Урок "Масштаб. Вимірювання відстаней на карті."

Про матеріал
Урок - практична робота. Головна мета: вдосконалювати навички знаходження відстаней на карті, розвивати графічні навички та вміння працювати в парі
Перегляд файлу

Тема. Масштаб. Вимірювання відстаней на карті.

Мета. Поглибити знання учнів з теми «Масштаб», вдосконалювати навички  знаходження відстаней на карті, розвивати логічне мислення, графічні навички, вміння працювати самостійно та в парі, виховувати охайність, любов до математики. 

Обладнання. Картки для усного рахунку, картки для практичної роботи, схеми.

Хід уроку

І. Організація початку уроку

1. Привітання

2. Перевірка готовності до уроку

ІІ. Мотивація навчальної діяльності

Оберіть собі кружечок і залиште до кінця уроку.

Хто обрав зелений колір, того чекає успіх сьогодні на уроці, обранці червоного – мають бажання спілкуватися, жовтого – будуть проявляти активність, синього – будуть наполегливими. Тож починаємо, нехай вам усім пощастить.

ІІІ. Перевірка домашнього завдання

ІV. Актуалізація опорних знань

  • Завдяки чому ми маємо змогу зображувати великі об’єкти на папері?
  • На що вказує масштаб?
  • Які є види масштабів? (числовий, іменований, лінійний)

V Застосування знань

  1. Колективне розв’язання задач

1 Перетворити числовий масштаб в іменований

1:500000  1:1000000

 

2 Перетворити іменований масштаб в числовий

1см-200м  1см-5км

 

3 Відстань між двома містами на карті 3 см, знайти яка відстань на місцевості, якщо масштаб карти 1см-2км

 

4 Відстань між містами 320 км. Визначте відстань між зображеннями цих міст на карті, якщо числовий масштаб карти 1:8000000.  

 

5 Відстань від пункту А до пункту В на місцевості 600 м, а на карті 12 см. Який масштаб цієї карти.

 

  1. Фізхвилинка

Зараз ми будемо писати цифри у незвичний спосіб. Слухайте уважно і виконуйте.

Цифру 1 «пишемо» носом (кажемо і виконуємо),

 цифру 2 – підборіддям,

 цифру 3 – правим плечем,

 цифру 4 – лівим плечем,

 цифру 5 – «пишемо» правим ліктем,

 цифру 6  – лівим ліктем,

 цифру 7   правим коліном,

 цифру 8   лівим коліном,

 цифру 9  – правою ногою,

 а десяточку – «хвостиком».

 

  1. Практична робота.
  1. Знайти відстань між містами
  2. Накреслити план спортивного залу школи у масштабі 1:1000
  3. Робота з планом, знайти реальні розміри та площу поля

VІ Підсумок уроку

  • Яку мету ви ставили на сьогоднішній урок?
  • Чи досягли ви її?
  • Який настрій у вас був протягом уроку?
  • Візьміть обрані вами кружечки та зобразіть відповідний «смайлик».

VІІ Домашнє завдання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Практична робота _____________________________________________

  1. Знайти реальну відстань між містами, користуючись картою, масштабом та лінійкою.

а) Київ – Дніпро_________________________________________________

_______________________________________________________________

 

 

б) Львів – Тернопіль______________________________________________

_______________________________________________________________

_______________________________________________________________

  1. Накреслити план спортивного залу школи (довжина – 26м, ширина  - 13м), використовуючи масштаб 1:1000

 

 

 

 

 

  1.   Знайти розміри поля на місцевості, користуючись рис. Знайти його площу.

 

                                                                                                    

 

 

 

 

Масштаб 1:10000

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

docx
Додано
4 грудня 2019
Переглядів
1261
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку