Урок математематики у 3 класі НУШ. Тема: Округлення чисел до десятків, до сотень. Додавання і віднімання круглих чисел способом округлення до сотень. Розв’язування задач. .

Про матеріал
Очікувані результати: - користується годинником і календарем для відстеження та планування подій свого життя/ [4 МАО 3-1.2-1]; - прогнозує очікуваний результат розв’язання проблемної ситуації [4 МАО 2-1.3-1]; - виконує додавання і віднімання іменованих чисел, множення і ділення на одноцифрове число іменованих чисел, поданих в одиницях вимірювання довжини маси, вартості і часу / [4 МАО 3-1.2-9] - знаходить значення числового виразу [4 МАО 2-4.3-3]; - добирає числові дані, необхідні й достатні для розв’язання проблемної ситуації [4 МАО 2-3.1-2] - застосовує співвідношення між одиницями вимірювання величин під час розв’язування практично зорієнтованих задач / [4 МАО 3-1.2-8].
Перегляд файлу

Математика 3 клас

ІІ семестр

(за ТОП-2 Р. Шияна. Підручник: О. М. Гісь, І. В. Філяк «Математика. Підручник для 3 класу», с 37 - 39)

Урок № 76

 

Тема. Округлення чисел до десятків, до сотень. Додавання і віднімання круглих чисел способом округлення до сотень. Розв’язування  задач.

Очікувані результати:

- користується годинником і календарем для відстеження та планування подій свого життя/ [4 МАО 3-1.2-1];

- прогнозує очікуваний результат розв’язання проблемної ситуації [4 МАО 2-1.3-1];

- виконує додавання і віднімання іменованих чисел, множення і ділення на одноцифрове число іменованих чисел, поданих в одиницях вимірювання довжини маси, вартості і часу / [4 МАО 3-1.2-9]

- знаходить значення числового виразу [4 МАО 2-4.3-3];

- добирає числові дані, необхідні й достатні для розв’язання проблемної ситуації [4 МАО 2-3.1-2]

- застосовує співвідношення між одиницями вимірювання величин під час розв’язування практично зорієнтованих задач /  [4 МАО 3-1.2-8].

Зміст уроку

І. Організація класу та емоційне налаштування.

  1. Привітання.

Ось дзвінок нам дав сигнал – працювати час настав.

Кожен з вас приготувався, на перерві постарався.

Тож і ми часу не гаймо, урок математики  розпочинаймо.

  1. Перевірка готовності до уроку.

- Діти, погляньте на парту. Чи все необхідне у вас підготовлено до уроку?

Підручник, щоденник, зошит, ручка та олівець.

     3. Перевірка домашнього завдання

 

ІІ. Робота над темою уроку

  1. Хвилинка каліграфічного письма

Діти, відкрийте зошити. Відступіть від домашньої роботи 4 клітинки. Запишіть число:  24 січня    

Класна робота

-  Пропишіть каліграфічно числа 2    4    24   240   2    4    24   240...

-  Запиши  грошові одиниці  від найменшої до найбільшої.

  1. Усні обчислення

Завдання 1.1.  Гра «Знайди сусідів» - с.36 підручника

Погляньте ,будь ласка,  на промінь із числами. Розгляньте уважно де розташовані числа на промені. Нам потрібно за зразком розмістити кожне число, використовуючи слова «перед» , «між», «поза», «ближче», «посередині»…

Завдання 1.2. Працюю з другом.  (Учні по парах  на картках розміщують кожне число між двома найближчими сотнями )

  1. Повідомлення теми й мети уроку

- Сьогодні на уроці ми навчимось округлювати числа до десятків та до сотень, а також будемо розв’язувати різноманітні цікаві задачі.

  1. Уведення в тему

Завдання 2.Самостійна  робота    с.37 підручника.

  1. Робота з підручником

Завдання 3 та 4  - групова робота (учні визначають хто з  хлопців та дівчат правильно та неправильно розмістили числа)

 

Завдання 5. Робота з довідничком.

- Відкрийте ,будь ласка, сторінку 38 підручника,  завдання 5.

Розгляньмо довідничок.

- Щоб оцінити ( тобто швидко прикинути), яким буде результат, числа можна округлювати.

- Подивіться будь ласка, за якими способами ми можемо округлювати числа? ( до сотень та до десятків.)

- Подивіться уважно як округлюють числа.

Знак ≈ означає «приблизно дорівнює».

           

Завдання 6. Округлення чисел (учні працюють біля дошки)

- Давайте потренуємось округлювати числа.

Фізкультхвилинка

https://youtu.be/61dP4_KAu6Q

 

Завдання 7 . Робота з грошовими одиницями -  сторінка 38.

  • Округли до сотень ціну кожної пари взуття (купюри для покупки – 100, 200, 500 грн.)
  • Яка найменша купюра? – А найбільша?

Завдання 8 . Робота над задачею – с. 39.

Прочитайте уважно задачу ( учень/ учениця читає вголос)

- Скільки всього грн. заплатили за штани, светр і шалик ? ( 930 грн.)

- Скільки коштують штани? ( 360 грн.)

- Скільки коштують штани і светр разом? ( 840 грн.)

- Отже, якщо штани коштують 360 грн., а штани і светр разом – 840 грн., то ми зможемо дізнатись скільки коштує светр?

- Якою дією? ( віднімання)

- Що ми будемо віднімати?  ( 840-360)

- Якщо за всю покупку заплатили 930 грн., ми зможемо дізнатись скільки коштує шалик ?

- Якою дією? ( віднімання)

- Що ми будемо віднімати ( 930-840)

1)840-360 = 480 (грн..) – коштує светр

2) 930-840  = 90 ( грн..)

Відповідь: 480 грн. – светр, 90 грн. - шалик

 

ІІІ. Підсумок уроку

Рефлексія

На уроці я:

Дізнався/дізналася…

Зрозумів/зрозуміла…

Найскладніше мені було…

Мені не вдавалося, а тепер можу…

На наступному уроці я хочу…

1.Підсукова бесіда

- Чого навчилися на сьогоднішньому уроці?

- Чи все зрозуміли?

- Що найбільше сподобалося робити?

- Яке завдання було найскладнішим?

2.Оцінювання. Нагородження

- Ви молодці. Гарно працювали під час уроку.

- За те, що ви добре та наполегливо працювали протягом уроку, ви також отримуєте невеликі нагороди.

3.Домашнє завдання

-Відкрийте свої щоденники, запишіть домашнє завдання: № 9 , с.39

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 3 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
24 січня 2022
Переглядів
1208
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку