Урок математики. 2 клас.
Тема. Засвоєння таблиці ділення на 8. Задачі з буквеними даними.
Мета. Вправляти учнів у застосуванні таблиць множення й ділення, вчити розв’язувати й аналізувати задачі з буквеними даними, розвивати логічне мислення, пам'ять та увагу учнів.
Обладнання. Таблиці для усних обчислень, предметні малюнки.
Зміст уроку
І. Організація класу до уроку.
Всі почули ви дзвінок?
Він покликав на урок,
То ж девіз тепер згадаймо
І трудитись починаймо.
Девіз уроків математики. Щоб добре все знати, ми будем міркувати,
а також рахувати, задачі вирішати, свій розум розвивати.
ІІ. Актуалізація опорних знань учнів.
Гра «Хто швидше розпалить камін у будинку?»
(45-5):8 64:8+8 64-8×8
80-72:8 8×6-40 (36-4):8
8×7+25 (50-2):8 8×5+40
Гра «Помножити чи поділити?»
64, 32, 48, 16, 24, 72, 40.
8, 7, 3, 9, 5, 4, 2, 6.
Математичний диктант.
ІІІ. Хвилинка каліграфії.
Два другокласники піймали 3 десятки карасів. Один десяток карасів піймав Тарас. Скільки десятків карасів піймав Максим?
ІV. Розвиток математичних знань.
Задача №918 (усно з коментуванням).
І ч. – а
ІІ ч. - ?, у 8 разів менше
а – перше число
а : 8 – друге число
а – а : 8 – різниця чисел
Відповідь: а – а : 8.
Задача 919 (письмово з коментуванням).
п – кількість кружечків
п : 8 – кількість трикутників
п + (п : 8)
Відповідь: п + (п : 8).
Завдання 920.
І підмножина – геометричні фігури, які мають кути.
ІІ підмножина - геометричні фігури, які не мають кутів.
ІІІ підмножина – трикутники.
ІV підмножина – чотирикутники.
V підмножина – п’ятикутники.
VІ підмножина – жовті фігури.
VІІ підмножина – зелені фігури.
VІІІ підмножина – блакитні фігури.
43 * 34 24 : 4 * 6 8 × 9 * 8 × 8
63 * 93 48 : 8 * 9 24 : 8 * 24 : 3
57 * 17 72 : 8 * 8 9 : 3 * 27 : 3
V. Підсумок уроку.
Задачі на розвиток логічного мислення.