Урок. Математика 2 клас. "Таблиця ділення на 9. Вправи на використання таблиці ділення на 9. Розв’язування задач. Порівняння виразів на 2 дії."

Про матеріал
Матеріал уроку допоможе створити умови для ознайомлення учнів з таблицею ділення на 9, для застосування табличних випадків під час виконання завдань різних видів.
Перегляд файлу

Математика

2 клас

ТЕМА. Таблиця ділення на 9. Вправи на використання таблиці ділення на 9. Розв’язування задач. Порівняння виразів на 2 дії. (с. 128-129)

МЕТА: – створити умови для ознайомлення учнів з таблицею ділення на 9, для застосування табличних випадків під час виконання завдань різних видів;

 - розвивати увагу,  пам'ять, мову, логічне мислення учнів;

 - формувати обчислювальні навички в межах вивченого матеріалу;

 - виховувати національну самосвідомість, інтерес до народних традицій, культурної спадщини українського народу.

Тип уроку.    Вивчення нового матеріалу з елементами гри.

Обладнання: презентація до уроку, картки для диференційованої та індивідуальної роботи, сюжетні малюнки.

І. Організаційний момент.

– Діти, давайте сьогоднішню зустріч розпочнемо з побажань.

– Доброго ранку, Марійко, я бажаю тобі веселого дня!

– Доброго ранку, Лесику, я дуже радий тебе бачити!

– Вітаю тебе, Тетянко, я хочу щоб день у тебе був щасливим!

З давніх-давен українська земля славилася народними майстрами.
В Україні вміли і ткати, і різьбити по дереву, і вишивати, виготовляли кераміку. Сьогодні на урок до нас завітають деякі представники давніх українських професій.

– Діти, а які українські ремесла ви знаєте?

Найдавнішими на території сучасної України вважають хліборобство, тваринництво, бджолярство, мисливство, рибальство, ковальство, теслярство та багато інших.

– У гості завжди приходять з подарунками. Наші гості також принесли нам подарунки , але не прості , а математичні.


ІІ. Перевірка домашнього завдання.

Кравець – той, хто досі кроїть та шиє одяг.

 

Еврейские Сикарии... кто они? Истерический дефектиф - расследование . часть  1


ІІІ. Усний рахунок.

  1. Бондар – майстер із виготовлення діжок (бочок), барил, цебер, коновок, балій та дійниць. Авжеж, із дерева. 

Профессия Бондарь | БоЖ | Яндекс Дзен

8*3 24:8+60

72:8 48:6*3

6*7 28:7+28

40:5 16:2-7

  1. Бортник – збирач дикого меду в лісах. Бортники чудово зналися на способі життя диких бджіл у лісах, вміли знаходити і забирати в них мед.

Бортництво – це найстаріша форма бджільництва. Яке дерево годиться для  бортництва

* Обчисли і склади по 2 рівності на ділення. (с.128, №1)

ІV. Каліграфічна хвилинка.

Вівчар - той, хто випасає овець, стежить за приростом отари, а також їх стриже задля теплого хутра, доїть та робить сир.

Пастух – исчезающая профессия? — AgroXXI

1.Записати числа

3дес.4 од.,  7 дес.3од.,  8дес.5од.,  2дес.7од.,  6дес.9од.,  7дес.1од.,

Відповідь: 34, 73, 85, 27, 69, 71.

2. Прочитайте числа які утворилися.

3. Записати в порядку зростання.

Відповідь: 27, 34, 69, 71, 73, 85.

4. Знайдіть числа, в яких десятків більше ніж одиниць.

Відповідь: 71, 73, 85.

 

V. Актуалізація опорних знань.

Гутник – спеціалізується на виготовлення скла і виробів з нього.

Презентація до уроку розвитку зв'язного мовлення"Особливості побудови  процесу праці"

Математичний диктант.

1. Суму чисел 5 і 3 збільшити у 5 разів.

2. Різницю чисел 35 і 5 зменшити у 6 разів.

3. Добуток чисел 8 і 3 зменшити у 4 рази.

4. Частку чисел 56 і 8 збільшити на 20.

5. До 35 додати різницю чисел 30 і 10.

6. Гутник виготовив 30 ваз, а склянок у 5 разів менше. Скільки склянок виготовив гутник?

Розв'язання:

(5+3)*5=40                               56:8+20=27

(35-5):6=5                                 35+(30-10)=55

8*3:4=6                                     30:5=6

 

 

VІ. Повідомлення теми і мети. Мотивація навчальної діяльності.


VІІ. Вивчення нового матеріалу.

1. Складання і записування таблиці ділення на 9.(с.128, №2)

2. Розв’язати приклади (самостійно с.128,№3)

 

                 

3.

Фізкультхвилинка

«Раз , два, три – професію покажи!»

Раз, два, три — професію лікаря покажи.

Раз, два, три — професію перукаря покажи.

Раз, два, три — професію продавця покажи.

Раз, два, три — професію прибиральниці покажи.

Раз, два, три — професію вихователя покажи.

VІІІ. Осмислення навчального матеріалу.

Гончар – обробляє та виготовляє глиняний посуд, цеглу і кахлі (плитку для печей) та іншу кераміку.

6. Небесный Гончар (Алис Сила) / Проза.ру

Робота над задачею.(с.129, №4)

Майстри виставили на полицях 5 рядів по 9 розписаних тарілок. Залишилося розписати ще 36 тарілок. Скільки тарілок було підготовлено до розпису?

 

 

 

 

 

Ткач і килимар – майстер із виготовлення доріжок, покривал, килимів. Часто задля економії матеріалу хатні доріжки плели із залишків старого одягу, розтинаючи його на смужки.

Робота над задачею.(с.129, №5)

 

Робота з геометричним матеріалом. (с.129, №6)

Золотар – фактично давній ювелір, який спеціалізувався на золоті та виробах із нього.

 Професія «ювелір»: де здобути освіту?


У трикутника дві сторони однакові. Одна із цих сторін дорівнює 6 см,
що на 3 см менше від третьої. Знайди периметр цього трикутника.

 

ІX. Підсумок уроку.

– На цьому наш урок закінчено. Дякую вам за співпрацю!

X. Домашнє завдання.

Коваль – незамінних до нашого часу майстер із виготовлення решіток, кованих брам, реманенту, збруї та інших металевих виробів прикладного і декоративного значення.

Що виготовляє коваль. коваль

1. Повторити таблицю ділення на 9.

2. с.129, №7 і №8.

 

doc
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
9 січня 2022
Переглядів
993
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку