Урок математики 2 клас КВАДРАТ

Про матеріал
Розробка уроку математики у 2 класі НУШ за підручником Антоніни Заїки, 2019 рік, видавництво "Підручники і посібники"
Перегляд файлу

МАТЕМАТИКА                                                                                                                                    

Тема. Квадрат. Обчислення значень буквенних виразів. Розв’язування задач.

Математичні компетентності.  Досліджувати, розрізняти, моделювати , описувати квадрат, обчислювати  його периметр. Набувати досвід дослідження форм об’єктів навколишнього світу. Формувати й розвивати усвідомлені обчислювальні навички, досвід використання математичних знань і способів дій для розв’язування навчальних і практичних задач, повсякденних проблем математичного змісту.

Ключові компетентності. Уміння спостерігати, бути уважним на уроці, працювати в парі. Розвиток уміння сприймати, перетворювати й оцінювати здобуту інформацію із засобів ІКТ. Формувати логічне, критичне мислення.

Інтегрований навчальний зміст. Пізнання навколишнього світу через запитання та діяльність людини.

Обладнання. Шкільні демонстраційні лінійка, косинець, учнівські лінійки, олівці, роздатковий матеріал, предмети різної форми.

І. ОРГМОМЕНТ

      -  Давайте налаштуємося на урок. Виконаємо цікаву вправу.

      Кінезіологічна вправа

ІІ.  ПЕРЕВІРКА РІВНЯ ЗАСВОЄННЯ ЗМІСТУ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ

УСНІ ОБЧИСЛЕННЯ

-         Яке сьогодні число?

-         Чим воно особливе для нас?

-         Що ми про нього можемо сказати з математичної сторони?

ФРОНТАЛЬНА ЛІЧБА

-         Полічіть двійками до 24

-         Назвіть числа від 24 до 20

-         А з точки зору нумерології  (хто знає що це таке?) сьгоднішня дата є цікавою.

-         Хто помітив закономірність? (повторюються числа)

-         Тому нехай цей день та наш урок буде…( ЦІКАВИМ, ПІЗНАВАЛЬНИМ, КОРИСНИМ.)

-         Бажаю здобути нові знання та вміння, гарно попрацювати самим і у парах та групах)

РОБОТА У ПАРАХ

-         Повернемося до дати. Покажіть стільки пальчиків, скільки всього цифр у її запису.

-         Покажіть скільки різних цифр використано?

-         Покажіть яка найменша? Найбільша?

-         Разом додайте всі.

-         Хто додавав по порядку?

-         Хто переставив доданки? Використав яку властивість дії додавання?

-         Давайте її повторимо.

-         Додамо ці дві цифри, щоб вийшло одноцифрове. Покажіть яке?

-         Чим воно особливе?

-         Вчора яку геометричну фігуру ми досліджували?

ІІІ.  ПЕРЕВІРКА ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ

-         Завдання було намалювати предмети, що мають таку форму.

-         Чи всі вони зображені і підібрані правильно?

ІV.  ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І ЗАВДАНЬ УРОКУ

-         Сьогодні на уроці ми досліджуватимемо особливий прямокутник. Знаходитимемо значення виразу зі змінною. Також розв’язуватимемо що?

-         І працюватимемо як?

V.  АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

РОБОТА В ГРУПАХ

-         Оберіть лише прямокутники. Що ми можемо про них сказати? Що спільне?

-         Чим вони відрізняються?

VІ. ДОСЛІДЖЕННЯ

РОБОТА ІЗ РОЗДАТКОВИМ МАТЕРІАЛОМ

-         Покладіть ті, що виготовлені із тонкого кольорового паперу.

-         Скільки їх?

-         Візьміть довшу. Що про неї можна сказати?

-         Що можна сказати про коротшу?

-         Виміряйте довжини їх сторін. Що помітили? Зі скількох жовтих складається зелений?

-         Ось цей наш особливий прямокутник. Можливо хто знає як називається він?

-         Давайте перевіримо. (Читають з екрана).

-         Який можемо зробити висновок?

ПРАКТИЧНА РОБОТА В ПАРАХ

-         Викладіть  квадрат

-         Покажіть сторони, вершини, кути. По скільки їх?

-         Які предмети, що нас оточують, мають форму квадрата?

ГРА «ТАК ЧИ НІ?» - №3 (демонструється на екрані)

VІІ.  ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

VІІІ.  ЗАКРІПЛЕННЯ ЗНАНЬ. ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО

РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧІ № 4 (демонструється на екрані)

ЗХОДЖЕННЯ ЗНАЧЕННЯ ВИРАЗУ ЗІ ЗМІННОЮ  № 5   (демонструється на екрані)

-         У нас є вираз. Не числовий, а який?

-         Потрібно знайти його значення

-         Яку закономірність ви помітили?

 

ІХ. РЕЗЕРВ

ХВИЛИНКА- ВЕСЕЛИНКА

ЛОГІЧНЕ ЗАВДАННЯ

Х.  ПІДСУМОК УРОКУ. РЕФЛЕКСІЯ

-         Яку геометричну фігуру ми сьогодні досліджували?

-         Що таке квадрат?

ХІ.  САМООЦІНКА РОБОТИ НА УРОЦІ

-         Оцініть свою роботу на уроці

-         Я знаю,  що таке квадрат

-         Можу серед предметів відшукати такої ж форми

-         Розв’язую задачі

-         Знаходжу значення виразів зі змінною

-         Мені було на уроці цікаво

-         Я розкажу про цей урок рідним

-         Я люблю математику!

ХІІ.  ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

-         Із різнокольорових квадратиків створити аплікацію. Або намалювати малюнок по клітинках. Знаю, що багато наших учнів мають таке захоплення.

-         Дякую за самооцінку і за роботу.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
НУШ
Додано
21 березня
Переглядів
112
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку