Математичний квест – це гра по станціях, на яких команді пропонуються різні математичні завдання на кмітливість. Діти збирають карту, на якій позначено, де заховано приз. В кінці квесту учнів чекає чаювання.
Урок-квест у 4 класі
Автор: Ващенко Юлія Валеріївна, вчителька початкових класів Харківського приватного ліцею «Школа «Ранок» Харківської області
Тема: Математичний квест
Мета:
Обладнання: 6 конвертів із завданнями, карта, солодощі для чаювання.
Місце проведення: приміщення школи.
Хід уроку
I. Організаційний момент.
Доброго дня всім учасникам математичного квесту.
II. Мотивація.
Жила-була Королева, а звали її Математика. Вона була дуже розумною та працьовитою. І одного ранку вирішила помандрувати землями свого королівства. Захотіла перевірити як живе її народ. А подорож у неї була нелегкою, а з безліччю перепон, але вона впоралася і побачила кожен куточок своєї землі. Отож, щоб їй було трішки веселіше подорожувати пропоную вам пройти разом з Королевою математичний квест. Ви будете за кожну правильну відповідь отримувати частину карти, таким чином заробляючи бали для своєї команди. В кінці нашої подорожі ми побачимо, яка команда найшвидше склала карту, допомогла Королеві обійти всі її володіння та дістатися до місця скарбів.
Так як ви поділені на команди, то давайте представимо їх. Та починаємо подорож. (Перший конверт із завданнями може дітям дати вчитель та оголосити про початок квесту).
Команда «Чомучки»
Команда «Пізнайки»
1 конверт
Усний рахунок
В конверті знаходяться сніжинки з прикладами для усного рахунку. За правильно виконане завдання команда отримує 1 частину карти.
10 000-1=9 999 |
585 000+23=585 023 |
145 296-45 200=100 096 |
598 000+700=598 700 |
823 591-800 091=23 500 |
112 000+10=112 010 |
685 000-60 200=624 800 |
203 000+7=203 007 |
569 000+900=569 900 |
103 000+943=103 943 |
(Відповідь: 1 поверх, 11 кабінет Англійської мови. Там наступний конверт. Діти знаходять його прикріпленим до дверей кабінету).
2 конверт
Мозковий штурм
Розшифруй ім’я середньоазіатського поета, який запропонував одну з найцікавіших систем календаря.
а |
1 |
2 |
4 |
5 |
10 |
12 |
15 |
24 |
х |
20 |
22 |
26 |
28 |
2 |
4 |
12 |
30 |
|
р |
х |
й |
я |
о |
м |
а |
м |
22 |
12 |
26 |
28 |
30 |
Х |
А |
Й |
Я |
М |
2 |
4 |
12 |
20 |
О |
М |
А |
Р |
(Відповідь: 4 поверх, бібліотека. Там наступний конверт. Діти знаходять його прикріпленим до дверей кабінету).
3 конверт
В гостях у казкових героїв
(Відповідь: 3 поверх, спортивна зала. Там наступний конверт. Діти знаходять його прикріпленим до дверей кабінету).
4 конверт
Штурм вершин
Завдання: вписати в порожні клітинки слова так, щоб збігалися перша та остання літери (всі слова пов’язані з математикою).
К |
У |
Т |
|
|
|
|
|
|
С |
У |
М |
А |
|
|
|
|
|
П |
Р |
Я |
М |
А |
|
|
|
|
З |
А |
Д |
А |
Ч |
А |
|
|
|
Д |
О |
Д |
А |
Н |
О |
К |
|
|
В |
І |
Д |
Р |
І |
З |
О |
К |
|
З |
Н |
А |
М |
Е |
Н |
Н |
И |
К |
(Відповідь: 2 поверх, ігрова зала. Там наступний конверт. Діти знаходять його прикріпленим до дверей кабінету).
5 конверт
Склади номер телефону
Діти, вам терміново потрібно підкріпитися чимось смачненьким. Щоб швидше дістатися до скарбів вам необхідно відшукати номер телефону, який розміщений у трьох книгах. Порівняй ці книги. У кожній з них є по одному числу, якого немає в інших. Знайди ці числа. Склади номер телефону. Який це номер? (13-21-72)
(Відповідь: 1 поверх, столова. Там наступний конверт. Діти знаходять його прикріпленим до дверей кабінету).
6 конверт
Сервірування столу
Зазвичай у залі Королеви стояло 8 квадратних столів. За кожним столом могли сидіти четверо гостей – по одному з кожного боку. Але на цей званий обід вона вирішила поставити столи впритул один до одного в один ряд, щоб гості могли танцювати на частині зали, що звільниться. Скільки гостей Королева зможе посадити за такий довгий стіл? (18 гостей)
(Діти отримують останню частину карти, де знаходиться солодкий скарб для чаювання).
IІІ. Підсумки квесту.
Отже, подорож Королеви була цікавою. На сьогоднішньому уроці ми зрозуміли, чому нам потрібно вивчати математику. Ознайомилися з математичними знаннями у нових нестандартних ситуаціях. Навчилися працювати у команді задля досягнення спільної мети.