2 клас. Математика. Тема. Вправи та задачі на засвоєння таблиці множення числа 3. Порівняння задач .

Про матеріал
. Мета: формувати в учнів навички табличного множення числа 3; вправляти у розв’язуванні прикладів і задач; розвивати логічне мислення, пам’ять, увагу; виховувати акуратність.
Перегляд файлу

2 клас. Математика

Тема Вправи та задачі на засвоєння таблиці множення числа 3. Порівняння задач (№№ 524-532).

Мета: формувати в учнів навички табличного множення числа 3; вправляти у розв’язуванні прикладів і задач; розвивати логічне мислення, пам’ять, увагу; виховувати акуратність.

Тип уроку. Комбінований урок.

Обладнання підручники, завдання для додаткової та індивідуальної роботи, таблиці відповідно  до теми уроку, палички для лічби,відеопрезентація.

                                                              Хід уроку

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ.СТВОРЕННЯ ВІДПОВІДНОЇ ЕМОЦІЙНОЇ АТМОСФЕРИ. ПЕРЕВІРКА ГОТОВНОСТІ УЧНІВ ДО УРОКУ.

II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

  1. Перевірка виконання домашнього завдання.                             Метод «Ланцюжковий контроль»

Завдання 522 (с.82)       Взаємоперевірка : 90,35,66,0,4,18,52,30.

Завдання 523  (с.82)      Взаємоперевірка     1) Скільки заплатив за зошити Миколка ?    3х5 =15 (грн)

2)На скільки більше заплатив Миколка ?                                                                                  15-12 – 3 (грн)

                                                            Відповідь : на 3 грн більше заплатив Миколка.

  1. Математична розминка. Усний рахунок.      1)       Віршовані задачки

Йшли 4 їжаки,

 Кожен ніс по три грибки.

Скільки всіх було грибків

В чотирьох цих їжаків? (12)

Йшло 4 віслюки,

Кожен ніс по два мішки.

 Скільки всіх було мішків

В чотирьох цих віслюків? (8)                                                          

В кожну миску 3 котлети

Клала лиска Віолетта.

Мисочок у лиски 6. А котлет?

Хто відповість? (18)

На столі — 4 миски,

 В кожній з них по 3 сосиски.

 Скільки всіх сосисок там

Знати хочеться котам. (12)


  1. Хвилинка каліграфії — Запишіть відповіді таблиці множення числа 3.

III. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ  ДІЯЛЬНОСТІ

— Сьогодні на уроці ми повторимо таблицю множення числа 3.

IV. ВИВЧЕННЯ МАТЕРІАЛУ  УРОКУ.

1.Робота за підручником (с. 82–83)

Завдання 524 (с. 82)                                                 Учні з місця складають і розв’язують задачу за малюнком.

  1. Яка вага 4 сіток з яблуками ?                                                                          3х4 = 12 (кг)   Відповідь : 12 кг.

Завдання 525 (с.83)                                                                               Учні «ланцюжком» порівнюють вирази. Завдання 526.(с. 83)             Колективне розв’язування задачі Аналіз умови задачі, запис скороченої умови.  — Що означають слова «п’ять трилітрових банок»? — Що треба дізнатися спочатку? Чому? — Чи вистачить цих банок, щоб розлити сік? Чому? — Змініть числові дані в задачі так, щоб банок не вистачало.

  1. Скільки соку вміститься в 5 трилітрових банках?                                                 3х5 =15 (л)
  2. Скільки соку залишилось у сулії ?                                                                           18-15= 3 (л)
  3. Скільки ще потрібно банок, щоб вмістити 3 літри соку ?      (одну банку)

                                                            Відповідь: потрібно 6 трилітрових банок, щоб розлити 18 л соку.

Завдання 527 (с.83)                    Під час повторення умови один учень записує коротку умову і пояснює розв’язання. Після цього учні самостійно записують розв’язання.

  1. Скільки грошей заплатили за   лимони?                                                                                           3х8= 24(грн)
  2. Скільки заплатили за всю покупку ?                                                                                               24+16=40(грн)

                                                                                                      Відповідь : 40 грн заплатили за всю покупку.                     

Завдання 528 (с.83)                                                                          Учні усно  розв’язують і порівнюють задачі.

  1. Скільки  квіток у 6 вазах?                                                     3х6= 18 (квіток)

Завдання 529.(с.83)                Самостійна робота                                     Самоперевірка : 26,26,24,27,24,30,15,24

Фізкультхвилинка   (повторення таблиці множення на 3 ) http://youtube.com/watch?v=tz0JT0LDP6U

V. . УЗАГАЛЬНЕННЯ ТА СИТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ УЧНІВ

1. Розв’язування прикладів з коментуванням

(64 – 50) : 2                      12 : 2 · 3                   10 : 2 + 87                 (36 – 18) : 2           2 · 8 + 42            3 · 9 + 47

2. Розвязування  логічної задачі  практично.                          (Використання паличок)

Завдання 530*(с. 83)  — Скільки паличок потрібно, щоб побудувати 4 трикутники? Олесь використав для побудови всього 9 паличок. Накресліть, як він це зробив.

VІ.  ПІДСУМОК УРОКУ. РЕФЛЕКСІЯ. VII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ.    С. 83, завдання 531; 532.  Принести на наступний урок циркуль.

 


 


 

docx
Додано
24 січня 2019
Переглядів
2154
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку