плес веселий сонцеграй

Неначе в казку відкриває двері.

В тій казці – спека спраглих плоскогір,

І царство кактусів, маленьких та великих,

Хребти забілених снігами гір

І водоспаду богатирські крики.

Тут урвища каньйонів гордих рік

Нагадують величні стіни храмів,

Тут лихоманки золотої вік

Висвітлював серед пришельців хамів.

Тут ірокез, гурон і ескімос

Проходили життя дітьми природи,

Хоч шаленіючий на півночі мороз

До глибини скував гірські породи.

Сюди з усього світу ринув люд,

Щоб край чужий Вітчизною назвати,

Дорожче золота тут цінять творчий труд,

Якому хмарочоси піднімати

Вчитель.

Як ви зрозуміли, у вірші подано опис Північної Америки. Північна Америка – другий материк Західної півкулі, який разом із Південною Америкою утворює єдину частину світу. Є тут і великі рівнини, і укриті вічними снігами величні гори, бідні на органіку арктичні пустелі та вічнозелені вологі ліси, високо травневі степи – прерії і жаркі, майже безжиттєві пустелі.

Ти на Землі живеш,                                    

Тож пізнавай її!..

Ти, як Колумб,

Відкрий щодня нову країну,

Материк чи річку край села.   

      2. Мотивація навчальної діяльності.

  • Усе розпочалося з подорожі… і наука географія, і наш з вами урок. Географія – це науки подвигу та руху, що кличе в незвідані простори. До подолання перешкод на шляху до відкриттів, перемог, знань.

Це наука звитяжних людей, що перетинали моря і гори, падали від втоми та підводились, гинули, але завжди прагнули йти вперед, мандрували, відкривали екзотичні країни та материки.

На сьогоднішньому уроці ми трошки станемо географами – мандрівниками й помандруємо екзотичним і унікальним материком. Колись цей материк називали новим світом.

      3. Визначення очікуваних результатів.

Ви, напевно, неодноразово дивилися по телебаченню пізнавальну передачу «Світ навиворіт із Дмитром Комаровим.

І сьогодні на нашому уроці ми створимо схожу передачу Світ навиворіт з учнями 7 класу____________ школи,  помандруючи до чарівного та загадкового материка Північна Америка, яку ми з вами вивчати протягом 7 уроків та створимо Новий сезон 20____ року .

Наша Програма буде складатися із 7 випусків:

 

І випуск – «Пакуємо валізи»

II випуск – «Навколо материка»

III випуск – «Цифри на карті Північної  Америки

IV випуск – «З висоти гелікоптера»

V випуск – «Подорож річками та озерами Північної Америки»

VI випуск – «Дивовижний світ природи Північної Америки»

VII випуск –« Зустріч в аеропорту «Бориспіль»»

Під час яких  ми спробуємо повторити та закріпити вивчений на попередніх уроках матеріал з теми «Північна Америка». А також дізнатися чогось нового і того, чого не дослідили на попередніх уроках. А якщо на шляху нам зустрінуться перешкоди й непорозуміння, то ми спробуємо подолати їх разом.

Перешкодами в нас будуть завдання і запитання, які ми повинні розв’язати, щоб успішно рухатися далі.  На нашому уроці ми весь час будемо змінювати види діяльності та поєднувати їх з цікавою інформацією. А щоб краще запам’ятався вам цей урок і у ввійшов у вашу біографію в розділ «Навчання в _______________ЗОШ «, ми виконаємо таку вправу.

ІІ. Цілепокладання.
1. Повідомлення теми, мети, завдань уроку.

А щоб краще цей урок вам запам’ятався і увійшов у вашу біографію  в розділі «середня школа» ми виконаємо ось таку вправу, під час якої ми використаємо математичні дії.

  1. Знайти суму цифр площі материка Пн. Америка. (2+4+2)
  2. До цієї цифри додати кількість заток  Пн Америки. (4)
  3. Отриману цифру поділити на кількість океанів, що омивають Пн. Америку. (3)
  4. Цю цифру помножити на кількість півостровів у Пн. Америці. (5)
  5. До цієї цифри додати кількість кліматичних поясів, у яких розташована Пн. Америка (6)
  6. До цієї цифри додати кількість високорозвинених країн, що знаходяться у Пн. Америці (2)

(8+4):3·5+6+2=28 лютого   (бесіда з учнями що означає число 28 на уроці)

     Увага, сьогодні 28 лютого в Україні, державі, що розташована на материку Євразія в с. _____________ стартують у науково-географічну подорож  до Північної Америки на двох кораблях багаторазового використання  «Гейзер» та «Торнадо»  екіпажі учнів 7 класу. Два казкові кораблі встановлено в порту знань, що знаходиться в _______________загальноосвітній школі.

     Отже, члени екіпажів на чолі зі своїми капітанами готові до плавання?.

     Ми бажаємо вам продуктивної праці під час подорожі.

 А що ви очікуєте від сьогоднішньої подорожі?

учні записують на стікерах і прикріплюють до корабля)

Вчитель

  Яке ж обладнання  вам потрібно для  подорожі.  ( карти, атласи, підручники, додаткова література).

________________________________________________________________________

 

 

У нашій мандрівці не буде переможців та переможених. Ми будемо працювати цілими командами, виконувати завдання  в  парі,  індивідуально, але не забуваючи, що ми одна команда, ми єдині, ми завжди будемо простягати руку  допомоги.

    Сьогодні цей урок для вас буде незвичний тим, що оцінювати свою роботу на уроці будете ви самостійно, за допомогою картки,а зробить підсумок – капітани ваших команд

Я  _____________________________+   МОЇ  ДІЇ  НА УРОЦІ

 

1. Я знаю з теми: ___________________________

2. Я хочу дізнатися :________________________

3. Я – досліджував :_________________________

4. Працюю  в парі :_________________________

 5. Я дізнався :______________________________

         6. Моя оцінка за повторення_________________

 7. Моя оцінка за урок _____

         8. Оцінка команди.______

 

Отже в мандрівку, попутного вам вітру і ніяких перешкод.

 

РЕКОРДИ    МАТЕРИКА

  • Найбільший острів — Ґренландія (площа — 217 тис. км2).
  •  Найдовший   гірський   ланцюг — Кордильєри (довжина —

18 тис. км).

  • Найбільший озерний край — Манітулін (площа — 2766 км2, на

озері Гурон).

  • Найбільший каньйон — біля річки  Колорадо (довжина —

420 км, глибина — 1645 м, ширина— 6-20 км).

  • Найбільший гейзер — Гігант (висота стовпа киплячої води — 90м,

у Національному парку Йєллоустоун).

  • У пустелі Арізона живуть кенгурові щури, які не п'ють воду
  • Найбільший у світі океанічний приплив (затока Фанді, Канада,

висота  18 м).

  • Найкоротша у світі річка — Роу   (штат Монтана, 80м).
  • Перший у світі Національний парк — Йєллоустоунський.
  • Найбільша печера—Флінт-Ма­монтова (довжина 560 км, США,
  • штат Кентуккі).
  • Найбільше за площею озеро — Верхнє (площа 82,4тис. км2).
  • Найнижчий, чагарник — карли­кова  верба (заввишки 5 см, острів
  • Ґренландія).

 

 

 

 

ІІІ. Цілереалізація.

  1. рюкзак 1Перевірка знань фактичного  матеріалу (усна фронтальна бесіда, усна індивідуальна розмова).

 

   З чого починається  будь - яка  мандрівка?

       (учні  дають   відповіді – пропозиції )

   На мою думку, нашу мандрівку розпочинаємо зі збору рюкзака.  Нам потрібно зібрати до рюкзака необхідні  речі ( в нашому випадку ) - це  ваші знання. Від наповнення  рюкзака  ми  зможемо мандрувати далі. 

І випуск – «Пакуємо валізи»

ІІІ конкурс – «Обережно, айсберги!».

Ці великі брили льоду неначе флотилії сліпучо-білих лайнерів, що світяться зсередини таємничою блакиттю, вони дрейфують біля берегів о. Гренландія. Про які брили льоду йде мова? Так , ви здогадалися, це – айсберги.

Ви, мабуть, дивилися фільм про загибель корабля «Титанік». Він рухався у густому тумані, і ті, хто стояли на вахті в рульовій рубці, не помітили, як ніс корабля врізався в айсберг. «Титанік» дістав велику пробоїну і затонув. Так, це дуже страшна пригода – зіштовхнутися з айсбергом.

Наступний конкурс «Обережно, айсберги!». Ми дізнаємося, чи вдасться нашим кораблям без втрат обминути ці льодові брили, що постануть на їхньому шляху. Для кожної команди виставлено по 4 айсберга. Команди йдуть ланцюжком. Той, хто стоїть попереду – рульовий, від нього залежить доля корабля. Рульовий піднімає перший айсберг і дає відповідь на запитання, що написане на ньому. Якщо відповідь не правильна, гравець вибуває за борт судна і може «замерзнути» в крижаній воді. Але його може підібрати сусідня команда, давши правильну відповідь з поясненням. Тоді гравець стає до команди суперників останнім гравцем.

 

Вправа для команди «Гейзер» - «Відгадай об’єкт» (чол.чи  жін.)

 

  1. Маккензі – річка
  2. Кактус – рослина
  3. Орісаба – вулкан
  4. Торнадо – смерч
  5. Мерчісон – мис
  6. Єллоустон – нац.. парк
  7. Мак-Кінлі – гора

 

Вправа для команди «Торнадо»  -   «Здивуй всіх»  (Топоніміка географічних об’єктів).

 

Острів Гренландія – «зелена земля» (назвали вікінги: влітку південні краї острова вкриті зеленими луками).

ПівострівЛабрадор – «землероб»,

Півострів Флорида – «квітучий»,

Півострів Каліфорнія – «гаряче гроно»,

Півострів Юкатан – «не розумію»,

Півострів Аляска -  «китове місце».

 Острів Ньюфаундленд – «нова відкрита земля».

Мексиканську затоку - «гаряча сковорода»,

Гудзонова затока – «мішок з льодом».

 

Складання візитної картки материка Північна Америка.

      Найбільший арктичний архіпелаг – Канадський Арктичний архіпелаг (Канада).

      Найбільший у світі острів – Ґренландія, площа 2,18 млн. км2.

      Найбільша карстова печера світу – Флінт-Мамонтова печера, довжина 560 км. (США).

      Найбільший за глибиною каньйон на Землі – каньйон Колорадо (штат Арізона США).

      Найбільш пустельна безводна западина на земній поверхні – Долина Смерті (США, пустеля Мохаве).

      Найбільші за висотою припливи в світі – затока Фанді, 18 м. (Канада).

      Найбільше за площею прісноводне озеро світу – озеро Верхнє, площа            82,4 тис. км2.

      Найекзотичніший водоспад світу – Ніагарський, з’єднує озера Ері і Онтаріо, кордон Канади і США.

      Найстаріший на земній кулі національний парк – Єллоустонський, 1872 р.

      Найбільше в світі місто – Мехіко, столиця Мексики, 20 млн.чоловік.

      Найдовший у світі кордон, що не охороняється – кордон між США та Канадою.

      Найбільший гейзер – Гігант, висота стовпа киплячої води – 90 м.

      Найнижчий чагарник – карликова верба, заввишки 5 см (о. Ґренландія).

      Найвищий вулкан – Орісаба, 5700 м (Мексика).

 

 

II випуск – «Навколо материка»

(інтерактивна вправа для повторення номенклатури Пн. Америки)

 

Моря – позначені синім маркером

Протоки і затоки – зеленим,

Острови і півострови – чорним,

Крайні точки – червоним

 

Моря – Берінгове, Бофорта, Баффіна,  Карибське

Протоки і затоки (9):  протоки – Берінгова, Гудзонова, Девісова, Флоридська.

Затоки – Гудзонова, Аляска, Св. Лаврентія, Каліфорнійська, Мексиканська.

Острови і півострови: острови – Канадський арктичний архіпелаг, Баффінова Земля, Гренландія, Ньюфаундленд.

Півострови – Аляска, Каліфорнія, Лабрадор, Флорида, Юкатан.

Крайні точки - Мерчісон, Мар’ято, Св. Лаврентія, Сент Чарльз

 

 

Учитель географії : Мови спілкування – українська, англійська.

TeacherofEnglish: Привітайте, друзі, один одного.

     -    Доброго дня! 

- Good afternoon!

  • Привіт!

- Hello!

  • Здоровенькі були!

- How are you?

  • Ради бачити!

- Glad to see you!

  • Будемо знайомі!

- Glad to meet you!

  • Здрастуйте!

- Hi!

  • Добридень!

- How do you do?

 

 

III випуск – «Цифри на карті Північної  Америки

Вправа «Дуель» (Ти мені,  а я тобі)

  • На карточках у вас написані цифри, ви повинні пояснити, яке відношення вони мають до Північної Америки

Команда «Торнадо»

  • 24 млн кв. км ( Площа Північної Америки)
  • 6420 км (Довжина річки Міссісіпі)
  • 530 км ( Довжина найбільшої Флінт – Мамонтової печери)
  • 1871рік (Перший у світі Національний парк –Єллоустоунський)
  • +56,6˚С (У 1913р. в національному парку «Долина Смерті» зафіксували таку температуру)
  • 80 км. (довжина Панамського каналу)
  • 700 км/год(швидкість вітру в торнадо)

 

Команда «Гейзер»

 

  • 80 м ( Найкоротша у світі річка Роу)
  • 5см  ( Найнижчий чагарник Карликова верба)
  • 533млн ( Населення Північної Америки)
  • 6193 (найвища точка г. Мак-Кінлі)
  • -85 (міжгірна западина Долини Смерті)
  • 200 (кількість гейзерів зосереджено в Єллоустонському національному парку)
  • 2176 кв. км (Площа острова Гренландії

 

       2. Перевірка знань основних понять(письмова перевірка 8-10 хвилин, індивідуальне опитування).
 

 

IV випуск – «З висоти гелікоптера»(Диференційований підхід)

У цьому випуску ми поговоримо про рельєф та клімат Пн Америки.

1 – робота в парах

  • 2 учнів біля дошки виконують інтерактивну вправу «Пазли»  . (потрібно за формами рельєфу скласти фізичну карту Пн. Америки і розповісти про них)
  • 2 учнів виконують Вправу «Знайди потрібну інформацію»( на сайті погоди «Синоптик» віднайти інформацію про погоду в м. Вашінгтон та в м. Мехіко. Порівняти.

 

2 частина  Вправа «Так», «Ні» по темі «Клімат»

(використання сигнальних карток) Так – зелена, Ні - червона

  1. Територія Північної Америки розташована в усіх кліматичних поясах. (НІ)
  2. На території материка відсутній антарктичний пояс. (ТАК)
  3. На клімат материка впливають пасати. (НІ)
  4. Найменшу площу займає субекваторіальний кліматичний пояс. ( ТАК)
  5. Найбільша кількість кліматичних областей утворилася у тропічному кліматичному поясі Північної Америки. (НІ)
  6. Найвищу температуру повітря в Північній Америці зареєстровано в Долині Смерті – +56,70 С. (ТАК)
  7. Найбільшу територію материка займає помірний пояс (Так)
  8. Для північного узбережжя материка характерний арктичний тип клімату(Так)
  9. Тропічний пояс найвологіший(НІ)
  10. В основних кліматичних поясах переважає одна повітряна маса(Так)
  11. Екваторіальна повітряні маси приносять опади в субекваторіальний пояс(Так)
  12. Материк розташований в екваторіальному кліматичному поясі(НІ)
  13. Торнадо - це короткочасні, але надзвичайно великої руйнівної сили повітряні
  14. вихори(Так)
  15. Морські течії помітно впливають на клімат материка(Так)
  16. Південний схід материка омивається холодною Каліфорнійською течією(НІ)
  17. Найменше опадів випадає на сході материка(НІ)

Висновок. Материк розташований в усіх кліматичних поясах крім екваторіального, що впливає на клімат материка

Вправа «Ерудити» Проблемні запитання.

Командам роздаються запитання, на які вони відповідають.

І команда.ІІоясніть причини формування берегової пустелі на півострові Каліфорнія.(тропічний пояс, холодні течії)

2 команда. Поясніть, чому у січні в районі мису Мерчісон не обійтися без теплого одягу. В той же час на мисі Мар’яно можно ходити в шортах (Мерчісон розташований у субарктичному холодному кліматичному поясі, Мар’ято в теплому-субекваторіальному)

3 команда.ІІоясніть, як змінився б клімат на території Північної Америки, якби Кордильєри були розташовані на сході материка?(збільшився вплив Тихого океану, опади випадали з заходу на схід)

 

 

V випуск – «Подорож річками та озерами Північної Америки»

  (інтерактивні вправа)

Команда «Торнадо»(До яких басейнів належать річки Пн. Америки?)

Річки басейну Атлантичного океануМіссісіпі, Міссурі, Огайо, Св. Лаврентія

Річки басейну Пн. Льодовитого океануМакензі

Річки басейну Тихого океануКолумбія, Колорадо, Юкон

 

Команда  «Гейзер»(назвати озера Пн. Америки, як їх називають за утворенням?)

  1. Великі американські озера – тектонічні
  2. Вінніпег
  3. Атабаска                                ↕--льодовикове
  4. Велике  Невільниче
  5. Велике Ведмеже
  6. Велике Солоне -  реліктове

 

Зростання господарського використання вод суходолу спричинило їхнє забруднення – відходами промислових підприємств, сільськогосподарськими добривами, викидами транспортних засобів(насамперед автомобілів). Ще зовсім недавно Великі озера відрізнялися дивною чистотою, але зараз забруднені й вони, особливо постраждало озеро Ері. Унаслідок забруднення його вод тут розмножилися бактерії, а цінні породи риб зникли. Тому США прийняли спеціальну програму з очищення внутрішніх вод, але навіть за рахунок значних коштів, що їх виділила держава, не можна повністю очистити водойми суходолу.

 

       4. Фізкультпауза.

 

Хвилина відпочинку. Аутотренінг.

                                Подорож нас трохи втомила,

                                 Ну а зараз відпочинемо разом.

Сядьмо зручно, поглянемо на картину і проникнемо в чарівний світ природи, заплющивши очі простежимо: як ми вдихаємо чисте повітря, вітерець гладить наші голівки, нам вслід усміхається сонечко і дзюркоче струмок, ніби розмовляє з нами. Наші руки торкаються рослин, і ми чуємо мелодійні голоси птахів. Це неповторний світ, в якому живемо ми.

А зараз прокидаймось, любі друзі, від цих прекрасних емоцій.

 

       3. Перевірка глибини усвідомлення  знань(письмове опитування, самостійне складання таблиць, схем тощо).

 

VI випуск – «Дивовижний світ природи Північної Америки»

 

Цифровий диктант

 

Учень. Під впливом господарської діяльності людини природа Північної Америки значно змінилася. Щоб зберегти природні комплекси в їхньому первісному вигляді, створено багато заповідників і національних парків.

Перлиною північноамериканської природи є Єллоустонський національний парк, створений в 1874 році. Він розташований на висоті близько 2300 м над рівнем моря. Парк відомий не тільки своїми гейзерами-велетнями, а й неповторними вулканічними й тайговими ландшафтами. У його хвойних лісах збереглося багато хижаків, зокрема ведмеді-барибали й грізлі.

Учень. Чудовим витвором природи Північної Америки є Великий Каньйон річки Колорадо. Каньйон простягається на 350 км, досягаючи завширшки від 6 до 28 км. І в глибину до 1,8 км. На річці Колорадо створений національний парк Великий Каньйон, заповідник Великий Каньйон і національний парк Каньйонленд.

Учень. Ще один відомий парк Північної Америки – Долина Смерті. Місцевість розташована на 86 км нижче рівня моря, вона є найбільш безводною пустельною западиною у світі. Це розпечена сонцем піщана каліфорнійська пустеля. Опади тут трапляються не кожного року, а температура повітря влітку ніколи не опускається нижче + 400 С, а в 1913 р. тут зафіксували температуру повітря + 56,70 С.

Учень. На території Північної Америки є ще один національний парк – Секвоя. Він розташований у штаті Каліфорнія на висоті понад 1500 м. Парк заснований у 1890 р. з метою охорони лісових масивів секвої, які перебували під загрозою знищення. Всі дерева. Що досягають гіантських розмірів представлені двома видами – секвоєю вічнозеленою і секвоядендроном гігантським. В парку "Секвоя" росте наймасивніше дерево на Землі – "Генерал Шерман", висота якого 83,82 м, а діаметр стовбура становить 31,3 м. Вік цього дерева – 2,5 тис. років.

 

5. Застосування знань у нестандартних умовах.

VII випуск –« Зустріч в аеропорту «Бориспіль»

  • Діти, сьогодні ми завершили роботу над  створенням нового сезону програми «Світ навиворіт з  учнями 7 класу ______________ ЗОШ здійснивши подорож Північною Америкою. Відео Ви всі стали відомими людьми, поділіться своїми враженнями про новий світ через репортаж.  Журналістами Каналу «1+1» будуть ваші капітани.

Інтерв’ю

Відео з Каліфорнії

Дати відповідь на проблемне запитання: Чи має Україна можливість для економічного розвитку, наближеного до розвинутих країн?

 

 

 ІV. Рефлексивно-оцінюючий.

    1.  Підведення підсумків

Прийоми: бесіда, відповіді на запитання щодо змістовного аспекту уроку (наскільки корисним вивчений матеріал? Де можна застосувати у мовній практиці? тощо)

  1. Власне рефлексія

 

Вправа «Дерево успіху»(позначення на інтерактивній дошці)

3.Цінування й оцінювання діяльності учнів на уроці

(не тільки кінцевого результату, а й роботи в процесі уроку)

(заповнення табеля успішності капітаном команди)

Хочу сподіватися, що мандрівка Північною Америкою і сторінками підручника настільки вас захопить, що ви неодмінно захочете у майбутньому подорожувати просторами цього материка. І вірю, що кожен з вас відкриє для себе щось нове і корисне.

Домашнє завдання     Написати звіт про дослідження  материка.

                                     

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                                                Додатки

 

 

 

 

 

ЗВІТ  __________________________________________

  Материк  Північна Америка відносно екватора розташований в Північній півкулі, його площа разом з островами дорівнює 24 млн км2. Найбільше порізана берегова лінія на півночі материка, тут знаходиться Канадськийарктичний  архіпелаг, глибоко врізається Гудзоновазатока та знаходиться найбільший півострів Лабрадор. Найбільший острів Гренландія  знаходиться на північному сході материка.

   На заході материка  розташувалися  гори Кордильєри, з найвищою точкою  Мак-Кінлі.

   Материк лежить у всіх кліматичних поясах крім Екваторіального. На сході материка рухається найбільша тепла течія Гольфстрім

  Найбільша річка Міссісіпі  несе свої води до Атлантичного океану. На річці Ніагарі,що з'єднує озера Ері та Онтаріо розташований найпотужніший Ніагарський водоспад .

 

 

 

 

Звітна таблиця роботи команди «Гейзер» під час мандрівки до Північної Америки

Прізвище, ім’я учня

I випуск

«Пакуємо валізи»

II випуск

«Навколо материка»

III  випуск

«Цифри  на карті «Пн. Америки»

IV випуск

«З висоти гелікоптера»

V випуск

«Подорож по річкам та озерам Пн. Америки»

VI випуск «Дивовижний світ природи Пн. Америки»

VII випуск «В аеропорту «Бориспіль»

1.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.

 

 

 

 

 

 

 

 

4.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Гра «Подорож чудернацькими місцями материка»

 Щоб дізнатися проте, а як же зовнішні сили вплинули на рельєф материка пропону. здійснити віртуальну подорож.

1 станція – перегляд відео фрагмента « Гранд-Каньйон» https://youtu.be/m4fCKpiTxxQ

 

Проблемне питання: Чому Великий Каньйон на річці Колорадо постійно поглиблюється?

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________.

 

2 станція – перегляньте відео фрагмент про Флінт-Мамонтову печеру. та проаналізуйте інформацію нижче. https://youtu.be/ZqVvyFS1a-g

    Багато тисяч років тому величезну частину материка вкривав величезний льодовикю Під його вагою значна частина континенту опустилася Цим пояснюється розчленованість берегової лінії особливо її північної частини. Внаслідок проходження материка утворилися озерні улоговини. Рухаючись льодовик згладжував поверхню, нагромаджуючи валуни та піщані горби. Формували рельєф також поверхневі та підземні води. Підземні води , розмивши вапняки утворили найдовшу в світі Флінт-Мамонтову печеру (довжина 500км), її глибина до 300 метрів.

 

 

Картинки по запросу фото айсбергів

Картинки по запросу фото айсбергів

 

 

 

 

Картинки по запросу фото айсбергів

Картинки по запросу фото айсбергів

 

 

 

 

Картинки по запросу фото айсбергів

Картинки по запросу фото айсбергів

 

 

 

 

 

Картинки по запросу фото айсбергів

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6420 км.

 

 

530 км.

 

1871 рік

 

+56,6 ˚С

 

80 км

 

700 км/год

 

80 м.

 

5 см.

 

533 млн.

 

6193м.

 

-85 м.

 

200

 

2176 кв.км.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Я  _____________________________+   МОЇ  ДІЇ  НА УРОЦІ

 

1. Я знаю з теми: ___________________________

2. Я хочу дізнатися :________________________

3. Я – досліджував :_________________________

4. Працюю  в парі :_________________________

 5. Я дізнався :______________________________

         6. Моя оцінка за повторення_________________

 7. Моя оцінка за урок _____

         8. Оцінка команди.______

___________________________________________________________________________________________

Я  _____________________________+   МОЇ  ДІЇ  НА УРОЦІ

 

1. Я знаю з теми: ___________________________

2. Я хочу дізнатися :________________________

3. Я – досліджував :_________________________

4. Працюю  в парі :_________________________

 5. Я дізнався :______________________________

         6. Моя оцінка за повторення_________________

 7. Моя оцінка за урок _____

         8. Оцінка команди.______

____________________________________________________________________________________________

Я  _____________________________+   МОЇ  ДІЇ  НА УРОЦІ

 

1. Я знаю з теми: ___________________________

2. Я хочу дізнатися :________________________

3. Я – досліджував :_________________________

4. Працюю  в парі :_________________________

 5. Я дізнався :______________________________

         6. Моя оцінка за повторення_________________

 7. Моя оцінка за урок _____

         8. Оцінка команди.______

____________________________________________________________________________________

Я  _____________________________+   МОЇ  ДІЇ  НА УРОЦІ

 

1. Я знаю з теми: ___________________________

2. Я хочу дізнатися :________________________

3. Я – досліджував :_________________________

4. Працюю  в парі :_________________________

 5. Я дізнався :______________________________

         6. Моя оцінка за повторення_________________

 7. Моя оцінка за урок _____

         8. Оцінка команди.______

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Географія, 7 клас, Розробки уроків
Інкл
До підручника
Географія 7 клас (Чернов Б.О., Стадник О.Г., Миколів І.М.)
Додано
21 березня 2023
Переглядів
377
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку