Урок математики 2 клас

Про матеріал
- формувати компетентність учнів у розв’язанні задачі на різницеве порівняння двома способами, у розв’язуванні рівнянь на знаходження невідомого від’ємника; - удосконалювати навички усної лічби, розвивати логічне мислення, культуру математичного мовлення, пам’ять, увагу;
Перегляд файлу

Математика 2 клас

Тема: Вправи   і  задачі   на   застосування   таблиці   множення  

числа   7.

          Рівняння   на   знаходження   невідомого   від’ємника.

 

Мета:

   -  дидактична: формувати   компетентність  учнів  у   розв’язанні  задачі   на

       різницеве   порівняння   двома   способами, у  розв’язуванні   рівнянь   на      

       знаходження   невідомого   від’ємника;

   -   розвивальна: удосконалювати   навички   усної   лічби, розвивати 

       логічне   мислення,  культуру   математичного   мовлення,  пам’ять,

       увагу;

 

   -  виховна:  виховувати   інтерес  до   математики, вміння   працювати

       в   парах, досягати   спільної   мети,  прагнення    допомагати  товаришу       

       по   парті.

 

Інтерактивні   технології:  «Робота  в   парі», інтерактивна   вправа

        «Естафета»,  «Мікрофон», інтерактивний   метод « Незакінчене речення».

 

Обладнання:  демонстративно – ілюстративний   матеріал, роздатковий 

          матеріал, таблиці  «Таблиця  множення», « Рівняння».

 

Тип   уроку: урок  - закріплення   знань   учнів.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                     Хід      уроку

  Етапи                    уроку

               Зміст   уроку

     Коментар

Організація класу  до  уроку

1.

Всі  почули  ми  дзвінок,

Він  покликав  на  урок,

Кожен  з  нас  приготувався,

На  перерві  постарався.

Ми урок  розпочинаєм,

Математику   вивчаєм.

 

2.Мотивація   навчальної  діяльності.

  -  Сьогодні   наш  урок   особливий. Ви   відкриєте   для   себе   одну  із   таємниць   мудрості. Для  цього   потрібно   наполегливо   працювати, гідно  пройти   всі   етапи   уроку.

*каліграфічна    хвилинка

*хвилинка   швидкого   обчислення

*гра « Естафета»

* розв’яжемо  разом   задачу

*фізкультхвилинка

*розв’язання   рівнянь

*гра « Хрестики – нулики»

*працюю    сам

* «Сьогодні   на   уроці ….»  

 

3.Повідомлення   теми, мети  уроку.

     Тема   нашого   уроку «Вправи   і   задачі   на   застосування   таблиці   множення   числа   7. Рівняння   на   знаходження   невідомого   від’ємника».

Ми  не   лише   будемо  розв’язувати    рівняння, приклади, знаходити   невідомі   компоненти   дій   додавання, віднімання, а   й   вчитимемося   бути  наполегливими. активними, уважними, старанними, добрими.       

 

Промовляє  вчитель, по  бажанню  і   діти.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Всі   етапи   уроку, тобто   план  уроку.  на   дошці. 

Актуалізація

опорних  знань

1.Перевірка  домашнього   завдання

 

 

 

 

 

 

 

2.Хвилинка   каліграфії:

* письмо   цифри  7, числа  77

* продовжити   ряд  чисел: 7   14   

* творче   завдання: скласти  4 приклади, використовуючи   таблицю  множення   числа  7, з  відповіддю   77

 

3.Хвилинка  швидкого   обчислення. Гра  «Естафета».

7*4               7*8                  7*9

- 14               -26                   +16

:  2                +10                  - 23

* 7                : 5                     - 40

+ 1                * 4                    :  4   

На  перерві  дітьми – групою  довіри і  вчителем   переглянуті  виконані  домашні  завдання з метою  економії  часу. Все   виконано правильно.

Таблиця  написання  цифри  7.

Фронтальна  перевірка  виконаних  завдань.

Учень  біля  дошки збирає  морковку з  відповідним завданням: результати  множення  числа 7, розташувавши  у  порядку  зростання(перевірка хвилинки   каліграфії).

 

 

 

 

 

Закріплення

раніше  вивченого  матеріалу.

1.Робота   над   задачею 249:

*самостійне  читання   умови  задачі;

* розповідь  умови  задачі;

* вивчення   умови;

* аналіз   задачі (Щоб  дізнатися   на   скільки  більше  деталей   стали  робити  на  новому   верстаті  за  8-годинний  робочий  день, ніж  на  старому, треба  знати   скільки  робили  деталей  за  цей  час  на  старому  верстаті  і   скільки   стали  робити. Нам  це  невідомо, але  ми  можемо  це  знайти. Якщо  за  1годину  виготовляли  2 деталі, то  за  8годин  - у 8 разів   більше. Аналогічно дізнаємося  за  кількість   деталей  на  новому   верстаті.)

2*8(д.) – зробили  на  старому  верстаті;

9*8 (д.) – зробили  на  новому;

9*8 – 2*8 =56(д.)- на 56 деталей більше  стали  виготовляти.

  • Які  затруднення  відчули  ви  при   розв’язанні  задачі? (9*8 –ще  не  вчили)
  • Чи  не  можна  по  іншому  розв’язати    задачу, щоб  не   множити   9 на  8?
  • А  про  що можна   дізнатися  за  числами   9  і  2? ( На  скільки  більше   деталей   можна   обробити   на  новому   верстаті, ніж  на  старому  за  1 годину:   9-7(д) . А  за  8 годин -  у  8  разів  більше. )

( 9 – 2 )*8 = 56(Д.)

- Це  другий   спосіб  розв’язання  задачі. Який  спосіб  більш  раціональний ?  Чому?      

2.Фізкультхвилинка.

І   сувора   й  солов’їна

Математики   країна,                                      

Праця  тут  іде  завзята –

Вмій  лиш   спритно   працювати !

Вмій  ділити , віднімати,

Множити  і  додавати,

Вмій   кмітливо  все  збагнути,

 Першим  в  відповіді   бути.                                      

Також   вмій  і  відпочити –

Фізхвилиночку   зробити.

Час  уже   нам   працювати –

Знань  побільше   назбирати.

 

3.Робота    над   рівняннями.

* Інтерактивний   метод  « Незакінчене   речення»:

- Числа  при   відніманні   називаються …

- Якщо  до   різниці   додати   від’ємник, то  дістанемо …  .

- Якщо   від   зменшуваного   відняти   різницю, то  отримаємо     .

* Робота   над   рівняннями  251.

*Інтерактивна   технологія   «Робота  в  парах» :  гра  «Хрестики – нулики».

      20              

      12

    0

      8

      2

    10

      17

      45

    52

 50 –х =30         17 – х =15        100 – х =55

 76 – х =24         30 – х =18        4 – х = 4

  26 –х =16        18 – х =10         54 –х =37

 

 

 

4. Самостійна   робота:  252 

 

 

 

 

 

 

5.Оцінення  роботи   всього  класу  і  окремих   учнів.

Колективна  робота  над  задачею.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Запис  на  дошці  і  в  зошитах.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Учні  виконують  вправи  разом  з  вчителем  і  промовляють  віршик.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Знайти   лише  невідомий  від’ємник.

Учні  в  парах  усно  розв’язують  рівняння. В  табличці  кольоровим  олівцем  зафарбовують  знайдену  відповідь.

Виконують  по  варіантах:

І- 1 – ша  дія  множення;

ІІ – остання  дія  множення.

 

 

 

 

 

Підсумок  уроку.

- Ми  пройшли  з вами   всі   етапи   уроку. Настав  час   відкрити  для   себе   одну  із   таємниць   мудрості.

Є  просто  дім  , а  є  ще  дім  науки,

В  якому  мудрість  й  сила  розуму  живе,

І  хто  пізнає   насолоду   знань,

Той  звідти  вже  ніколи  не  піде.

Знання  -  це  мудрість,

Мудрість  -  то  є  вічність.

2. Гра   «Мікрофон»

Закінч   речення:  « Сьогодні   на  уроці  я   …»

3. Домашнє   завдання: 254, 255, повторити  таблицю   множення  числа  7.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Записано  на  дошці.

Самостійно  записують  . 

 

 

 

doc
Додано
23 січня 2019
Переглядів
2327
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку