Інтегрований урок з математики, природознавства, трудового навчання. урок виконаний у формі подорожі по зимовому лісі, куди діти прийшли підтримати тварин.
Математика
3 клас
Урок № 43
Тема:Ділення 0 на число. Неможливість ділення на нуль.
Мета (формувати компетентності):
Обладнання: іграшкові тварини, зображення сови, штучна ялинка, глечик з медом, грибочки, горішки, ноутбук, картки для перевірки знань, схеми задач, маски ведмедя, дятла, лисиці.
Тип уроку: урок закріплення вивчених знань, урок – подорож.
Інтегровані предмети: математика, музика, природознавство.
План уроку
Хід уроку
І.Організація класу.
Рік старий на відході –
Рік новий на порозі.
Будьте, діти, щасливі,
В мирі, в праці навіки!
Вас запрошую зараз
На урок математики!
Працюватимем старанно,
Щоб почути у кінці,
Що у нашім 3 класі
Діти - просто молодці!
ІІ. Актуалізація опорних знань
1 2 3 4 5 10 20 30 40 50 100
Запишіть каліграфічно числа. Порівняйте їх. Що ви про них можете сказати? Збільшіть їх на 10.
Ось ми і протоптали стежинку до лісу.
До лісу підемо з подарунками для лісових мешканців. Для білочки візьмемо смачних грибочків, зайчикові – моркви, а ведмедикові – найсолодшого меду. Що ? Де поставим мед? Так, ведмедика краще не чіпати до весни. Але ми зможемо їх взяти, лише правильно виконавши завдання.
ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку
Отож гостинці ми взяли. Значить ідемо в гості до лісових мешканців. На узліссі нас зустрічає Мудра Сова. Вона сказала, що пустить нас до лісу, якщо ви поясните її зашифровані знаки і розкажете, що будете робити на уроці.
ІV. Засвоєння нового матеріалу матеріалу
Отож запам’ятайте такий віршик Сови:
Як помножити нуля, а чи поділити,
В результаті пишуть нуль і дорослі й діти.
А на нуль ділить не можна –
Знає це дитина кожна.
ФІЗХВИЛИНКА
№ 372
По одному прикладу – на дошці;
5-6 – по варіантах.
№
№ 373
Аж ось і лісова галявина. На ній зелена красуня ялинка. Привітаймося з нею.
Творче завдання
На що схожий нуль?
Зробимо сюрприз для жителів лісу і прикрасимо їм ялиноньку іграшками круглої форми.
До нас у клас я принесла ялинку, зроблену власними руками і прикрашену мною та моїми колегами. Зробіть таку ялинку і вона дуже довго радуватиме вас своєю красою. При цьому ви збережете життя не одній лісовій красуні.
Нарешті справились із завданнями. (Діти прикрашають ялинку власноруч виготовленими іграшками) та кладуть грибочки
V. Підсумок уроку. Рефлексія
- Яке важливе правило запамятали?
- Що було найцікавіше?
Молодці! Ви дуже гарно працювали!
V. Домашнє завдання
А щоб перевірити, чи уважні ви були на уроці, виконаєте домашнє завдання : с.54 обчислити № 11