Урок математики. 2 клас. "Засвоєння таблиці ділення на 8. Задачі з буквеними даними".

Про матеріал
Розробка уроку математики у 2 класі містить цікаві завдання для усного рахунку, вправи логічного характеру.
Перегляд файлу

Урок математики. 2 клас.

Тема. Засвоєння таблиці ділення на 8. Задачі з буквеними даними.

Мета. Вправляти учнів у застосуванні таблиць множення й ділення, вчити розв’язувати й аналізувати задачі з буквеними даними, розвивати логічне мислення, пам'ять та увагу учнів.

Обладнання. Таблиці для усних обчислень, предметні малюнки.

Зміст уроку

І. Організація класу до уроку.

Всі почули ви дзвінок?
Він покликав на урок,
То ж девіз тепер згадаймо
І трудитись починаймо.

Девіз уроків математики. Щоб добре все знати, ми будем міркувати,
а також рахувати, задачі вирішати, свій розум розвивати.

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів.

Гра «Хто швидше розпалить камін у будинку?»

Результат пошуку зображень за запитом "камін в кімнаті малюнок"

(45-5):8                  64:8+8                   64-8×8

80-72:8                   8×6-40                  (36-4):8

8×7+25                  (50-2):8                  8×5+40    

Гра «Помножити чи поділити?»

  • Діти, а зараз ми пограємо гру «Помножити чи поділити?» Коли я вам покажу прямокутник, на якому написано число 8, червоного кольору, то треба поділити числа на 8, а якщо прямокутник зеленого кольору, то помножити.

64, 32, 48, 16, 24, 72, 40.

8, 7, 3, 9, 5, 4, 2, 6. 

Математичний диктант.

  1. знайти третину числа 18;
  2. знайти шосту частину від числа 36;
  3. зменшити добуток чисел 4 і 9 у 6 разів;
  4. Ціна ляльки 8 гривень. Скільки коштує 5 таких ляльок?
  5. Скільки іграшок, ціною 4 гривні, можна придбати за 28 гривень?

ІІІ. Хвилинка каліграфії.

Два другокласники піймали 3 десятки карасів. Один десяток карасів піймав Тарас. Скільки десятків карасів піймав Максим?

  • Отже, сьогодні ми пригадаємо, як пишеться число 20.
  • Охарактеризуйте це число ( воно двозначне, кругле, записане цифрами 2 і 0; є наступним числу 19 і попереднім числу 21).

ІV. Розвиток математичних знань.

  1. Робота над задачами.

Задача №918 (усно з коментуванням).

І ч. – а

ІІ ч. - ?, у 8 разів менше

а – перше число
а : 8 – друге число
а – а : 8 – різниця чисел

Відповідь: а – а : 8.

  • Якщо умова задачі містить буквене дане, то відповідь записують у вигляді знайденого виразу.
  • Знайдіть значення виразу, якщо а=16; 56; 32.

Задача 919 (письмово з коментуванням).

п – кількість кружечків
п : 8 – кількість трикутників
п + (п : 8)

Відповідь: п + (п : 8).

  1. Фізкультхвилинка.
  2. Робота з геометричним матеріалом. Робота в групах.

Завдання 920.

І підмножина – геометричні фігури, які мають кути.

ІІ підмножина - геометричні фігури, які не мають кутів.

ІІІ підмножина – трикутники.

ІV підмножиначотирикутники.

V підмножина – п’ятикутники.

VІ підмножина – жовті фігури.

VІІ підмножина – зелені фігури.

VІІІ підмножина – блакитні фігури.

  1. Самостійна робота.

Результат пошуку зображень за запитом "зайчик малюнок"     Результат пошуку зображень за запитом "лисичка малюнок" Результат пошуку зображень за запитом "вовчик малюнок"

43 * 34                           24 : 4 * 6              8 × 9 * 8 × 8

63 * 93                          48 : 8 * 9               24 : 8 * 24 : 3

57 * 17                          72 : 8 * 8               9 : 3 * 27 : 3

V. Підсумок уроку.

Задачі на розвиток логічного мислення.

  1. Двоє хлопчиків грали в шахи 1 год 20 хв. Скільки хвилин грав кожен із суперників?
  2. Трійка коней пробігла 12 км. Скільки кілометрів пробіг кожен кінь?
  3. Якщо опівночі йшов дощ, чи буде сонячна погода через 24 години?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
24 березня 2019
Переглядів
1404
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку