Урок "Математичне кафе"

Про матеріал
Нестандартний урок , діти фантазують , що знаходяться в іншій країні , тому піцу потрібно замовляти англійською мовою. А ще тут не обійтися без математики , треба вирахувати собівартість піци. а на завершення смачна з сиром ПІЦА !!!!!
Перегляд файлу

Назва уроку: «Математичне кафе».

Тема уроку: Знаходення дробу від числа. Їжа , кафе,замовлення піци англійською мовою.

Тип уроку : засвоєння та застосування вивченої теми.

Мета : розвивати мовлення англійською мовою,виховувати творче ставлення до справи, формувати позитивне ставлення до справи.

Форма проведення: пленерно-бінарний урок.

Місце проведення: Піцерія.

Обладнання:планшетки, таблиці, калькулятори, ручки.

 

Хід уроку.

  1. Організаційний момент: Діти під наглядом вчителів вирушають до піцерії. Перевірити готовність учнів до уроку,налаштування на урок.
  2. Мотивація навчальної діяльності. Сьогодні наш урок зовсім незвичний, оскільки математика вивчається разом з англійською мовою ,та ще й на завершення ви посмакуєте піцою.
  3. Спочатку проводимо урок англійської мової. Діти розбиваються на команди , один учень у ролі офіціанта інші клієнти, мі ними відбувається діалог англійською.

C:\Users\Kateryna\Desktop\фотки\IMG_1942.JPG

C:\Users\Kateryna\Desktop\фотки\IMG_1940.JPG

 

IV.Актуалізація опорних знань.

  1. Як помножити дріб на натуральне число ?
  2. Як помножити дріб на дріб ?
  3. Як множити мішані числа?
  4. Як мішане число перетворюється в неправильний дріб?
  5. Що таке неправильний дріб?
  6. Навести приклади правильних дробів .
  7. Що означає скоротити дріб?
  8. Як перетворити звичайний дріб у десятковий?
  9. Як перетворити десятковий дріб у звичайний?
  10.   Що таке відсоток?
  11.   Як перетворити відсотки у десятковий або звичайний дріб?
  12.   Як знайти дріб від числа?
  13.   Як знайти відсоток від числа?

V.Удосконалення знань.

Усі люблять смачну піцу. Правда ????! А у нас завдання вирахувати ціну піци. Тобто маючи  усі складники ,ціни тих складників, ви маєте обчислити ціну піци.

VI.Підведення підсумків. Діти виконали завдання і потім міняються своїми планшетками і перевіряють результати своїх однокласників.

Та визначають помилки. Підбиваємо підсумки ,визначаємо найкращі, найактивніші команди.

А далі найкраще: ми смакуємо піцою.

Усім дякую за активну участь!

docx
Додано
7 липня
Переглядів
145
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку