урок математики 1 клас"Дія віднімання"

Про матеріал
Урок математики 1 клас за підручником Листопад. Тема уроку "Дія віднімання"
Перегляд файлу

Урок  математики 1 клас підручник Н.П.Листопад

Тема.  Компоненти дії віднімання.

Мета: ознайомити з поняттям виразу  «різниця», з назвами компонентів дії   віднімання, удосконалювати обчислювальні навички, закріпити знання  учнів про замкнені та незамкнені лінії, розвивати пам’ять, увагу, логічне  мислення; виховувати  бажання допомогти іншому прищеплювати                  інтерес до уроків математики, формувати математичну компетентність.

Хід уроку

І. Організаційний момент.

Вч.: Наші гості примостилися,

        Діти їх роздивилися.

       Привіталися, посміхнулися

       І до мене повернулися.

  1. Створення емоційного настрою

   Вч.: Сядьте, дітки, всі рівненько

        Усміхніться всі гарненько.

        Настрій на урок взяли,

        Працювати почали.

        Тепер налаштуймося на роботу!

       Девіз нашого уроку:

       Не просто слухаю, а чую.

       Не просто дивлюся, а бачу.

       Відповідаю та міркую,

       Старанно працюю.

ІІ. Вступна частина

1. Усне опитування

  • Яку арифметичну дію слід виконати, щоб знайти 7 і 1?
  • Як називаються дії при додаванні?
  • Яке число при додаванні може бути найбільшим?

2. Розв’язування віршованих задач від білочки

      У білки десять білченят,

      А горішків в неї п’ять.

     Хто ж із вас, малята, знає,

      Скільки ще не вистачає? (10 – 5= 5)

 

    Шість маленьких білченят

   У кубельці спали.

   А ще троє білченят

   По гіллі стрибали.

   Всіх тих діток полічіть,

   Мамі білці поможіть. (6 + 3 = 9)

 

У рудої білочки дуже гарні діточки:

Одне, як мізинчик ,сіло на ослінчик.

Друге, як грибочок, сіло на горбочок,

А третє, як мишка, ухопило книжку,

Сторінки гортає, книжечку читає. ( 3)

 

Гляньте: білочка мала

Визирає із дупла.

Ще одна стрибнула з гілки,

А за нею – ще три білки,

Просимо вас, діти милі,

Щоб всіх білок полічили. (1+1+3=5)

 

  1. Повторення складу числа 6
  2. Каліграфічна хвилинка Написання цифри 6

Шість уважненько пишіть.

М’яким знаком не назвіть,

Бо образиться іще

І до літер утече.

 

Пальчикова гімнастика.

Добрий день, добрий день, –

Пальчики сказали, –

Ми сьогодні всіх дітей

Зранку привітали. (Пальці обох рук назустріч «кланяються», потім ритмічно на кожний склад з’єднуються з одноіменними пальцями рук.)

ІІІ.Основна частина

  1. Електронна наочність

Завдання від лисички.

Скільки пташок було? 5

Скільки пташок схопила лисичка? 2

Скільки пташок залишилося? 3

Складаємо приклади 5 - 3 = 2

  1. Знайомство з назвами компонентів при відніманні ( за таблицею)
  2. Складання прикладів і запис у зошитах

3-1=2

4-2=2

  1. Фізхвилинка.
  2. Презентація . Назвіть зменшуване і від’ємник.
  3. Робота  в зошиті с. 32

Заповни таблицю. Завдання 3.

ІV.  Повторення вивченого

  1. Геометричний  матеріал ( робота в парах)

Наведи прямі олівцем зеленого кольору, а криві- олівцем червоного кольору.

Cкільки кривих ліній?

Робота с демонстраційним матеріалом.

Презентація

За якою ознакою поділені геометричні фігури поділено на дві групи?

Повторення порядкової лічби. Робота в парах.

V. Заключна частина .Рефлексія.

- Що нового дізналися на уроці ?

- З чим ви впоралися легко?

Покажіть сигнальною карткою настрій після уроку.

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
1 жовтня 2021
Переглядів
936
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку