Урок "Математична вікторина"

Про матеріал
Поглибити знання з математики, розвивати логічне мислення, винахідливість, інтерес до математики, виховувати дружелюбність, старанність.
Перегляд файлу

М А Т Е М А Т И Ч Н А     В І К Т О Р И Н А.

 

 

 

 

Мета. Поглибити знання з математики, розвивати логічне мислення, винахідливість, інтерес до математики, виховувати дружелюбність, старанність.

Обладнання. Картки із задачею для капітанів команд, два аркуші паперу, ручка.

 

Хід заходу

 

І. Вступне слово вчителя.

— Сьогодні ми проведемо математичну вікторину. А чи знаєте ви, що означає це слово? Слово «Вікторина» від латинського «вікторія», означає

«перемога». Отже, вікторина — це змагання мiж командами. Візьмемо участь у вiкторинi?

— Зараз розподілимося на двi команди. Кожна команда повинна обрати капітана i придумати назву.

— Я по черзi буду задавати запитання командам, а ви будете відповідати.

— Правильну відповідь журі буде оцінювати 2 балами, неправильну — 0.

— Якщо команда називає вiдповiдь неправильну, то відповідає друга команда, або навпаки. Отже, почали змагатися.

 

П. Проведення математичної вікторини.

Завдання командам.

 Організаційний момент:

-         налаштувати дітей на змагання,

-         ознайомити зі складом журі,

-         ознайомити з етапами вікторини,

-         роздати матеріал для праці.

 

ІІІ. Конкурс: “Привітання”.

-         команди вигадують привітання один одному ( 3 хв.)

 

ІУ. Конкурс: “Висловлювання про математику”

-         командам потрібно згадати висловлювання про математику великих              людей ( 3 хв.)

 

У. Конкурс: “Математичні терміни”

-         по черзі по одному терміну від кожної команди до тих пір, поки    одна з команд не зможе придумати на протязі 5 сек. математичний термін.

 

УІ. Конкурс: “Хто швидше порахує до 24”.

-         від кожної команди виходить представник до дошки і по таблиці повинен порахувати по порядку до 24. Числа в таблиці написані не підряд і різним шрифтом.

 

 

 

УІІ. Конкурс: “Хто більше придумає слів зі слова  ПРЯМОКУТНИК”.

-         командам роздаються картки зі словом “прямокутник”, необхідно за 1 хв. придумати якнайбільше слів.

 

Журі підбиває підсумки І туру. В цей час з командами проводиться гра

( задачі-смекалки).

 

УІІІ. Конкурс: “Таблиця множення”.

-         команди строяться в дві шеренги, обличчям один до одного.    Кожному учаснику видається карточка з числом ( від 0 до 9 ). Коли ведучий називає приклад на множення, учасник з цифрами відповідними даній відповіді, повинен зробити крок уперед (6 прикладів).

 

ІХ. Конкурс: “Чудовий квадрат”.

-         командам пропонуються карточки з чудовим квадратом. Їм необхідно їх заповнити (2 хв.)

 

Х. Конкурс: “Хто більше нарахує квадратів та трикутників”.

-         викликаються капітани команд і їм пропонується біля дошки по плакату порахувати всі квадрати та трикутники, які вони знайдуть.

 

ХІ. Конкурс : ” Математичних художників”

-         викликаються по одному учаснику від кожної команди до дошки, на якій висять чисті аркуші паперу. Учасникам закривають очі хустинками і пропонують намалювати чоловічка з геометричних фігур ( 1 хв.)

 

ХІІ. Конкурс : “ Математичні загадки”

-         читається загадка, хто швидше відгадає з команд, тому 1 бал. (10 загадок).

 

ХІІІ. Конкурс: “ Логічні кінцівки”.

-    ведучій читає речення, а учасникам пропонується логічно їх закінчити   (10 речень).

 

ХІУ. Конкурс: “ Скласти з паличок фігуру”

-         на столі розклали  7 паличок, треба з них викласти 3 трикутника, хто швидше.

 

ХУ. Конкурс : “ Геометрів”.

-         хто швидше придумає 10 прикладів з життя (геометричних фігур).

 

Підведення підсумків вікторини.

 

ХУІ. Нагородження переможців.

 

 

 

 

 

 

 

 

 тест на швидкість реакції (шахматна дошка) на якій написані цифри не по порядку. Хто найбільше по порядку назве чисел?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

14

10

22

6

19

24

8

27

12

31

21

4

29

18

17

33

25

34

2

28

11

35

23

16

3

26

32

13

5

9

15

30

7

20

 

 

Ш. Підсумок гри.

 

 

doc
Додав(-ла)
Шаповал Олена
Пов’язані теми
Математика, 6 клас, Розробки уроків
Інкл
Додано
21 листопада 2023
Переглядів
485
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку